2017. június 4., vasárnap

Gyors helyzetjelentés

                                                                     Sziasztok!

Mivel már megint (vagy még mindig) rengeteg idő telik el a cikkek között így mielőtt itt hagynátok vagy valaki kétségbe esne mi van már, elmondom gyorsban mi is a helyzet.

  1. Év vége van , HÁLA ODINNAK! Azt hiszem ilyen pocsék tanévem sem volt még, alig várom, hogy végre elkezdődjön a július (bár már ott tartok, hogy a nyári gyakorlatért is hálás leszek csak több dolgozatot ne lássak...) szóval a szokásos év végi hajrá van, bár ahogy elnéztem a jegyeimet most már úgyis mindegy. :'D Őszintén most is unatkoztam és ahelyett, hogy elmentem volna tanulni inkább itt ülök és nektek panaszkodok. xD Valami azt súgja ezt kedden nagyon megbánom, de sebaj ennek a napnak már úgyis annyi, mert mindjárt benézek a moziba is. (Jut eszembe Karib-tenger kalózai 5 valaki vélemény? :D ) De nagyon elkalandoztam, visszatérve:
  2. Volt egy picike problematika a magánéletemben is ami fogalmazzunk úgy eléggé földhöz vágott, de csaknem 1 hónap után sikerült túltennem magam rajta, elfelejteni sajnos nem, de túllépni végre sikerült, legalábbis azt hiszem, szóval az életkedvem is visszatért ezért is írom ezt a (nem túl hasznos, de annál beszélgetősebb) cikket.
  3. Idő hiány....lemaradtam mindennel és ez sajnos nem vicc a RTTE utolsó részére nem emlékszem, mivelhogy 2 évaddal tuti le vagyok maradva, szóval amint vége a sulinak leülök a gép elé és megnézem az összes évadot, mert már azt se tudom hány évad van talán 6? 
Azt hiszem talán ennyi ami miatt nem tudok sok cikket írni na meg ott van az ihlet hiány is, van még 2 elemzésre váró sárkány (hát "nagyon" nehéz kitalálni, hogy a Shadow wing és a Small Shadow-ról beszélek ) meg persze a könyves sárkányok (Jut eszembe kapható a 8. HTTYD könyv! Amúgy már vagy 3 hete csak mindig elfelejtem megírni...hopsz?) és kb. így ennyi, másról nem nagyon tudnék írni, maximum kis filozófiás cikkeket pl: elméleteket a 3. filmről és stb. de mást nem nagyon, ötlet valaki? 

Ez a cikk is őszinte leszek azért íródott, mert unatkoztam és inkább ez, mint a tanulás (per pillanat), na meg ennyi időm volt mielőtt elmennék megnézni a filmet a moziba, jó meg igazándiból most volt kedvem hozzá, utálok kedv nélkül cikket írni most meg úgyis volt időm és kedvem szóval mondom csapassuk.

Na meg nem árt néha egy ilyen beszélgetősebb cikk sem, nektek vélemény? Suli vége? RTTE? (Jó tudom az új szinkron és a cenzúra borzalmas, de egyéb?) Karib-tenger kalózai 5? (Ezt csak azért, mert másik nagy kedvencem ez a széria, viszont nem sokak véleményét hallottam és érdekel a tietek, általában egy véleményen szoktam lenni az olvasóimmal, legalábbis sárkányok terén, kíváncsi vagyok így van-e más terén is. ;D ) Új cikk ötlet? (Ígérem ha sok az ötlet és tetszenek megvalósítom úgyis itt a nyár, ideje gyakrabban cikket írni. )

Akkor ennyi lenne tudom, "iszonyat hosszú" cikk lett így ennyi várakozási idő után, de erre volt most időm és kedvem... :/

A legközelebbi viszont olvasásra! ^-^


30 megjegyzés:

  1. Szia Adri!

    Még egy kis kitartás! A nyár már kopogtat az ablakon :) Nem sokat filmet nézek úgyhogy a Karib-tenger kalózairól nincs semmi véleményem :( A suliból tényleg jó lenne már végre kiszakadni.

    Lehetne esetleg karakter elemzés megint pl Viggo , Ryker, Viggo Grimborn, Mala, Throk, meg azokról a karakterekről akikről idáig nem volt cikk.
    Vagy esetleg ha behoztad a lemaradást a RTTE terén akkor a részeket vagy az évadokat jobban kielemezhetnéd pl: ha valamelyik rész nagyon fontos vagy érdekes.

    Ha még valami eszembe jut írok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm ez mind remek ötlet! Nos igen RTTE téren meg igyekezni fogok. ;)

      Törlés
  2. Kitartás!
    És igen a CN a mai részt is cenzúrázta.
    A Karib-tenger 5 jó lett,mondjuk a látvány és a poénok amik igazán nézhetővé teszik. De a történet lezárásának mindenképpen jó kis rész lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,olvastam a kommenteket sokaknak nem tetszett ez a kis művelet a CN-től...megis értem igazuk van teljesen felesleges kicenzúrázni nem olyan durva dolgok azok na meg pont a mai "kis gyerekeket" nem félteném... :/ Ha van elég nagy szájuk 10 évesen kurva anyázni meg köcsögözni miközben a parkban nyomkodják azt a nyamvadt okostelefont (ahelyett,hogy ha már kimentek a parkba együtt játszanának) akkor nyugodt szívvel ki tudnak bírni egy kis verekedést is az RTTE-ből cenzúra nélkül... A Karib-tenger meg véleményem szerint nézhető,nyílván nem lesz a kedvenc részem (azért az 1. rész mindent visz :D ) de a 4. résznél mindenképpen méltóbb lezárás bár kétlem,hogy most hallottunk utoljára erről a szériáról,ez a Disney saját Halálosiramban szériája addig fogják nyomatni amíg kis haszon is származik belőle és ez a baj a 3. rész után le kellett volna állni az volt a legjobb befejezés dehát nyílván mennek tovább mert miért ne...

      Törlés
  3. Hát igen, én nem értem a cartoont, hogy miért kellet ki vágnia jeleneteket a mai részből

    VálaszTörlés
  4. A Szárnyváltóról írtál már? Mert én nem találok ilyen cikket.

    VálaszTörlés
  5. A Szárnyváltóról írtál már? Mert én nem találok ilyen cikket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon trükkös lehet az a sárkány valamiért őt soha senki nem találja meg. :'D Pedig itt van: https://foogaatlaan.blogspot.hu/2014/05/szarnyvalto.html?m=1 ;)

      Törlés
  6. Dragonwarrior42017. június 6. 6:44

    Csak egy ütlet....de írhatnál a 'Rise of Berk'-ben szereplő Premium sárkányokról valamit! Azokról még úgy sincsen cikk!

    VálaszTörlés
  7. Én felmondok XD ez hatalmas a szinkron elérte a mélypontot de lehet van ennél is lejjebb ma cn 6/4 közepe fele ugye az ikrek meg halvér
    "maces and talons"-al játszanak ez eddig buzogány(ok) és karom(ok) volt ma meg odamegy hablaty és benyögi jogar és talon??!?! mondom mi a **** az hagyján hogy a talont le se fordítják de az mi hogy mace=jogar?? XD behalok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ezen én is kiakadtam. A mait még nem láttam vajon ettől a résztől mit várhatunk?

      Törlés
  8. Egy kérdés mék részböl vágtak ki egy részt?Amúgy Adrienn ennél a cikknél az a véleményed(hogy a kisgyereket milyen"szépen beszélnek")hát ez pont így van.Én minden nap az iskola buszal megyek haza és az elsősök olyan "szépen beszélnek"hogy már az idegimre megy.És melesleg vannak olyan mesék amiben a szereplők is úgyan úgy durván viselkednek.Akkor ennyi erővel azokat kéne így el barmolni.De mindegy ez a másik idegtépő dolog .Amúgy nekem tetszet a Karib-tenger kalózai 5.része.Nem a legjobb de 4.résznél jobb.De az 1.rész a legjobb.Cikk ötlet ként kielemezhetnéd a könyveket.Hogy miről szól.Vagy azok az új részekből amik tetszetek nektek.Most hirtelen ennyi az ötlet de ha jön vqlami szólok.És nyugi,már mindjár szünet.☺

    VálaszTörlés
  9. Egyébként odatehetnéd a 'ki a kedvenc sárkány karaktered' részre Zivatarlót (Sleuther) is....szerintem ő is kapna néhány szavazatot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem tudom szerkeszteni azt a részt amíg le nem jár a szavazás, na meg akkor még szó sem volt erről a Triple Stryke fajról. ;) De nem lenne rossz ötlet. :)

      Törlés
  10. VAKÁCIÓ!

    Itt van végre a nyári szünet :)

    VálaszTörlés
  11. haljátok a mai részen ki akadtam, mert a tenger tépő helyet, tenger zuzót adtak neki.
    És a szárnyváltó sav helyet, szárnyváltó vasra forditották. Hát én azt hittem, hogy ott lövöm le a tv-t. Amúgy 6 évad 6 rész volt ma Reggel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezek után ajánlom hogy nézd meg újra az elején Viggo Hablaty Harald helyett Hablaty Herold-ot mond azért van még hova süllyedni kíváncsi vagyok mi jön ezek után esetleg még lehetne a stormfly viharrepülő vagy valami hasonló remélem valamikor visszakapja a régi stúdió a sorozatot mer már eléggé az alján vagyunk.

      Törlés
    2. Tudom, ne is mond. Hát én már nem bánnám, és reméljük a 3 hiccstrides részt nem rontják el nagyon.

      Törlés
    3. Ja azt mondom a többi annyira nem zavar de könyörgöm az úrnak ott fenn legalább arra a 3 részre figyeljenek ha a többire nem csak ezt a 3mat csinálják jóra...a CN ha azokból csak 1 másodpercet is kimer vágni akkor TÜNTETÉS XD

      Törlés
    4. Nem tüntetés rögtön akasztás :)

      Törlés
    5. A Harald kicsit angolosabban éppen lehet Heroldnak olvasni a sav pedig visszafele vas így ezek valószínűleg a színészek félreolvasása, amit a szinkronrendezőnek kellett volna észrevennie. A vasárnapi rész szinkronja pedig szerintem szinte kifogásolhatatlan lett így van még remény jó szinkronra. Ami pedig a cenzúrát illeti azt olvastam az már központilag el van döntve melyik ország hogyan kap meg egy sorozatot (vágottan, esetleg teljes részek betiltva)

      Törlés
    6. Nem akarok megsérteni senkit de hányszor hangzott már el úgy hogy Harald? Szóval miért mondja máshogy? A savból meg nem tudom hogy hogyan lett vas. Elvileg ugyan az a színész alakítja Halvért az első film óta és mindig jól mondta. Hogy nem tűnt fel senkinek hogy nem jó. Nem hallgatják vissza? Végül is így is úgy is a szinkronrendező a hibás mint eddig majdnem mindenben. Kérem vissza a régi stúdiót és a mind a 4 évadot szinkronizálják újra. Köszi :)

      Törlés
    7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    8. Őszintén én se akarok megsérteni senkit a világon értem én igaz könnyű félreolvasni de szerintem is az igényesebb stúdióknál(ahogy elnézem a mienk nem az) 1-nél többször átnézik a felvett anyagot. Kb így néz ez ki a mi kis "szinkroncsapatunknál": Laci mondjad: ááá Jogar és talon! Várj Laci mi ez hogy jogar és talon? Fogalmam sincs á szarni bele adjuk le így jó lesz az. Én még azt is képes vagyok elhinni hogy nincs nekik leírva csak nézik azt fejből fordítanak ezek alapján A "közkedvelt" Viktorka a google translateből szedi a szöveget? Beírod a google fordítóba hogy mace and talon azt adja ki hogy macska és talon és ez igaz az a szomorú lehet viktor is így csinálja én abba bízok hogy a 3 utolsó részt meg az 5. vagy 7. ki hogy nézi évadot(ami angoulul július/augusztus körül jön ki) évadot már nem ők fordítják.

      Törlés
    9. Sajnos szerintem nincs túl sok esély rá. :((((

      Törlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. S.O.S. Valaki tud segíteni nekem a School of Dragonsban? Takonypóc kéri, hogy menjek a Thor szoborhoz ami a School of Dragons-ból egy kis repedésen át nyílik. És nem tudok bemenni!!! Kérlek segítsen valaki. A segítséget előre megköszönöm.

    VálaszTörlés