2015. április 6., hétfő

Még több hír

                                                                   Sziasztok!

Ez a mai nap is remek mert ugye beszélgettetek új képekről az előző cikk megjegyzéseiben hát én is kíváncsi lettem rájuk gondoltam azért berakom mert nem mindenki találja meg szóval itt vannak:

Na jó itt Asztrid feje hát fura ennyi nem találok jobb szót, Fogatlan még mindig kicsi bárki mondjon bármit akkor is kicsi, Hablaty ruhája mindig szörnyű legalábbis szerintem Fafej feje meg elképesztően látszik, hogy animált de nagyon! Takonypóc kezei is elég furák, és Hablaty kezében látható a bizonyos Sárkányszem ami nem tudom mire jó. Itt a másik kép:



Itt van közelebbről a Sárkányszem. Amúgy az úgy mondhatom tök jó, hogy Hablaty guggolva akkora mint Fogatlan még nagyobb is oké, hogy Fogatlan gubbaszt vagy térdel vagy ül nem tom mit csinál de ha feláll se nagyobb jó pár centivel biztos de akkor is törpe. :/

A sorozat készítői azt mondják ez sokkal több lesz mint egy sorozat ez egy teljesen új kaland lesz. Az is kiderült, hogy 1 évvel a 2. film előtt játszódik a szinkronosok ugyanazok maradnak gondolom Amerikába is meg itt is (hála Thornak :D ) és lesz egy vadiúj sárkány is a Deathsong. Szerintem ezt nem kell lefordítani mert mindenki tudja. :) Júniusban mutatnak be 13 részt a Netfixen.

Itt a Deathsong:

És egy kis videót is hoztam érdekességnek:
És még egy plussz infó azt rebesgetik, hogy Dagur visszatér a 3. sorozatba de ez egyáltalán nem biztos információ csak mondogatják az emberek.

Amúgy az a sárkányszem eleje kicsit hasonlít Hablaty tűzkardjára nem? De még mindig nem értem, hogy a fenébe van 2 fonata amikor Asztrid fonja a 2. fonatát a 2. film elején ezt nem igazán értem szétbontotta vagy mi?!

Nem sokára újra itt leszek remélhetőleg zenékkel ha nem lesz újabb hír.

25 megjegyzés:

  1. Amúgy a Deathsong énekel (milyen meglepő xd) hogy magához csalogassa az áldozatát, aztán beborítja borostyánba hogy később megehesse. Lesz még egy, a Hólidérc (snow wraith) amiről csak annyit tudunk hogy infravörösben lát, és még az is lehet hogy pár rise of berkes faj is benne lesz* :D de amúgy Dagur benne lesz, ezt mondták is

    *meg egy pár 2. filmes is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infókat :) Igen sejtettem hogy Dagur rebesgetése komoly de nem tudtam biztosan amúgy Alvin mit csinálhatott vele a sorozat végén? Páran azt mondták megölte de nem ölhette meg ha szerepelni fog az új évadban kíváncsi lennék mit csinált. :D

      Törlés
    2. Szerintem ne akarjuk tudni hogy mit csinált vele Alvin. :D (Biztos megkínozta vagy ilyesmi)

      Törlés
    3. Börtönben volt, és mivel kiszabadult, visszatér bosszút állni

      Törlés
    4. Na remek Dagur és a mániákus bosszúhaditervei anyám mi lesz majd! :D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. nah ezeken a képeken legalább halbaty arca sokal jobb mint az előzőn xD dehát.. a ruha is csak megszokás kérdése... majd odaképzelem h zöld :P

    VálaszTörlés
  4. Kedves Adrienn! :-)
    Hogyan lehet a Blogger blogon háttérképet csinálni? Mert csak egy hülye vrágos kolibris hátterem van!
    Előre is köszike! :-D :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bal oldalt van olyan hogy Sablon arra katt majd a személyreszabásra és beraksz egy képet majd alkalmazod a bloggeren :)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen! :-D

      Törlés
  5. Tavaszból nyár eleje lett. Azaz mi magyarul valamikor év vége fele kaphatjuk meg. Ezt nem bírom kivárni. A képek és hírek most nagyon felsárkányoztak.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazából a tavasz június 21-ig tart, szóval betartották a szavukat

      Törlés
    2. Akkor egyezzünk ki abban h mindkettőnknek igaza van. Mivel a sárkányok wiki oldalán is átírták nyárra a tavaszt. Ha 21-ig megjelenik tavasz ha utána nyár, de egy hónap ide v oda minket úgy sem érint mivel nem tudjuk nézni a Netflixet.

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is nagyon jól nézki ez a sárkány én nagyon várom az új évadot remélem jó lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, tuti, hogy jó lesz! Alig várom! :-DDD

      Törlés
  8. Van egy jelenet amiben Astrid ellöki Hablatyot a Deathsong borostyán köpete elől, és ő esik csapdába... de ha ennyi videót (2-t xd) mutattak, akkor jó lenne megtudni hogy ugyanúgy néz-e ki mint a rajzon, vagy megváltoztatták

    VálaszTörlés
  9. Júniusban az évad első felének lesz a premierje. De találta olyat is hogy a Netflix-en mutatják be a sorozatot és utána leadja a Cartoon Network is.

    VálaszTörlés
  10. találtam még pár sárkányt amit említettek :
    Cavern Crasher, ami "nagyon kicsire lapítja a testét, mint egy bizonyos gyík."
    Catastrophic Quake, ami "gurul mit egy szikla, ezért azt hiszed hogy egy szikla. De aztán elkezd felfelé gurulni, és egyszer csak neked megy.
    Night Terror, ezek kicsi sárkányok, amik "összegyűlnek, és egy nagyobb, ijesztőbb sárkány alakját veszik fel, hogy elijesszék a ragadozókat."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezeket akartam ma említeni! :D Én is ma találtam meg őket. :) De azért köszi! :D

      Törlés
  11. Szerintem azért rkd ki őket, nemhiszem hogy mindenki pont az én kommentemet lesné :)

    VálaszTörlés
  12. Én már nagyon várom :D .Ezek a sárkányok nagyon jók,imádom őket.A Deathsong szárnya olyan mint egy pillangónak szép,mintás,és gyönyörű.De mégis veszélyes sárkány.Nagyon ötletes :D.

    VálaszTörlés
  13. Szia tudnátok segíteni hogy hogyan kell blogot csinálni?

    VálaszTörlés
  14. De, am, akk a cartoonnetworkon nem fog menni? Eddig azon neztem.

    VálaszTörlés
  15. Elöször is, a video nem indul, más részt pedig nem a cartoonetworkon fog menni???😮

    VálaszTörlés