2015. április 13., hétfő

Sorozat 3. évad ELŐZETES!!!!!!

                                                              Sziasztok!
Tessék nézni mit találtam a Tumblr békés mezőin:

Húhúúúúú előzetes és nagyon jó szerintem iszonyat klassz nem mutat sokat de elképesztő na jó nem izgatlak tovább titeket itt van:

Oké először is az milyen sziget ahol vannak? Másodszor a Sárkányszem Fogatlan segítségével működik ez kiderült és láthattuk az új sárkányokat az első a Night terror épp egy nagyobb sárkány alakjában második volt a Deathsong, a harmadik a Catastrophic Quake, és a negyedik a Hólidérc (Snow Wraith) És a végén Hablaty egyetlen mondatot mond: This changes everything. Ami azt jelenti hogy: Ez mindent megváltoztat. Hmm de titokzatos ma a mi kis Hablatyunk hmm...... sárkányszemre utal.....gondolom. Na jó ettől még jobban várom amúgy a grafika nem rossz szerintem.

Búcsúzom is 3 gifel sziasztok!

50 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, de olyan messzinek tűnik még a június 26.!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Számoljunk vissza:) új vagyok a sod-ba ha valaki akar a barátom lenni tothviky a nevem bár nem tom hogy lehet rákeresni még eléggé új vagyok hibbanton:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szívesen leszek a barátod a játékban. Egyik nap ( akár ma is ) legyél a játékban, nyolckor ( este ), Berk-ben Hablaty háza előtt és akkor tudok neked baráti felkérést küldeni.

      Törlés
    2. Köszi pénteken tudok csak de ott leszek:)

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Pénteken várlak.

      Törlés
    5. Amúgy nevem : Hikaru Hikari ( csak, hogy felismerj )

      Törlés
    6. Már én is.

      Törlés
    7. Még várok...

      Törlés
    8. ...már nem. :(

      Törlés
    9. Ja bocs úgy voltam vele csak tíz percet várok de ma is megyek

      Törlés
    10. Most nem fogok késni....:(

      Törlés
    11. Ott vagyok......

      Törlés
    12. Én ott voltam de még játékban vagyok

      Törlés
    13. Még én is, egyébként az előbb észrevettem valamit. Ha bal oldalon rámész arra a kis nyílra akkor ott vannak olyanok, hogy barát lista, hangulatjelek és chat, de ha rámész a barát listára, és a barát kérésre (jobb fent), akkor kér egy azonosító számot, amivel megtalálhatnánk egymást. Az enyém:CZRYMT. Keress meg!

      Törlés
    14. Az előbb itt voltál azt írta ki hogy már a listában vagyok

      Törlés
    15. Megtaláltalak. :) Az életcsíkod mellett van az üzenet.

      Törlés
    16. Hű nagyon örülök köszi csak ne haragudjatok egy ideje nem tok belépni és nem is fogok tudni a lassú net átka de mindent elkövetek

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Hú, jó kis előzetes. Az a sziget, az új sárkányfajok meg a sárkányszem.*_* Ettől csak még inkább várom a 3. évadot!

    VálaszTörlés
  5. Megjelent egy új kép! :) :D
    Viktória Tóth,hHa akarod vissza számolhatunk, de hol??

    VálaszTörlés
  6. Most tudatosult csak bennem, hogy mennyire hiányoztak már. Most megyek és megnézem a filmet XD <3 *-*-*-*

    VálaszTörlés
  7. Most tudatosult csak bennem, hogy mennyire hiányoztak már. Most megyek és megnézem a filmet XD <3 *-*-*-*

    VálaszTörlés
  8. Fontos közérdekű tény!! Szombaton 19:30-tól Így neveld a sárkányodat!! A Super Tv2-őn.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom, alig várom! :D Én is múltkor láttam az előzetesét a reklámban és Hablaty nem is satnya most mér mondja?! Na mindegy alig várom! Pedig már jópár százszor láttam de minden egyes alkalommal mégjobban megimádom ha nézem! HTTYD Forever! <3 :D

      Törlés
  9. A cartonnetworkön nem fog menni? És nézzetek hülyének, de a Netfix, az honlapcím, vagy tv csatorna. Ebben nem vagyok jártas... :/

    VálaszTörlés
  10. Oh,bakker ez tök jó...Csak hát eddig azt se tudtam,mi az a Netflix,most meg hogy tudom anyámék úgy se rendelik meg.Ez nem igazság.Na majd meséljetek....

    VálaszTörlés
  11. Mo-n úgy sincs Netflix, szóval tök senki nem fogja látni, max ha feltöltik

    VálaszTörlés
  12. A SOD-ban hogy kell kifogni az angler fisht?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először menj a tengerhez vagy mihez és azzal a zöld hernyó féleséggel lehet, hogy kifogod! Előre is szívesen! (Különben az angler fish az az ördöghal.) :-) :-) :-)

      Törlés
    2. A hajóroncsokhoz kell menni vagy melyik tengerhez ?Előre is köszönöm :)

      Törlés
  13. https://www.youtube.com/watch?v=kJ6hIjVLye4

    krisz

    VálaszTörlés
  14. https://www.youtube.com/watch?v=NUIdwNUHoDU

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Törölt részek az Így neveld a sárkányodat 2-ből

      Törlés
  15. Kedves Adrienn! Melyik a kedven sárkányfajod az Éjfúrián kívül? Légyszi írj kommentben! Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem az Ölvész, de a Siklókat is szeretem. :)

      Törlés
  16. Rendezői bevallás alapján is őket tervezték a legszebbnek, de a Deathsong szerintem megelőzi őket

    VálaszTörlés