2016. május 21., szombat

Sárkányok: Irány az ismeretlen 4. évad

Minden kíváncsi Sárkánylovast üdvözlök ezen a gyönyörű szép napon!

Szóval előre szólok ez a cikk egyáltalán nem lesz hosszú terjedelmű, mivel még mindig nincs semmi témánk!!! Ez egy igen szomorú hír...de remélhetőleg hamarosan kapunk egy új sárkányt vagy egy új előzetest vagy akármi mást.De titeket úgy érzem nem ez érdekel, úgyhogy bele is kezdek:

Sokan kérdeztétek, mikor jön már ki az új évad. Amit bevallom iszonyatosan várok, mi lesz a sárkány szemmel például, vagy egyáltalán Hablatyékkal? Na meg persze Dagurral, hiszen most már senkivel sincs jóban se Hablatyékkal se Viggo-ékkal oké talán Hangával igen. Visszatérve a tárgyra az új évad vagyis egészen pontosan a negyedik 2016.06.24-én lát majd napvilágot! Gondolom szintén a Netflixen, de ez nem hagyja lecsüggeszteni mosolyunkat, hiszen akkor mi is hamarosan megkapjuk indavideo-n vagy YouTube-on biztosan, sajnos nem emlékszem hol, de tavaly is megkaptuk nagyon hamar a 3. évadot. És, ha már a 3. évadról van szó, nagy való színűséggel az is nyáron fog érkezni mármint a második felének szinkronos változata. A negyedik évad első felének szinkronos változata pedig valószínűleg télen azért mondom, hogy első felének, mert szerintem azt is 2 darabra fogják osztani... Amúgy el tudjátok hinni, hogy már 66 epizódot láttunk a Sárkányok sorozatból? Oh és még 26 rész van hátra! Ráadásul szerintem többségünk az összes kisfilmet látta, valamint biztosan mind annyiunk a 2db filmet is, hát gyerekek mi nagyon megszállottak vagyunk.... :D De emiatt senki ne csüggedjen, erre büszkének kell lenni, nem számít mit szeretsz, legyenek azok sárkányok, vagy egy kedvenc banda, esetleg kedvenc színész vagy akármi más, ez mind nem számít, csak is az számít, hogy legyen valami amiért úgy rajongsz ahogy senki más. Legyen valami amiért érdemes aznap felkelned vagy érdemes időt szánnod rá, és ne érdekeljen ki mit gondol arról amit te szeretsz, csak az érdekeljen amit te gondolsz. Ha valaki esetleg leszólja a kedvenc filmedet/bandádat/színészedet/stb. akkor ne foglalkozz vele hagyd, hogy elárasszon a Hakunamatata érzés, ő nem tudja milyen jóból marad ki, hagyd ott a kis tudatlan világában. Legalábbis én így gondolom, mindenkinek büszkélkednie kéne azért, hogy van olyan dolog amiért rajong nem pedig szégyelni...mert sok olyan emberrel találkoztam aki elvileg nagyon szereti a HTTYD-t mégis amikor új helyre költözik/iskolába megy akkor letagadja ezt mondván, hogy csúfolnák érte. Na az ilyeneket nem tekintem igazi rajongónak, ha igazán szeretné nem érdekelné mások véleménye. Én cseppet sem szégyellem, ha esetleg a sárkányos táskámmal megyek el egy osztály kirándulásra, hogy Avril Lavigne-t idézzem: "Miért érdekelne, mit gondolnak rólam mások? Az vagyok,aki vagyok és aki lenni akarok." Én mindig ehhez tartom magam, javasolnám tegyétek ezt ti is legyetek erre büszkék!

Nos én ezzel a gondolat menettel búcsúznék is, sziasztok! :)

13 megjegyzés:

  1. Az egyik új comic-ban, (amit Dean és Richard Hamilton írtak, az utóbbi részt vesz az RTTE készítésében is) mutattak egy új fajt, bár még neve nincs. Olyan mint egy iguána, 4 szemű, 6 lábű és röpképtelen.... erről ejthetnél majd pár szót szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az ötletet! Majd utána is nézek! ;)

      Törlés
    2. Már megint egy újat találtak ki? -.-
      Bocsánat a "nagy lelkesedésért", de inkább tegyék be mondjuk a Shivertooth sárkányt. De akár a Fejszefejet, meg még sorolhatnám melyikeket. :D Bár ez csak az én véleményem.
      A Halálének is sok(k) volt nekem.
      A cikk pedig jó lett. Nagyon várom mindig az új RTTE részeket. :)

      Törlés
    3. Hát igen ebben egyetértek! ;) Szívesebben látnék Édes halált(Sweet Death) ,gyapjas bömbölőt (Woolly Howl) borzongófogat (Shivertooth) meg ilyeneket ,nem pedig új sárkikat előbb rakják be az RIse of Berk sárkányokat aztán újakat... :/

      Törlés
    4. Ezzel csak az az egy hatalmas probléma van, hogy a Rise of Berk által kitalált fajok nem léteznek a film univerzumában. Majd most mondjátok hogy : "de hát a játékokban benne vannak, akkor léteznek is".
      Hát nem. Ez nem így megy. Se a SoD se a RoB nem hivatalos, és csak akkor lehet létezőnek nevezni valamit ha DreamWorks elismerte. Például ez a comic amit említettem, a Burning Midnight, a film alkotói által lett készítve, így mondjuk a Thunderclaw neve (ami mellesleg a RoBtól eredeztethető) igazolva lett. Mindezek után csak annyit akarok mondani, hogy inkább örüljetek egy ilyen fajnak, mint egy mindenhonnan összehordott képzelgésnek.

      Törlés
    5. Igen ezzel sajnos én is tisztában vagyok,de nem is mondtam,hogy elismert sárkányokat animáljanak meg,arra gondoltam,hogy ezeket a fajokat is elismerhetnék vagyis hivatalossá tehetnék,mert egyáltalán nem rosszak ezek. Legalábbis szerintem,de félreértés be essék én mindig örülni fogok egy új sárkánynak származzon akár a RoB vagy a DW agyszüleményéből. ;)

      Törlés
  2. Én melóhelyen mondtam a munkatársaimnak és ki sem nevettek.Azt mondták,hogy jó ha van valami,amit az ember igazán szeret.

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom elkapott a lelkesedés!:)De, mint írtad ezzel semmi baj nincs. Elvégre minek örüljünk, ha nem egy dátumnak. Amiről én már tudtam, de meghagytam neked, hogy legyen cikk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy én is erre sz időszakra tippeltem a 4. évadot. Eredetileg sárkányok után kotorásztam,de csak ezt találtam,úgyhogy gondoltam ez is megteszi egy rövidke cikknek. ;)

      Törlés
    2. Még, hogy megteszi?! EZ FENOMENÁLIS HÍR!!! Mivel eddig én nem igazán kutattam utána, vagy ilyesmi, ezért gondolhatod, hogy hogy reagáltam! X'D

      Törlés
    3. Nekem van ehhez még 1 jó hírem. Megkérdeztem a cartoon network Magyarország-tőlem hogy le e adják még idény a harmadik évad második felét és aszt mondták hogy ha nem jön valami közbe(99% hogy igen) akkor leadják a szinkronos változatát ami szuper szerintem.

      Törlés
  4. Nekem sárkányos tolltartóm van, amiben az a jó, hogy ha nincs ihletem, megpróbálom lerajzolni Fogatlant... Egész jó lett, a probléma csak ott volt, hogy rajz órán voltam, és más volt a feladat... De legalább a tanár értékelte :D

    VálaszTörlés
  5. Ezzel teljesen egyetértek . A legjobb film ez a világon és akik nem látták nézzék meg . Mert sok jóbol maradnak ki .

    VálaszTörlés