2015. április 1., szerda

Csak egy röpke percre

                                                        Üdvözlök ismét mindenkit!
 
Most ténylegesen csak egy röpke percre leszek itt csak a háttérrel kapcsolatban, változást szerettetek volna és én is szóval változott a háttér alig találtam megfelelő méretű fájlt amit szerettem volna azt nem engedte nekem elég fura most a blog látványa persze lehet, hogy azért mert a régit szoktam meg,nektek mi a véleményetek? Érdekelne nektek milyen tetszene olyat szeretnék ami mindenkinek megfelel úgy gondolom ez mindenkinek jó hiszen az összes fontos szereplő rajta van de szívesen fogadok képeket ötleteket a háttérre ha jó így akkor így hagyom visszajelzéseket kérnék tőletek.Mivel itt van a szünet ígérem legalább 2 cikk lesz a szünetben.hogy miről azt még nem tudom az egyik biztosan a zenékről fog szólni a másikat még kitalálom miről. Mindenkinek Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok na és sárkányokkal telit elvégre ki tudja mit kapsz húsvétra én már megkaptam a húsvétra szánt ajándékomat egy műanyag Fogatlan figurát és imádom nagyon örülök neki már 4 éve ilyet keresgélek.Reakcióm amikor hazaértünk a figurával és nem látott senki a szobámban ez volt:
Szó szerint, csak íj helyett a figura volt a kezemben.
 Szóval az én ünnepem máris sárkányokban gazdag és nem, nem vagyok 5 éves csak szeretem a figurákat főleg az ÍNAS-osat de szerintem köztetek mindenki csak azért mondom, mert anyám közölte a boltban amikor megvetettem vele a figurát, hogy 5 éves vagyok marha rendes mi?! Na de mindegy is ennyi időre tudtam most itt lenni a szünetben még találkozunk addig is sziasztok, kommenteket kérek a háttérről előre is köszönöm! :)

19 megjegyzés:

  1. nekem tetszik ez a háttér :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tök jó a háttér és nyugi én is mindig megkapom hogy ez "5 éveseknek való". Pedig ez nem igaz.:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintetek érdemes elolvasni a könyvet? Legalábbis aki olvasta mondjon véleményt.Légyszi

    VálaszTörlés
  4. Jó a háttér. Színesebb, jobb hangulatot teremt. Bár nekem valamiért a nyarat idézi.:)
    Nem mintha ez baj lenne.:)
    Kedves Viktória
    Én három részen már túl vagyok és alig várom hogy megjelenjen a 4. is. Humoros, jók a kalandok, Takonypóc ellenszenvesebb mint valaha. Nagyon más mint a film. De jó! Én nem csalódtam benne. Szerintem egy próbát megér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. honnan szerezted meg a 3. részét? :o
      azt keresgélem fél éve... :o
      az első két rész nekem is tetszett ;)

      Törlés
    2. a Libri könyvesboltban kapható a 3. könyv már nekem is megvan :)

      Törlés
  5. Szerintem szuper a háttér. :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem még egy kicsit furcsa a háttér. Amúgy meg én még nem olvastam a könyvet, de minden vágyam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is olvastam mind a hármat! Segítsek, hogy hogyan szerezd meg őket? A Libriben kaphatóak vagy az Alexander könyvkiadóban! Szívesen! :-)

      Törlés
  7. Nekem is klafa a háttér! :-) Ja és Én is olyan vagyok, mint te Adrienn, mert amikor megkaptam a sötétben fluoreszkáló csonttörőt a szüleimtől, teljesen úgy viselkedtem, mint Dagur!!! :-DDD

    VálaszTörlés
  8. nem lehet megoldani, mert egy képet be kell rakni, és azt addig ismétli, amíg az egészet ki nem tölti... ha csak nem találsz egy olyan képet, ami pontosan akkora, mint a blog...

    VálaszTörlés
  9. Figyelem, figyelem!!! :-DDD Megjelent a Shiverthoot a SOD-ban! Ez az! Hurrá! Élkjen! JUHÚÚÚ! :-)

    VálaszTörlés
  10. Jól van na! Nem tudta az a kicsoda gyerek, inkább te vagy az...!

    VálaszTörlés
  11. Ez sokkal jobb háttérkép, mint volt!

    VálaszTörlés
  12. Szerintem tök jo ez a hátter. Maradjon😇

    VálaszTörlés
  13. Mondod te, aki mindenben hibát találsz és az előbb szóltad le a hátteret (ami szuper) és egy másik hozzászólót is (pedig SEMMI okod nem volt rá). Egyébként hogy lehetsz ÍNAS fan, ha utálod Fogatlant, aki főszereplő???

    VálaszTörlés