2015. június 1., hétfő

Új előzetes!

                                                                                Sziasztok!
Hosszú idő után újra itt vagyok csak nem hittétek, hogy cserben hagylak titeket?! :D De megkaptunk egy új előzetest sajnálom, hogy csak most rakom ki de olyan lassú volt a net az elmúlt 1 hétben, hogy szó szerint használhatatlan volt így én is csak ma láttam az új előzetest és hát az animáció.....


 
 Na mindegy nézzétek meg ti is:

Hát azok nem tom mik akarnak lenni de, hogy nem hasonlítanak sárkánykoponyákra az biztos jó a Csonttörő koponyákra még azt mondom elmegy na de az a Siklósárkány koponya hát az katasztrófa. Amúgy kinek is a kriptájába törtek be?! Fogatlan arckifejezése is valahol kritikán aluli akik nem szerették az 1. és a 2. sorozatévad grafikáját nem lesznek oda a 3. és a 4. évadért.És még valami:
Hanga mi a fenét keres ott? Miért jön vissza nem mintha nem szeretném de mégsem a kedvencem remélem nem lesz állandó szereplő mert idegbajt kapok azért mégis csak átverte egész Hibbantot. Na de majd kiderül amúgy a ruhája nem rossz. Mára ennyi tudom kevés infó de a semminél mégis csak több nem tudom mikor jövök legközelebb ugyanis ma vizsga hetem van szóval tanulás ezerrel na sziasztok.

15 megjegyzés:

  1. Jó kis rész lett! És én is remélem, hogy nem lesz az EGÉSZ évadban Hanga! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^-^ Meghát ha Hanga az egész évadban benne lenne akkor nem tudnánkl nézni Takonypóc és Halvér vicces versengését Kőfejért :D

      Törlés
  2. Szia. Mi az hogy race to the edge? Én olyannak fordítottam hogy verseny a szélén.

    VálaszTörlés
  3. Az egyértelműen csonttorő koponya de sztem a másik nem ölvész? annak lapos a feje és ott van oldalt az a kis kiálló csont sztem az ölvész :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szerintem az tényleg Ölvész mert lapos a feje, tüskés (mármint a Siklósárkánynak is van tüskéje)! Ez teljességgel Ölvész!

      Törlés
  4. A sikló koponya lehet, hogy azért néz ki így mert a tüskéknek csak a töve van csontból. Egyébként meg nem tudom mi tartsa ott, az eleje a páncélon a hátulja meg talán a széken támaszkodik, de majdnem olyan mintha csak ott lebegne.
    Az animációval kapcsolatban meg tavaly olvasta valahol, hogy állítólag nem a DW hanem valami ausztrál stúdió készíti, hogy ez igaz e azt nem tudom de magyarázat lehet rá. Egyébként az elsőnek megjelent képekhez képest egész tűrhető. Majd megszokjuk :) Viszont pozitív a robbanásnál és az ajtó lecsapásnál lévő füst és por amivel az 1. 2 évadban azért helyenként spóroltak. Lehet hogy kicsit gyengébb de részletesebb animációt kapunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Ausztrál studió csinálja de tudod ezt egy párszor már megbeszéltük! :) A füst tényleg elég jó de nekem fontosabb a szereplők élethűsége és valjuk be Fafej és Fogatlan feje hááááát őőőőő hagyuk is némelyik jelenetnél a szörnyűbbnél is szörnyűbb de közeledik már a júni 26 az után hátha kapunk felvett epizódokat amiket valaki megoszt nyilvánosan is.

      Törlés
    2. Igen,értem, tudom mire gondolsz, Hablatynak nincsenek szeplői, a bőrük nincs barnítva, mintha vámpírok lennének, de az már egy másik történet, hagyjuk is. Még arra azért kíváncsi lennék a karaktereket a DW adta és elkapkodták őket vagy teljes egészében a másik stúdió "műve". Meg az egész olyan letisztult, újnak tűnő pl: ez az elhagyatott hely amit mintha naponta kétszer takarítanának.
      Én nem igazán várok kalóz videókat mert azok nem jók. A Netflix egy internetes videómegosztóhoz hasonló csatorna onnan nem hiszem hogy könnyű lenne megszerezni. Én abban reménykedem hogy azon országokban ahol nem elérhető a Netflix, ott a CN hamarabb megkapja az anyagot. Már csak azért is ami a közelmúltban történt a DW-nél, nem hiszem hogy megengedhetik maguknak, hogy rajongókat hosszú ideig várakoztassanak. Meg van egy olyan érzésem azon országok vannak többségben ahol nincs netflix. Mellesleg ez a csatornaváltás egyfajta megkülönböztetés is,akiknek van azok 26 tól az összes részt nonstop-ban, akiknek nincs azok le vannak sz****, majd látják amikor...
      Azt hiszem felháborodtam :)

      Törlés
  5. Szerintem az a baj Fogatlannal, hogy a feje túl lapos, kicsit gömbölyűbbnek kéne lennie. Meg nekem a szemei és a szája is furcsának tűnnek. :/
    Amúgy én kicsit örülök, hogy Hanga visszatér. Mondjuk az elején én sem bírtam, de aztán a végére kedvesebb lett, szóval szerintem ebben az évadban szerethetőbb karakter lesz. :)

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom észrevettétek-e hogy a páncél a siklókoponya alatt olyan mint Alvin-é, és említi hogy Dagur nem járt ( vagy élt, pontosan nem értettem) itt. És azt is hogy a tulajdonos sárkányvadász volt (valószínűleg nem véletlen amúgy a sok sárkánykoponya).És ez az egész egy hajóroncson :) . Amúgy szerintem várható volt hogy Hangát visszahozzák, ugyanis (én egy ideje figyelem) (majd nem hogy minden) animációs sorozatot úgy zárnak le, hogy lehessen folytatni (ezt ennél meg a star wars-nál lehet megfigyelni kivállóan). De ugye még ti sem hittétek el, hogy Hanga az egyedüli aki, hogy úgy mondjam felér Hablaty és Asztrid szintjére, és átverte Hibbantot (Asztrid dühét, Hablatynak a bizalmát kihasználva*,), hogy egyszerűen lelép? Na, ez kicsit hosszú let :)

    ui:amúgy kiváncsi vagyok mi lesz Hangával, és Hablaty is lehetne egy kicsivel gyanakvóbb*

    VálaszTörlés
  7. Hanga tényleg vissza jön ?Nem gondoltam volna !

    VálaszTörlés
  8. Ja és kérlek el mondod mejik bejedzésben van hibbant sziget és régen és most képe ??

    VálaszTörlés
  9. Elsőnek én se bírtam Hangát pl amikor Astrid követte őt és szólt Hablatynak és felmentek Hangához elkezdi:Sziasztok és Hanga meglebegtette haját szerintem látátok hát szinte flörtölt Hablatyal,hogy Astridot idegesítse vagy akkor amikor azt mondta Astridnak sárkányod kedvel olyan nyálas.De a végén megértettem mert a szüleiért csinálta az egészet.:)

    VálaszTörlés