2015. június 26., péntek

3. évadból egy kis ízelítő, vagyis 13 teljes epizód!

                                                                  Üdv mindenkinek!

Ugye ma jelent meg a Netflixen a sorozat összes epizódja így számunkra is vannak infók. Jaj de jó!! Máris mutatom, először is itt van 2 mozaik kép filózzunk el rajta....

                      Az első ami nekem feltűnt, hogy Pléhpofa rosszabbul néz ki mint valaha!

De ugorjunk méghozzá Hangára: 

Csak szerintem nézett ki jobban a régi évadban?! Jó jó nem rossz nem rossz....csak nem jó.
Ha már Hangánál tartunk nézzünk egy kis beszélgetést is Asztriddal:
                                      Ez Hablaty egyik kedvenc taktikája.
                                      Szóval, ti ketten gondolom, ugye?
                                                      Mi? Nem, csak barátom.
                                                              Gyerünk.
                                                      Hmm. Ő elég helyes.
                                                           Én is úgy hiszem.
                      Ha tetszik, hogy szerény, hősies, sárkány lovas típus.
 Egy másik beszélgetés szerintem pár perccel később:
                                        Én szeretem a kicsi eszeseket. Mint Halvér.
                                                         Halvér? Komolyan?
                                 Mi az? Szerintem ő vicces és helyes.
Hát erre nem akarok és nem is tudok mit mondani...... ugorjunk. Egy kis Hablaty és Fogatlan.
                                                                    Hé,
                         Szóval csak zuhanunk vagy uh.... más ötlet?
Hát okééééé..... Hanga és Hablaty:
 Hát mivel ezeket a képeket teljesen összekavarva találtam nekem kellett sorba rakni remélem jól raktam..... Azért megnéztem volna Hablaty fejét! :D

És végül itt egy videó Halvér vs Forrkatlan: 

                                                          Ide kattints

Azért csak én nem ismerem Halvért ilyen brutálnak? Régen össze vissza félte magát Forritól most meg csak úgy az égből rátámad egy vad Forrkatlanra még Takonypóc is ott pánikolt erre Halvér csak simán ráugrik.....

Szinte mérget vennék rá, hogy napról napra több infó és gif meg kép lesz szóval ha megint ilyen mennyiségű jön össze szintén lesz egy ilyen cikk de ha kevesebb akkor valószínű ez lesz frissítve szóval érdemes nézegetni a blogot ha új képet teszek be oda lesz írva zárójelben, hogy frissített mint az előzőnél. Hát reménykedjünk, hogy hamarosan megjelenik a Netflixen kívül máshol is ahol mi is láthatjuk illetve abban hogy minél előbb leszinkronizálják de ez beletelhet egy "kis" időbe. na de egy kis meglepetés!

Első epizód belőle 
Második epizód belőle 
Harmadik epizód belőle 
Negyedik epizód belőle 
Ötödik epizód belőle 
Hatodik epizód belőle 
Hetedik epizód belőle 

A további 6 epizódot az egyik Névtelen kommentelőnek köszönjétek én csak kirakom mert itt kicsit könnyebb megtalálni. :)

Nyolcadik epizód belőle 
Kilencedik epizód belőle 
Tizedik epizód belőle 
Tizenegyedik epizód belőle 
Tizenkettedik epizód belőle 
Tizenharmadik epizód belőle 

Mostmár filmezz.eu-n is fent van és készül hozzá a magyar felirat tudomásom szerint.

Addig is kitartás és sziasztok!

31 megjegyzés:

  1. nem működik a Halvér vs Forrkatlan vidi :(((

    VálaszTörlés
  2. ez így mind szép és jó, de erre bukkantam. no comment:

    A Netflix több infót is megosztott a közelgő Sárkányok 3. évadáról!

    A stúdió, amely elhozta az Így neveld a sárkányodat-filmeket június 26-án mutatja be legújabb Netflix-sorozatát, a Dragons: Race to the Edge-t. Hablaty és Fogatlan immár a 3. évadban kalandoznak együtt. Az előző két széria a Cartoon Network-ön volt látható egészen tavalyig, amikor is az online videotéka kizárólagos jogot szerzett a sorozat folytatására (legalább két évad), így egyelőre kérdéses, hogy ahol nincs Netflix, be fogják-e mutatni.

    VálaszTörlés
  3. ha a dw ezt tényleg megteszi velünk én...
    ezt nem hiszem el

    VálaszTörlés
  4. Van arról is videó, amikor Hablaty és Hanga találkoznak!!! :) ráadásul ugye tudod, hogy az epizodok, amiket a végére raktál, privát videók?!?!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem mivel nyílvánosan fent van a youtube-on és az egyik barátom küldte őket át facebook-on szóval ennyi.

      Törlés
    2. Amúgy ha privátok is lennének egyszer minden blogger életében eljön az a nap amikor csak is az olvasók kedvéért olyat kell tennie amit nem szabadna de sztem akkor sem privát különben minek tette volna fel youtube-ra az a lényeg hogy megtudod őket nézni és kész.

      Törlés
  5. Itt meg tudjátok nézni mind a 13 részt :)

    https://httyd.ga/#files%2FTV%20Shows%2FRace%20to%20the%20Edge%2FSeason%201

    VálaszTörlés
  6. Bársony Enikő,nem tudod véletlenül hogy ezen az oldalon kívül hol látható a sorozat?, mert ez az oldal(amit belinkeltél) valamiért hibát jelez nálam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Délelőtt még behozta a részeket, de most már nekem sem adja be az oldalt :(.... mást pedig nem tudok, bocsi :(

      Törlés
  7. Hosszú az egész sztori, de a lényeg csak annyi, hogy Halvért (rosszul) hipnotizálják, ezért istennek hiszi magát, és ezért lesz ennyire brutális.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom miután kész lett a cikk csak azután tudtam megnézni a részeket.

      Törlés
    2. Várj... akkor most Hanga és Hablaty tesók, féltesók, unokatestvérek, vagy mi? Addig értem hogy Hanga Dagur huga. De mi van azzal a főnöki pecséttel?

      Törlés
  8. sziasztok ki tudna megmondani hogy csak 13 reszt lesz ebe az evbe es hogy hol lehet megnezni elore is koszonom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. YouTubeon fent van :D :1.https://www.youtube.com/watch?v=DoXwVhTH6KU {2.(ezt törölték)} 3.https://www.youtube.com/watch?v=tT5PHVJVoe0 4.https://www.youtube.com/watch?v=o2HpVIs4pvc 5. https://www.youtube.com/watch?v=ureZ6JaB58Y 6.https://www.youtube.com/watch?v=sjJFzNXPts8 7.https://www.youtube.com/watch?v=RBrdWFUklUk 8. https://www.youtube.com/watch?v=EZVm18DAHPQ 9. https://www.youtube.com/watch?v=Y5B1jRzHojI 10. https://www.youtube.com/watch?v=SjnbkCl6Sp4&feature=youtu.be 11. https://www.youtube.com/watch?v=vp7Ih0xaIkI&feature=youtu.be 12. https://www.youtube.com/watch?v=dZkj73VI3Xg&feature=youtu.be 13. https://www.youtube.com/watch?v=TGmNaaXymmE&feature=youtu.be

      Törlés
    2. A filmezz.eu is rajta van! :)))

      Törlés
    3. Nsekem ott bénázik a Vidto :(

      Törlés
  9. SZÍVESEN! ;) és nagyon jó a blogod Adrienn :DDD

    VálaszTörlés
  10. majd elfelejtettem, sori első 3 részének van már magyar felirata a filmezz.eu-n :DD

    VálaszTörlés
  11. Én nem értem most akkor a harmadik évadban Hablaty és Hanga testvérek, vagy ki ki kinek a testvére?

    VálaszTörlés
  12. Na várjunk csak!,ha Hanga Dagur testvére,akkor Hablaty és Hanga féltestvérek?
    (ezt mondjuk én se értem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Dagur nem Hablaty testvére, csak Dagur azt hajtogatja! Megemlítem Hablaty egyik mondatát:
      "-Én nem vagyok a testvéred!" (Ezt még a 2.évadban mondta)

      Törlés
    2. Várjunk, akkor Hablaty miért kérdezi hogy "Hanga a tesóm?"
      Mi volt az a pecsét vagy címer? Oké, az tiszta hogy Hanga és Dagur tesók.
      De akkor miért van Hanga kürtjén amit az apjától kapott Pléhpofa pecsétje?
      Most akkor Hablaty és Hanga között van rokoni kapcsolat ( és ha igen, milyen? ) vagy sem?
      Előre is kössz

      Törlés
    3. A kürtöt Pléhpofa ajándékozta Hangának, mint egy másik törzsfő újszülött gyermekének. Pedig örültem volna ha tényleg testvérek Hablaty-al. :D

      Törlés
  13. Annyira vártuk, hogy 26.-án "minden" epizódot kiadják! Mégis csak 13 van a 26-ból!! Hol a másik fele???
    Már láttam mindet(13), nekem tetszik! De már nagyon várom a második felét! :) :)

    VálaszTörlés
  14. A filmezz.eu-n is fönn van magyar felirattal.
    Az első 6 rész. A többi youtube-on angol felirattal.
    Ezen kívül a testbeszéd amiket beleraknak, sokat segít.

    VálaszTörlés
  15. Valaki tudja hogy mi az a "next dragonparty"?
    berksgrapevine-n láttam egy visszaszámláló mutatja hogy 6 nap múlva lesz
    valaki tudja hogy ez mi lesz?

    VálaszTörlés
  16. Azt a hírt hallottam, hogy mivel Netflixen adták le, nem lesz szinkronos! :( :(
    DE én még reménykedem, bizom benne, hogy aki ezt írta nem tudja pontosan!

    VálaszTörlés