2015. június 7., vasárnap

Egy kis részlet

                                                                      Thor szakállára!!!!!!

Megkaptunk egy részletet a 3. évadból méghozzá a Hólidérc szereplésével!!! De nem csigázlak tovább titeket.

                                                       Ide kattintva megnézhetitek

Na szóval ugye mint már régebbről tudjuk a Hólidérc infravörösen vagy hőkamerásan nekem édes mindegy hogy lát és mivel Takonypóc kihűlt ezért nem látta meg őt bár nem is csodálom ilyen ruhába én már jéggé dermedtem volna. De persze ők nem nem is értem miért..... A Hólidérc méretét is megtudtuk láttunk ugye bár róla kis részletet az 1. előzetesben na ott nekem nagyobbnak tűnt itt viszont elég közepes méretű.
Itt azért szerintem hatalmasnak tűnik miközben.....
 csak ekkora:
Akkor mára ennyi sajnálom hogy ezt a hírt csak ma írtam meg de teljesen elfeledkeztem szegény Tumblr-ről a vizsgáim miatt de ezt soha többé nem teszem. ;) Na sziasztok!

9 megjegyzés:

  1. Hű nem is tudom mit mondjak az első olyan mint egy játék a másikon szerintem nagyon jól nézki hű a nevéhez amúgy nem tom frissítetted-e már a rise of berk-t de ha majd igen akkor ha találsz valamit arról a fa sárkányról írsz?

    VálaszTörlés
  2. Hű nem is tudom mit mondjak az első olyan mint egy játék a másikon szerintem nagyon jól nézki hű a nevéhez amúgy nem tom frissítetted-e már a rise of berk-t de ha majd igen akkor ha találsz valamit arról a fa sárkányról írsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a "Foreverwings", azaz "Örök szárny". És még megjelent a Rise of Berk-ben a "Green death" ("Zöld halál") meg a "Bewilderbeast" ("Gnúvad")!

      Törlés
    2. Igen vannak új nevek/sárkányok lesz róluk cikk is úgy egybe vagy külön külön hamarosan! :)

      Törlés
  3. Azt hiszem én egyre jobban várom ezt a sorozatot. És mivel nem kis adagokban szeretem "fogyasztani" a sárkányokat, remélem nálunk is minél hamarabb megjelenik.

    VálaszTörlés