2014. július 30., szerda

A 3. film a fantáziámmal + MEGLEPETÉS

                                                                     És itt vagyok:

Akkor most az ÍGY NEVELD A SÁRKÁNYODAT 3-ról lesz szó (jajj de jó kimondani!) és az én elképzeléseimről mi lesz benne vagy miért történik pont az vagy mi lett volna ha... és egy ÓRIÁSI MEGLEPIM VAN SZÁMOTOKRA szerintem tetszeni fog de csak hogy borzoljam a kedélyeket szándékosan a cikk végére rakom (mert én ilyen kis gonosz vagyok :D ) Na akkor elég a rizsából kezdjük mi hamarabb:

Nos ami eddig TOTÁLTUTI BIZTOS:
  1. A film biztosan 2016-ban lesz látható a mozikban JÚNIUSBAN mert az amerikai időpont már megvan az 2016.06.17. (bezzeg ezt megmondják???!!!)
  2. A film történeti leírása: Hablaty és az ő hűséges éjfúriája folytatják kalandos útjukat (kössz szépen DreamWorks ebből marha sokat megtudtunk tényleg kössz...)
  3. Valkának van valami titka (óóóó csak nem a fia ESKÜVŐJE az remélem nem valami nagyon rossz hír az a titok)
  4. Fogatlan talál egy másik éjfúriát(hurrá mindjárt táncra perdülök csak az a gond hogy nem tudok táncolni... :D )
Ami nem annyira biztos de többnyire igaz:
  1. Fogatlan egy nőstény éjfúriát talál.
  2. A sárkányok elvileg annyira sokan lettek hogy majdnem teljesen ellepik Hibbantot és ezért Fogatlannak el kell őket vinnie máshova
  3. Drago visszatér!!!! Elméletileg.... (de nem akarom!!!)
  4. Valaki mondta hogy Pléhpofa visszatér de erről semmit sem írtak de a halálból még ő sem jöhet vissza de én örülnék neki, de azért ZOMBI KÉNT NE JÖJJÖN!!!! :D De szerintem ez csak valami pletyka hogy Pléhpofa visszatér..... de jó lenne!
  5. A magyar bemutatója mindig csúszik 5 vagy 6 napot így elméletileg a magyar premier 2016.06.22-én vagy 23-án lesz látható a mozikban!
  6. 5 éves ugrás lesz megint ami azt jelenti Hablaty és Asztrid 25 évesek lesznek!!!


Az én fantáziám a hírek kapcsán: Elsőnek ez a Pléhpofa visszatér dolog szerintem ezzel elrontják a 2. rész drámaiságát de
 1. lehetőség: azért jön vissza mert nem halt meg csak azt hitték Pl. sokkot kapott és egy ideig megállt a szíve
 2. lehetőség annyira lassan vert a szíve hogy úgy tűnt mintha nem is verne
 3. lehetőség:olyan sok ruha volt rajta hogy úgy hallották nem ver a szíve na és most jön az hogy ha életben volt akkor megszökött a máglyáról nem tom hogy.
De ahogy mondtam valószínűleg ez csak egy pletyka a sok közül.

A DreamWorks oldala ezt írta: A sárkányokat 2 éjfúria vezeti!!!! Az első reakcióm: MIVAN???? a második: JAJJ DE JÓ a harmadik: HOGY LEHET EZ??? de ha egyszer talál egy nőstény éjfúriát az csak számunkra jó!!! :D

Ugye volt egy cikk ahol a könyv szerint már nincsenek sárkányok na a DreamWorks ezt is megcáfolta ezzel a szöveggel: A sárkányok nem haltak ki,csak más helyen élnek mert megmentette őket a 2 alfa éjfúria. Erre én: MI A FENE????? Megmentette mi elől kellett megmenteni Drago elől vagy kitől eddigi ismereteim szerint csak Drago a gonosz pszichopata állat és neki is bezzeg muszáj vissza térnie!!!!! Remélem ezt is csak valaki kitalálta bár a DreamWorks ezt mondta: És lehet hogy egy versenytárs vár a színfalak mögött..... (könyörgöm mondják már meg konkrétan!!!)

De ennyi beszéd után jöjjön a MEGLEPETÉS:

Az egyik szintén sárkány fan barátom nagyon szeret SÁRKÁNYOS ÓRARENDEKET csinálni BÁRKINEK. És nem kerül semmibe csak egy bejegyzés írásába. Nekem is csinált az én véleményem az ő órarendjeiről hogy: FANTASZTIKUSAK!!! De sajna nem mutathatom meg őket mert vannak emberek akik innen letöltik és kinyomtatják aztán sajátjukként tüntetik fel. SAJNÁLOM de nem rakhatom fel de higgyétek el CSODÁLATOSAK!

És még ha ezek nem lennének bőven elegek VINYETTÁKAT is csinál! Sajna ezeket sem mutathatom meg. :(
 
Azt mondta bárkinek szívesen csinál ismétlem BÁRKINEK!!! Úgyhogy ha vágytok egy szép és kidolgozott Így neveld a sárkányodat-os órarendre vagy vinyettára ne habozzatok. Csak annyit kell tennetek hogy a cikk alá bejegyzésnek leírjátok nekem a kedvenc sárkányotokat vagy szereplőiteket és a 2 kedvenc színeteket.

Ne habozzatok nagyon szívesen csinálja akkor megírjátok bejegyzésbe milyen órarendet szeretnétek és én kézbesítem neki a rendeléseteket! Úgyhogy bátran írjátok meg milyen órarendre vágytok szerintem még boltban sem kapsz ilyen szépet plusz kérkedhettek vele szeptemberben mert csak letöltitek az órarendet amit kaptok és kinyomtatjátok és kész is van használhatod is és vinyettákat is nyugodtan lehet kérni!

VÁROM A MEGRENDELÉSETEKET MERT EZ PÁRATLAN ALKALOM!!! :D

                                  Mára ennyi volt sziasztok:
 

Úgyhogy BÁTRAN írjatok milyet szeretnétek mert nem mindig adódik ilyen jó alkalom! :)

Ja igen és aki régebben olvasta ezt a cikket az tudhatja hogy az órarendek is ki voltak rakva de le kellett szednem őket  mert sajna vannak olyan emberek akik engedély nélkül letöltötték őket és felrakták a facebook-ra és a sajátjukként tüntették fel és onnan is letöltik az emberek és amit mondjuk nekem szánt a készítője azt más is letöltötte és kinyomtatta így már nem is olyan eredeti és azért kicsit pocsék érzés hogy ha az ajándékodat mások is megkaparintják és használják szóval aki mondjuk kitette a facebook-ra és sajátja ként tüntette fel az nagyon nézzen magába mert ez cseppet sem szép dolog mert ezzel nem csak azt bántja meg akié eredetileg is az órarend és azt is megbántja aki szívét lelkét  kiadta hogy órarendeket csináljon erre valaki csak úgy letölti és azt mondja ő csinálta. És bocsánat ha esetleg valakit megbántottam de ezt el kellett mondanom és aki nem csinált semmit csak kért magának egy órarendet vagy vinnyettát akkor az egy NAGYON RENDES ember!! Minden tiszteletem ezeké az embereké és aki meg innen csak úgy "ellopta" az meg szégyellheti magát! Csak ennyit akartam mondani. További jó olvasást. :)


74 megjegyzés:

  1. Sziaaa!

    Ezzel a cikkel sikerült felcsigáznod!!!!!!
    :-))) Nagyooon vááárom a sorozatot, és a filmet is, nem tudom milyen lesz, de azt tudom, hogy naagyon jóóó! Végre minden kiderül, ami nyitva maradt ( Hablaty és Asztid, Kőfej-románc, Fogatlan családja stb.)

    Amúgy szeretnék egy fogatlanos, egy dörgődobos, és egy Felhőugrós vinnyettát, ha lehet! :-)...

    VálaszTörlés
  2. Heló mindenki!én vagyok az a "Bizonyos" aki szabadidejét órarendek és vinnyeták gyártásával tölti (legalább szeretni fogom a matekot egy fogatlanos vinnyettával) Én is megerősítem,hogy bárkinek szívesen csinálok,de tudjátok,a jó munkához idő kell szóval egy ilyen órarend nem öt perces munka :D és már én is nagyon várom a sorozatot meg a filmet (ÉLJEN A DREAWORKS,és I♥Fogatlan)

    VálaszTörlés
  3. Örülök neki Kiwigyümölcsmadár hogy tetszett a cikk és remélem minden kérdésre választ kaptál. :D

    VálaszTörlés
  4. nos az infó hogy fogatlan talát egy ejfúriát csak 30%ban igaz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig jó lenne :) cuki bébi éjfúriák

      Törlés
    2. Kedves Zoltán!
      Közölni szeretném veled,hogy a másik éjfúria már tuti biztos,hogy benne lesz a 3. részben...éjjel-nappal böngészek ilyenek után és rátaláltam.A DreamWorks igen is kijelentette,hogy lesz még egy éjfúria (ami elméletileg nőstény lesz már csak azért is,hogy fent maradjon a faj).Igen jó megbízásból tudom és már videó is került fel az internetre ahol a kettő éjfúria egymással találkozik (ennek a szerkesztése). Amúgy + érdekes dolog,hogy HONNAN TUDJA VALKA,HOGY MI AZ ÉJFÚRIA TITKA??? Ez csak nekem gyanús ? Mi mást titkolna? + John Powell miért írt ilyen zenét a harmadik részhez: John Powell-The Last Flight (How To Train Your Dragon 3) :( :( ??

      Törlés
  5. Kánnár Zoltán! Én csak azt írom amit a producer mondott egy interjúban. Szóval én nem innen meg amonnan szedem a forrásokat és amúgy is oda tettem hogy ami nem annyira biztos nem pedig a totál tuti biztosba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagyis ide is meg oda is betettem mert nem lehet tudni de a hírek szerint lesznek vagy lesz benne még éjfúria de majd meglátjuk. :)

      Törlés
  6. Ja igen és az egyik ismerősöm név szerint Kelemen Krisztina Mónika ő füzet borítókat csinál szintén bárkinek ő rá lehet keresni facebook-on és rendelni tőle nem kerül semmibe bármilyet kérhettek bármilyen színben! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én vagyok az a Kelemen Krisztina Mónika aki nem is Kelemen Krisztina Mónika hanem Klement Krisztina Mónika. Ha szeretnétek füzetborítokat írjatok rám facebookon.

      Törlés
    2. De itt is kérhetitek..

      Törlés
    3. akkor én kapásból kérhetek kettőt?egy olyat kérek amint hablaty és fogatlan van,és egy olyan amin asztrid és viharbogár van :)

      Törlés
    4. OK. Holnapra meg lesz

      Törlés
    5. http://kepfeltoltes.hu/view/140808/Flame_20130319-201957_www.kepfeltoltes.hu_.jpg <-- Asrid és Viharbogár

      http://kepfeltoltes.hu/view/140808/FlameArtwork222_www.kepfeltoltes.hu_.jpg <--- Fogatlan és Hablaty

      Törlés
    6. És még megkaphatnám ezt az órarendet:http://2.bp.blogspot.com/-hwOw-BJ-PPQ/U9hBuIQ148I/AAAAAAAAAlg/w2yyZqBjW5k/s1600/%C3%B3rarend5.jpg

      Törlés
  7. Szia szeretnék kérni ezt az órarendet:http://4.bp.blogspot.com/-OFpz68qF3EY/U9hBo26iFBI/AAAAAAAAAlQ/0LiagAbjVOE/s1600/%C3%B3rarend3.jpg És az első és az alsó sorból a második vinyettát. És ezt ki nyomtatjátok meg kivágjátok és ha igen postán eltudnátok küledeni légyszives írjatok! Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még megkaphatnám ezt az órarendet:http://2.bp.blogspot.com/-hwOw-BJ-PPQ/U9hBuIQ148I/AAAAAAAAAlg/w2yyZqBjW5k/s1600/%C3%B3rarend5.jpg

      Törlés
    2. bocsi,de ezeket az órarendeket még szerentém felhasználni.nem arra gondoltál,hogy ilyen minta alapján legyen?bocsi,ha valamit félreértettem,most pont este van

      Törlés
    3. Akkor kérhetek egy Fogatlanos órarend,meg egy olyan órarend amin Asztrid és Viharbogár van.Vinyetábból kérhetnék 3 Fogatlanosat? És légyszi írd már meg, hogy ti ezt ki is nyomtatjátok meg stb. Utánna meg elkülditek postán? Előre is köszi!

      Törlés
    4. Ja és ha kérhetném ne az órák mögött legyen a kép mert ha ráírom nem lehet majd látni :(.Előre is köszi

      Törlés
    5. ezt rosszul írtam bármilyen lehet

      Törlés
  8. Szia!

    Azt szeretném kérdezni, hogy neked tudnátok-e készíteni 2 órarendet.
    Az egyiken Fogatlan világítana kéken.A másikon pedig az Őrvész lenne.
    Mind kettőt úgy szeretném, hogy ne az órarend "mögött" legyenek, mert ha ráírom az óráimat akkor nem látom szépen a képet :( nem lehetne úgy, hogy az órarend sarkában legyenek a sárkányok?Úgy valahogy mint amit ennek az oldalnak a kedves adminja kapott :)
    Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Egy éjfúriás órarend lesz

    VálaszTörlés
  10. Szia! Ha lehet még kérni, én szeretnék egy neon kéken világító Fogatlan órarendet és az első (Fogatlan arca van rajta) VINYETTÁ

    VálaszTörlés
  11. Előre koszi :-) ha lehet az emailomra küld el a linket... Koszi koszi koszi

    VálaszTörlés
  12. Szia! :)
    Ha lehet még rendelni, akkor és egya órarendet szeretnék kérni. :) Az első típusúból, Viharbogarasat. :) A kedvenc színem a világoskék és a lila.
    Egyébként az eddigi órarendek tényleg fantasztikusak! *-*
    Előre is nagyon köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  13. Ja és ha lehet, akkor küldenéd kérlek az email címemre? :) Köszi! :)

    VálaszTörlés
  14. Lehet még nyugodtan rendelni és igen megpróbáljuk az e-mailre küldeni. :)

    VálaszTörlés
  15. MINDENKI kérését meg fogjuk valósítani csak elromlott a gép és lassan lehet haladni vele de türelmesek legyetek légyszi mert jó munkához idő kell. :)

    VálaszTörlés
  16. Ashley Hofferson2014. augusztus 15. 0:25

    Szia! Én is szívesen kérnék egyet! Illetve kettőt, mert nálunk A meg B hét is van. Ha lehet, nyolc óra férjen rájuk. Az egyikre Hablatyot és Fogatlant, a másikra pedig Astridot és Viharbogarat szeretném. A képek, ha lehet, ne nagyon lógjanak be a téglalapokba, vagy amibe majd az órákat be tudom írni, mert akkor nem fognak látszódni. Ha lehet, a második film, tehát a 20 éves ábrázolásról kérek képet hozzá.
    Vignettát is szívesen fogadok. Ott az összes karakter szerepelhet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ashley Hofferson2014. augusztus 15. 0:27

      Ja és az e-mail címem: parkerashleyd@gmail.com Ha lehet, ide küldjed :)

      Törlés
    2. Ashley Hofferson2014. augusztus 15. 0:37

      Meg nagyon tetszenek a fentiek közül, amelyiknek az átlói csücskében ott van Fogatlan. Ha lehet, a Fogatlan-Hablatyosnál, és a Viharbogár-Astridosnál is legyen a két átlóban a megfelelő sárkány.
      A vinnyettáknál meg inkább Hablaty-Asztridos, és Fogatlan-Viharbogaras, és külön külön mindegyiket képeket szeretnék.

      Törlés
    3. Ashley Hofferson2014. augusztus 15. 0:40

      Ezeket ki is nyomtatjátok és el is postázzátok, vagy csak e-mailban külditek el? Csak azért, mert akkor megmondom, hogy melyikből hányat kérek.

      Törlés
  17. Mi nem vállaljuk a nyomtatást azt magatoknak kell megoldani ez mindenkinek szól mi csak elküldjük aki megkapja az elmenti és kinyomtatja otthon vagy egy könyvtárban vagy ismerősnél mert biztosan mindenki közelében van nyomtató. :)

    VálaszTörlés
  18. Szia. Én egy füzetborítót kérnék: az elején Asztrid és Hablaty legyen a 2. filmből, a szélekre piciben Fogatlan és Viharbogár. A hátuljára egy olyan képet, ahol mindenki a saját sárkányán ül. A háttér ne legyen lányos, mert az öcsikémnek szeretném. A következő e-mailra küldjed kérlek: dgregorics@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  19. Szia! :)
    Én szeretnék kérni 2 füzetborítót, az egyiken Asztrid-Viharbogár legyen, a másikon Fogtlan-Hablaty és mindkettő a 2. filmből.
    Nagyok köszi! :D

    VálaszTörlés
  20. Szia nekemis tudna csinálni a barátod egy órarendet ? és ezt postán elküldi vagy csak a neten ? ha igen akor egy olyat kérek amin mindenki rajtavan a 2 filmből.előre is kösszi! :D

    VálaszTörlés
  21. Heló nekem kéne 2 orarend egy szárnyváltós zöld szinnel és egy füstlehelös szürke szinnel és ki tudnád nyomtatni megköszönném :)

    VálaszTörlés
  22. Renben akkor mindenkinek köszönjük a rendelést de egyenlőre ne kérjetek többet mert így is el vannak havazva a készítők és kérem aki e-mail címre szeretné a képeit az írja le a címét. És nem mi nem vállalunk nyomtatást és postaköltséget sem biztosan van egy ismerősötöknek nyomtatója de ha mégsem bármilyen könyvtárba található nyomtató és szerintem szívesen kinyomtatják annak aki szeretné. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés. :)
      Akkor az email címem: viktoria.toth2002@gmail.com
      :)

      Törlés
  23. Itt van Viktória Tóth füzetborítói de ezt is elküldhetem az e-mail címre ha akarod:https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10637682_494915913986547_744543823_n.jpg?oh=e30634106e3dc2e6af89cf4a9a2b9963&oe=53FEB02C&__gda__=1409205811_5ac0e0d09e68c97c33e1376f0baaf5c4 és a másik:https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10609387_494915877319884_845621007_n.jpg?oh=bb773f447f57be322c4557a9c73dc045&oe=53FEE39E&__gda__=1409219267_7944023d00b135123b0968049bd1819e

    VálaszTörlés
  24. Itt van Gregó füzetborítója is azért rakom ki én mert a készítője nem ért rá de ide is kirakom meg e-mailben is elküldöm. :) Itt van:https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10615840_494911763986962_363220151_n.jpg?oh=72edd749978ecf9eebfdce0c80911886&oe=53FE9363&__gda__=1409215934_7ad127e231acceff04c77352a1428643

    VálaszTörlés
  25. Adrienn Simon!
    Én még Tóth Viktória előtt várok egy neon kéken világító (azaz a második részből) Fogatlanos vinyettára és egy Hablaty-Fogatlanos 2. féle (ahol több kép is van) órarendre!
    Előre is köszi:
    E-mail cím: domonkos.komaromi@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia! :)
    Szeretnék rendelni 2 órarendet,az egyik az első tipusú,a másik a második tipusú legyen :) az első tipusúhoz:a kedvenc színem a kék és a narancssárga,és fogatlan legyen rajta mikor mondjuk a hóban ül vagy ijesmi... a második tipusúhoz:Cipzárhátak legyenek rajta,de ne legyen rajta sokat böff töff hanem más cipzárhátak is :) és szeretnék rendelni 6 vinyettát. ilyenek legyenek:az első Fogatlanos,a második egy narancssárga siklós a sárkányok a hibban sziget harcosai 20. részéből amelyikre Penész is felült ha megoldható,a harmadik cipzárhátas legyen a 2. filmből aminek Bélhangos a fogát javította (ha megoldható),a negyedik Forkkatlanos,az ötödik Hablaty-Fogatlanos,és végül a hatodik Valka-Felhőugró legyen! :D
    Előre is köszönöm,NAAAGYON köszönöm! :D :)

    VálaszTörlés
  27. Ja és az e-mail címem: nikolett.toth2004@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Szeretnék kérni két 2. típusú órarendet. Az egyik csak Fogatlanos legyen (más sárkányok és emberek ne legyenek rajta) a színe kékes-zöld (türkizt) szeretnék . A második pepitába olyan legyen mint a 2. típusú órarend. Szeretnék még 20 db vinyettát abból 5 db olyan legyen mint az első és 5 db olyat mint a 4.(ha vízszinten nézed) A fenn maradt 10 db pedig mind Fogatlanos legyen de rád bízom, hogy milyen biztos szépek lesznek.
    Előre is köszönöm!
    Szente Roberta
    E-mail c.: roberta.szente@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia! Szeretnék kéni egy olyan órarendet,amin Fogatlan én Hablaty van,és legalább 8 óra ráfér és rá lehet azt is írni,hogy mettől meddig tart az óra. :D e-mail:any66@citromail.hu
    Előre is köszi! ☺ :)

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok!
    2 db random Fogatlanos órarendet tudtok nekem küldeni, Kislányom nagyon boldog lenne. Semmilyen kívánságom nincs, ami kész van és csatolni tudtok:
    almadi.zsuzsanna@gmail.com

    Hálás köszönetem!!!

    VálaszTörlés
  31. Na itt van az egyik Névtelen nevű olvasó órarendjei a szárnyváltós és az üszkös füstlehelős: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10643211_563446620450354_430510597_n.jpg?oh=42c30ba38147b493b295acddc014071f&oe=540A79FA&__gda__=1409993573_0cc293905868c8635ecb9bdfe06fcb3c és a másik:https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t35.0-12/10576719_563446733783676_421388060_o.jpg?oh=fc43815bff18e79d9a87e4c1785733ed&oe=540AE1E5&__gda__=1409975352_1f2abd8e30d70970c3a6be104cb982fe

    VálaszTörlés
  32. SENKI NE RENDELJEN TÖBBET EGY HATÁROZATLAN IDEIG!!!!!!!!!! Mert el vagyunk havazva majd szólunk vagy szólok ha már rendelhettek újra akik eddig rendeltek azok persze megkapják az órarendjeiket kis türelmet kérnénk. :)

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok!
    Én egy nagyon türelmes rajongó vagyok. Már kigondoltam, hogy miből, hány és milyenek legyenek a cuccok. Légyszi, amint készen vagytok írjatok, mert már nagyon kéne nekem ilyen.Úgy örülnék neki, és amiket eddig meg tudtam nyitni, azokat nagyon jónak találom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt mire mondod? :) Mert ha rendeltél órarendet akkor kérlek mond meg milyet mert eddig Névtelenből van a legtöbb és nem látom a te neved de ha valami másra mondod akkor nem szóltam. :)

      Törlés
  34. Úgy értettem, hogy sajna nem lehet rendelni, de remélem nem sokára lehet! :)

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok!
    1.Nekem csak annyi lenne a hozzá fűzésem,hogy én olyat hallottam,hogy 2017 júliusában lesz a harmadik része bár nem tudom itt 2016 van.
    2.Szerintem is visszajön Pléhpofa bár ez nem biztos.
    3.Az író elvileg szétakarja választani őket a film végén és ennek az oka szerintem az hogy több éjfúria is lesz (a második részben folyamatosan figyeltem Valka sárkányseregét és ez nem biztos lehet hogy csak képzelődtem de mintha lett volna ott még egy éjfúria mondom ez nem biztos csak elvegyült a tömegben és én az egyik jégnél vettem észre és ott volt a sziklán lelógott egy kicsit a szárnya) ha lehet ne kössetek belém ezért én így láttam de lehet hogy csak a képzelet.
    Amúgy ha ezt bemásoljátok akkor meg lehet tekinteni a második filmet (teljes film) csak előtte regisztrálj vagy ha az már megvan akkor jelentkezz be : http://www.rhjk.tk/video/vip/3947/animacios/igy_neveld_a_sarkanyodat_2_how_to_train_your_dragon_2 Köszönöm hogy meghallgattatok legyetek nagyon figyelmesek a film közben én is vagy hússzor néztem meg mire "megpillantottam valamit" vagy esetleg "képzeltem valamit". Mégegyszer köszönöm és igen lehet arra számítani hogy Drákó Vérdung visszatér . :( :)

    VálaszTörlés
  36. Kedves Névtelen!
    Pléhpofa meghalt, felégették:((, nem hiszem, hogy visszatér:) Feltétlenül megpróbálom meg keresni azt a bizonyos éjfúriát, de ugye annál a résznél kell figyelni, amikor Drakó megtámadja Valka "rejtekhelyét" Na mindegy, vagy végtelenszer megfogom nézni:))))

    VálaszTörlés
  37. Én egy Fogatlanos és egy Felhőugrós vignettat kérek.
    Imádom az oldalt!!!!!!

    VálaszTörlés
  38. Ha készen vannak eltudjatok küldeni emailbe? Itt az email címem:hdorcsi3@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Én egy Kampós, egy olyan Fogatlanost, amelyiken büszkén ül a második rész végen és ünneplik a többiek és egy Felhőugrós vinyettát kérek, de ha megoldható nem legyen rajta Takonypóc, a Kampós vinyettán, és egy olyan órarendet, amelyiken sok bébi sárkány van, de ha valamilyen játékból van azt légysui ne tegyetek bele, és ha lehetséges, ne legyenek megnyújtva a képek. Előre is köszi

    VálaszTörlés
  40. Ha készen lesznek légyszi küldjétek el e-mailben erre a címre: wagner.marci8@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szerintem Pléhpofa nem halt meg.

    Ugyanis azt mondta nem sokkal a "halála" előtt, mikor Dragoval harcolt: "Több kell egy kis tűznél, hogy meghaljak". Bár igaz, ezt a régi találkozásuk mondta, de szerintem utalhat arra is, hogy nem halt meg.

    És végül is, róla az a hír járja, hogy gyermekkorában ledurrantotta egy sárkány fejét a nyakáról...

    VálaszTörlés
  42. Én is szeretnék kérni egy órarendet amin Fogatlan,Hablaty,Astrid és Viharbogár van rajta.
    Ha lehet el tudnátok küldeni az e-mail címemre?Ha igen itt van: szekelyhannus@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Szia! :) Nagyon tetszik amit irtal, 2 kerdesem lenne: A harmadik reszben ugye nem fog meghalni fogatlan, mert sokak szerint csak azert mondta a dreamworks, hogy rank ijesszen, szerinted is? :)
    Idaig csak 2 nagy sorozat volt (H. harcosai, H. vedelmezoi), es mikor lesz a 3. nagy sorozat? :)

    VálaszTörlés
  44. Szia!! Nem tudom, hogy lehet-e még kérni, de ha lehet egy órarendet szeretnék amin fogatlan és hablaty meg persze a nagy csapat van!! Nagyon szépeket írtál, még izgulok egy évet, de aztán kiderül mi lesz a 3. évadban! Szerintem is lesz másik éjfúria, de kétlem, hogy Pléh-pofa visszatérne. Minden esetre, kérlek küld el nekem erre az e-mail címre: rikirk@freemail.hu !!! Nagyon köszönöm előre is rendesek vagytok, hogy felajánlottátok!!! :)

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    Ha még lehet kérni,én szeretnék egy neon kéken világító Fogatlan órarendet,5db Fogatlan-Hablaty vinnyettát,1 Viharbogár-Astrid órarendet,és 5db Viharbogár-Astrid vinnyettát.
    Előre is köszi!
    emailcím: Alekosz.Jaszter@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia! Én is szeretnék kérni vinnyettát, ha lehet. Éjfúria, Hablatty akik lehetnének rajta. Ha több sárkány is van vegyesen, annak is sikere lenne a lányomnál. Most lesz elsős 2016ban, biztos, hogy ha jön a 3. rész nyáron, tovább tart nála ez a láz! Előre is köszi:aniko.bokfine@freemail.hu (Színben rátok bízom:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziasztok! nem tudom, él-e még ez az oldal. De nagyon régen kértem tőletek címkét. ahogy írtam fent...kaphatok egy címkesorozatot? köszi előre is! aniko.bokfine@freemail.hu próbáltam fentebbről linket bemásolni, de hibásnak írták...:(

      Törlés
    2. Szia! Ne haragudj nem láttam amikor írtad a kérést januárban,de most,hogy újra írtál ezt már megláttam. Persze él még a blog még szép. ;) Bár már nem teljesítek kéréseket,mert aki ezeket csinálta 5 ember rendelése után megunta így a többit is nekem kellett megcsinálnom pedig nem erre vállalkoztam... De ezt a kérésedet teljesítem,hiszen nem saját célra kéred hanem a kis lányodnak. Úgyhogy remélem nagyon fog majd örülni, kb hány darab kéne? :)

      Törlés
  47. Akkor már vége ezeknek a rendeléseknek?????

    VálaszTörlés
  48. 25évesek szerintem túl gyorsan öregednek az évek során 😔

    VálaszTörlés