2017. június 24., szombat

Karakter: Dagur

                                                           Hello mindenki!


Na újra itt vagyok, nem tűnök el ismét. ;) Köszönöm nektek a cikk ötleteket, így nektek köszönhető most ez a cikk is, bevallom el is feledkeztem a karakterekről, de valóban vannak "újak" és valódi újak szóval kezdjünk is bele!

Dagur:

Törzs: Ádáz

Faj: Ember (Meglepetés!)

Élőhely: Ismeretlen (régebben Ádáz-sziget)

Fegyver: Tébolyodott elme (régebben nyílpuska)

Magasság: 5'10" (amerikai mértékegység)=177,8 cm

Haj szín: Vörös

Szem szín: Zöld

Kor: Csak kicsit lehet idősebb Hablatynál talán 3-5 évvel???

Érdekesség: Hanga bátyja, és az Ádáz törzs főnöke.

Dagur a sorozat 1,2 évadában:


Dagur a sorozat többi évadjában:


Dagur megszállottja a sárkányoknak (főleg az Ölvészeknek) és utálja Hablatyot. A nagy veresége után Dagur 3 évig a Számkivetett-szigeten raboskodott, de ahelyett, hogy rehabilitálta volna tébolyult elméjét, Dagur középpontjában kizárólag a sárkány lovasok elleni támadás volt és egyéb bosszúja amit kis listán vezetett a karján:
1.Father? Talán ez a legvalószínűbb, hiszen az apja már nincs útban.
2.Hiccup=Hablaty
3.Night fury=Éjfúria
4.Alvin
5.Astrid
6.Fishlegs=Halvér
7.Sister=Testvér alias Hanga

A börtönben töltött évei alatt szép kis izomzatot épített ki amitől csak még félelmetesebb harcos. Végül megszökött a cellájából és talált egy új flottát. Most egy új armada van az ő ellenőrzése alatt és kész elindítani a végső támadást Hablaty és Fogatlan ellen, ezért is keresi a Sárkányszemet. Soha senki nem tudja pontosan merre jár, új flottájával mindig a Szigetvilágot járja és van amikor túl is lép rajta.

Ám Dagur megváltozott és ebben nagy szerepet játszott Hanga és Viggo feltűnése is. Ma már Dagur is Hablatyék oldalán áll és ő is kész megállítani Viggo-t.

Ennyit a valaha volt gonosz karakterről akit amúgy mindenki mindig is kedvelt. Jön a többi karakter is és mivel nyár van (oké, hogy még nekem nincs szünet,de...) hetente jön a többi karakter csak úgy, mint régebben. ;) 

Jó szünetet és a legközelebbi viszont olvasásra!

9 megjegyzés:

  1. Azért megjegyezném a CN ma is cenzúrázott.Amíg nem néztem meg a neten addig felsem tűnt.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, és én megint rosszul voltam. Mikor Astrid ezt mondta: Lám lám lám, el vitte az éjfúria a nyelved? ezt kérdezte magyarul Hablatytól .
    Pedig rendesen ezt mondta fel iratnál: Lám lám lám kit hozott az éjfúria.
    Én komolyan nem értem, miért rontják el ezt ennyire.
    Még szerencse szerintem, hogy a film nincs ennyire el rontva.
    Ha a 11,12,13 rész is ilyen lesz, akkor csak angolul fogom nézni.

    VálaszTörlés
  3. Hablatyot és Alvint azt megértem,de Halvért miért is akarja eltenni lábalól?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg a testvérét is.Lehet azért mert Halvér szereti Hangát?

      Törlés
  4. Van egy kérdésem. Az ölvész esőben hogyan tud villámokat irányítani? Hisz az ölvész gyengéje a víz.

    VálaszTörlés
  5. Szia most találtam rá az oldalra. Nagyon tetszik a munkásságod. Dagur a kedvencem az egész sorozatból, annak ellenére is ,hogy tett néhány megkérdőjelezhető dolgot.Ügyesen összeszedtél róla minden információt , ezt egy Dagur fan már csak tudja ;)

    VálaszTörlés