2016. június 12., vasárnap

Sárkányok:Irány az ismeretlen! 4. Évad első 13 fele

Sziasztok Drágáim!
Csak egy percig zavarnék ugyanis most este 22:00-kor sikerült felfedeznem a 4. évad első 13 epizódrészének címeit. (Persze ezek még egyáltalán nem hivatalosak így az is lehet,hogy valaki kitalálta őket, mindenesetre érdekességnek jó lesz és legalább ez egy jó ürügy egy új cikkhez ;D ) Gondoltam ez olyan fontos,hogy nyomban megírom annyira siettem ezzel a hírrel,hogy csak miattatok még telefonról is hajlandó vagyok megírni ezt a cikket,bár épp guta ütést kapok...,de a ti boldogságotok fontosabb úgyhogy értékeljétek! :D

1. The traitor= Az áruló
2.The escape part 1= A menekülés 1. Rész
3. The escape part 2= A menekülés 2. Rész
4.Stoick's wrath= Pléhpofa haragja
5.Whispering Winds= Suttogó szelek
6. Legend of Night Fury part 1= Az Éjfúria legendája 1. Rész
7. Legend of Night Fury part 2= Az Éjfúria legendája 2. Rész
8. Snotlout day= Takonypóc nap (gondolom napja akar lenni)
9. Sibling rivalry= Testvéri versengés
10. The Song of Death = A végzet dala
11. Check Mate part 1= Sakk matt 1. Rész
12.Check Mate part 2= Sakk matt 2. Rész
13. Inferno= Pokol

Okééé...most próbáljuk értelmezni:
1. Gondolom Hanga lehet vagy Dagur hiszen Hanga Dagurt árulta el,Dagur meg Viggo-t.
2.-3. Most vagy Viggo-ék menekülésére céloz vagy Daguréra.
4. Pléhpofa valakire mérges valakivel harcba száll.
5. Vagy előjönnek megint a Suttogó halálok vagy egy fontos információhoz jut valamelyik oldal valaki iránt.
6.-7. Egyértelmű,Fogatlanról fog szólni vagy a múltjáról vagy,hogy hol lehet a többi Éjfúria ha még egyáltalán van több.
8. Takonypóc valami nagy dolgot tesz talán összejön Kőfejjel vagy valami hősi cselekedet hajt végre?
9. Ikrek.... VAGY Dagur és Hanga!
10. Már megint a Végzet dallal gyűlik meg a bajuk?! Vagy közeledik a harc Viggo-ékkal?!
11.-12. Viggo és Hablaty kis játéka,mint az előző évad végén.
13. Tippem sincs.... Talán valami szörnyű rossz dolog történt ami pokolian fáj a vesztes oldalnak.

Hát ennyi lenne skacok sajnálom,hogy rövid,de ez is valami. (ecseteltem volna hosszabban is,de kezdek nagyon ideges lenni a telefonon pötyögés miatt) Szóval,ha nektek is van ezekhez a címekhet elképzeléseitek akkor hajrá kommentekben oda le! ;)

Sziasztoook!


27 megjegyzés:

  1. Ouww, bocsi, de ezek a címek nem igaziak, ha a Wikipédiáról származnak... azt bárki szerkesztheti :/

    VálaszTörlés
  2. Őszintén nem tudom én ott találtam ahol az előzőeket is vagyis az előző évadok címeit... Bár lehet benne valami mert nekem is kissé gyanúsak voltak bár már 18-19 órája talpon vagyok úgyhogy örülök ha még írni tudok és minimálisan gondolkodni is. És végülis ha nem is igaz érdekességnek szerintem maradhat max kiírom,hogy nem hivatalosak.... :/ Köszönöm szépen,hogy szóltál! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom hol láttam először, de ma nem egyszer nem egy oldalról szembejött ez a kis lista. A telefon pötyögés nekem is az agyamra megy xdd. Egyébkén talán van rá esély, hogy igazi, hiszen ha jól emlékszem, a 3. Évad 2. Felének címei is valahogy ennyivel a megjelenés előtt jöttek ki, a Team Astriddal kezdve. Reménykedjünk, hogy nem egy vicc, mert az éjfúriás részre nagyon rákattantam xd már tudom, mivel töltöm majd a szülinapomat (júni 24.-e xdddd)

    VálaszTörlés
  4. Nem lehet hogy a testvéri versengéssel Viggora és Rykerre céloznak? Mert bár Ryker behódol a testvérének, de mégis...
    Amúgy szerintem ezek a hivatalosak, mivel már csak 11 nap van hátra, és ilyenkor már igazán ki kéne adnia a DWnek vagy kinek a címeket.

    VálaszTörlés
  5. Hú, de izgalomba jöttem! :D
    Szerintem az 1. szólhat arról is, hogy Hanga visszatér, és a mi hőn szeretett csapatunk nem éppen kedvesen fogadja, hisz mégis otthagyta őket egy csata kellős közepén. (lehet, hogy furán hangzik, de valamiért ezt gondolom), a testvéri versengés pedig Hablaty és Dagur között lesz (ezt se kérdezzétek miért). Az Inferno az nem Hablaty kardja? Nekem ez jutott még eszembe, de biztosan valami tűz. Vááá, mi lehet az Éjfúriás??? Nagyon várom!!!

    VálaszTörlés
  6. Amúgy szerintem is Viggora és Rykerre utal a 9. rész!

    VálaszTörlés
  7. Én aszt gondolom hogy a 10.részben lehet megpróbálja Vígo elkapni a végzet dalát is.

    VálaszTörlés
  8. MOST TALÁLTAM!
    A 4.évadban lesz egy új sárkány egy rejtély osztályú a neve Buffalord
    http://65.media.tumblr.com/575e15778550c3007eafd41d6439b0b4/tumblr_o8vggvCsM01qzmmzso1_1280.jpg
    A kinézete az óriásteknősbékára emlékeztet engem és itt egy videó róla https://youtu.be/HEdhIAMdECY
    +egy kis Hiccstrid *-*
    http://67.media.tumblr.com/8aaf1b65d68052168462ac8851dfd0d0/tumblr_inline_o8jcqggJtc1scjw6l_400.png

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen aranyos vagy de tudom kb csütörtökön jelent meg a Buffalord tegnap pedig egy újabb csak nem akartam egyetlen sárkányról cikket írni így bevártam a tegnapi újabbat de ma akartam megírni a róluk szóló cikket. :)

      Törlés
  9. A 9. részhez szerintem Viggo és Ryker is jöhet

    VálaszTörlés
  10. Itt annyit mondanék kiderültek az évad valódi részei!

    VálaszTörlés
  11. Viszont a cím 1. része igaz ahogy az 5. is! És a 9. rész a halálénekes rész amikor ott lesz a kis halálének hangánál és mindenkit teleköp mert szörnyű a hangjuk és egyedül hangának van jó hangja XDD és a 8. részben lesz a strykeos rész és a 12,11,10 közül valamelyik részben meghal dagur asszem! mert mindig a vége felé szokott így lenni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hangának nagyon szép a hangja, viszont Hablatynál a fejemet fogtam...meg Astridnál is XD

      Törlés
  12. SPOILER!










    Az első részben Dagur segít Hablatynak, mert Fogatlant eltalálta egy nyílvessző.
    A második részben a tűzféreg királynő kerül bajba és megakarja hálálni Takonypóc és Kampó amit korábban tett így megvédik.
    A harmadik részben Halvér a főnök míg Hablaty és Astrid randizik.De nemjól végzi feladatát ezért Hablaty letolja.Elmegy egy barlangba ahol albínó éjjeli rémeket talál és segít nekik. Ám a kis sárkányok nem akarják elengedni. Így Bütyök segítségért megy. végül kiszabadul.
    A negyedik részben Takonypóc apja eszetlenkedik és Pléhpofának elege lesz belőle.Így elküldi felderítő útra. De 1 hónapja nem tért vissza. Elmennek megkeresni ahol egy tüzes osztályú sárkánnyal kell megküzdeniük.
    Az ötödik részben Astrid családja halálos betegségben szenved, ezért egy halászhajón kiküldik őket a tengerre. Astridot megkarmolják így ő is elkapja. A többiek főleg Hablaty mindent megtesznek, hogy felépüljön.
    A hatodik részben a skacok elmennek "vakációzni". Fürödnek és egy parazita megszállja a sárkányokat kivétel Fogatlan, mert ő nem ment be a vízbe. De a "megszállott" sárkányok megakarják ölni lovasaikat.Fogatlan beleesik a vízbe és ő is elkapja. A csapat rájön, hogy a sóval lehet visszafordítani. Így belecsalják a sárkányokat a SÓS vízbe.
    Eddig néztem.
    Ja és a 13. rész! Az Inferno egy törzs akiket egy nő vezet és nindzsákból áll. Elkapják a bandát, mert azt hiszok róluk, hogy sárkánycsapdászok. De bebízonyitják ártatlanságukat. Ez Viggo csapatának elterelésként szolgált és azzal végződik a rész, hogy Hablatyékkat karddal akarják megölni.

    VálaszTörlés
  13. http://howtotrainyourdragon.wikia.com/wiki/List_of_DreamWorks_Dragons_episodes

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Én még új vagyok itt, még csak most írok először, de nagyon sok érdekes dolog van, amiket én is megjegyeznék, és szólnék nektek pár dologról. :-)

    Galambos Bernadett vagyok (de csak Betti), 28 éves, és imádom az "Így neveld a sárkányodat 1-2-őt" és a hozzájuk tartozó sorozatot! Adnék nektek egy kis infót, mert én angolul nézem, és egész jól tudok angolul, így a részek 3/4-ét értem is. :-)

    VálaszTörlés
  15. Szóval, kezdeném azzal, hogy a következő 13 rész címei, azaz a 27-39-ig, azok ezek lennének, és én már láttam is őket.

    1. Enemy of My Enemy
    2. Crash Course
    3. Follow the Leader
    4. Turn and Burn
    5. Buffalord Soldier
    6. A Grim Retreat
    7. To Heather or Not to Heather
    8. Stryke Out
    9. Tone Death
    10. Between a Rock and a Hard Place
    11. Family on the Edge
    12. Last Auction Heroes
    13. Defenders of the Wing, Part 1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ezek a hivatalosak csak sajna ezek akkor mikor ez a cikk íródott vagyis júniusban még nem derűltek ki... :/ De köszönöm,hogy leírtad így a többiek is láthatják a hivatalos címeket. :)

      Törlés
  16. Nos, akkor egy kis infó ezekről, röviden elmondom a tartalmukat, úgyhogy SPOILER VESZÉLY!! aki nem látta, az ne olvassa még el, ha nem akarja!

    1. Dagur visszajön, mert Hangát akarja visszakapni, aki is a húga, mint tudjuk. Segít Hablatynak és Fogatlannak.

    2. Egy új sárkány faj jelenik meg a Barlangbontó (Cavern Crusher), aki a Tűzféreg királynő kicsinyeit akarja megenni, és Takonypóc és Kampó segítenek védeni a fészket.

    3. Halvérra bízza Hablaty a sziget védelmét, de ő erre képtelen, így ezt be kell bizonyítania. Albínó éjjeli rémek jelennek meg, akik nem akarják Halvért kiengedni, de végül sikerül a csapatnak kihozni őt.

    4. Pléhpofa elküldi Takonypóc apját, Modorgócot, mert már nagyon elege van belőle, de 1 hónap után sem jött vissza, így elmennek a szigetükre. Ott szintén egy új sárkány jelenik meg a Perzselő farkú (Singetail). Jóra fordul minden a végén. :-)

    5. Astrid egy halálos beteggel teli hajóra bukkan, ahol hozzáér az egyik, és elkapja. Ez a betegség "Odin ostora" néven ismert, és a Bölényúr (Buffalord) nevű sárkánynak van ellenszere rá. (Ez a rész tele van Hicstrid jelenetekkel, aki szereti :-) )

    6. Itt vakációzni megy a csapat, mert Hablaty eléggé zsarnok velük, és fáradtak. A Grimora nevű pióca lény támadja meg a sárkányokat, miután a vízben voltak, amitől megvesznek. A végén Fafej jön rá, hogy a só a megoldás.

    7. Halvér szerelmes Hangába, így levelezik vele titokban. A többiek fülébe jut, egy meghívják Hangát Peremre, ahol is ténylegesen a csapat tagjává avatják.

    8. Hablaty és Fogatlan csapdába esnek, és egy római Colosseumhoz hasonló arénában találják magukat. Itt az új sárkány, a Tripla Csapó (Triple Strike) lesz az egyik legerősebb ellenfél, de sikerül kiszabadulniuk.

    9. Ebben a részben egy bébi Gyászdal sárkányra kell vigyázniuk a srácoknak. Énekelniük kell neki, amire Hanga jön rá. Szép hangjuk van, de szerintem Takonypóc angol ének hangja a legjobb!

    10. Itt Halvér, és Hablaty felfedezi azt a szigetet, ahol a katasztrofális rengőket arra tartják, hogy falakat romboljanak. A többiek eközben rájönnek, hogy Viggo a márványt használja a legjobb kőépítménynek, ami sárkánybiztos.

    11. Dagur visszajön Peremre, ahol is arra kéri Hablatyot, hogy tanítsa meg őt is a sárkánylovaglásra, de mindezt Hanga tudta nélkül. Találkozni fognak, és a végén Dagur hősies halált hal, mert tudja, hogy csapda, ami Hablatyékra várt volna. (De szerintem nem halt meg, csak azt keltették)

    12. Ebben pedig be kell épülniük a srácoknak Viggo seregébe. Takonypócot használják erre, csupa arany kinézettel. Mivel aukció van, így nem hagyhatják, hogy a sárkányokat eladják. Bélhangos ekkor találkozik Morgával, aki a sárkánya a 2. filmben.

    13. Ez a rész durva. Hablatynak Viggo ajánlatot tesz, miszerint húzzák meg a térfeleket. Hablaty ennek bedől (elég ostobán), és a szigeten, ahová mennek el is fogják őket. A szárnyak védelmezőinek királynője, Mala, azt állítja, hogy csapatunk sárkányvadászok, így be kell bizonyítani az igazukat. Sikerül, de Astrid egy nyílvesszőt talál a vulkánban, ami a vadászoké. Mala királynő elveszíti a bizalmát, és fegyvert fog Hablatyra, ezzel a mondattal zárva: "Mondtam, hogy én magam foglak megölni"

    VálaszTörlés
  17. Röviden ennyi. :-) Jóval előrébb járok már, és nagyon sok mindenben egyet kell értsek veled, Adri. Remélem, szólíthatlak így. :-) Sok-sok negatív jellemzi ezt a sorozatot, nekem is lennének megjegyzéseim, a magyar szinkron pedig egyenesen BORZASZTÓ!!! XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a szinkron nekem sem lesz a kedvencem én a Catastrophic Quaken-en akadtam ki,hogy lehet ez Földrengető Rémség?! Hogy?! Na meg a Death Song-os (szinkronban Végzetdalos) részben Hablaty: -Persze,hogy nem hallja hiszen a Dörgődobok süketek,mint az ágyúk! (Vagy valahogy így mondta.)
      Nos a vikingek korában még nem is létezett golyóval töltött ágyú... Szóval igen... Bár arra már nem emlékszem,hogy az eredetiben is ez lett volna a szöveg vagy nem,de mindenesetre ez akkor is egy hiba pont,a többi gyalázatos fordításra nem pazarolnék szavakat. ;)

      Törlés
    2. Szia Adri!

      Nos, a nevek fordítását szerintem is hagyjuk. :)
      Ha meghagyták volna az angolról való szó szerinti fordításokat, sokkal jobban hangzott volna.

      Így néznének ki:
      Ostorcsatt - angol szerinti: Pengeostor (már jobban hangzik), a neve pedig Szélnyíró (Windshear)

      Földrengető Rémség - angol szerinti: Katasztrófális Rengő.

      Hólidérc - angol szerinti: Hószellem (ez is jobban hangzik szerintem)

      Végzetdal - angol szerinti: Gyászdal (szintén ezerszer jobb!!)

      Az újakról nem tudom mennyit tudsz, de ezek így lennének (a magyar nem ezt fogja nekik adni)

      Cavern Crusher: Barlangbontó
      Singetail: Perzselőfarkú
      Buffalord: Bölényúr (de jó még a Bivalyúr is)
      Triple Strike: Tripla (Hármas) Csapó

      Ennyi új sárkány volt a 27-39-ig részekben. Remélem, ez segített valamennyit. :-)

      Törlés
  18. Még jó, hogy tudok angolul, így nyugodtan mondhatom, hogy a fordítás: POCSÉK! A-ból B-re fordította a magyar, ami miatt igen sok lehet a félreértés, és az ember a hülyeséget tanulja meg, ha magyarul nézi, és nem látja az eredetit! Erre a legjobb példám, az az első 13 részből, a 6. rész. Mikor Gustav visszajön. Ott van az ikreknél is, miszerint a magyar ezt mondja, vagy legalábbis nagyjából:

    Fafej: "Mit keres itt? Zavar, hogy ennyit beszél."
    Kőfej: "Ja, be nem áll a szája."

    Ehhez képest az angol mit mond? Megmondom:

    Fafej: "Mit hisz ez? Bármi is legyen az, nem vásárolok tőle semmit."
    Kőfej: Ja, nem kellenek a sütijeid!"

    VálaszTörlés
  19. Bemelegítőnek ennyit. És még sok minden más is van, amit majd szóvá fogok tenni, de most dolgozom a munkahelyen, így majd később írok! Remélem, nem fogtok kitagadni a beszélgetésekből. :-)

    Sziasztok!
    Betti

    VálaszTörlés
  20. Még valami! Ha bárkinek kérdése lenne, és esetleg nem itt szeretné feltenni, az írhat nyugodtan erre az e-mail címemre, szívesen válaszolok (ha tudok) :-)

    kamelotroy@hotmail.com

    Köszönöm!
    Betti

    VálaszTörlés