2015. április 3., péntek

A 3. évad

                                                               Sziasztok!
Igen úgy bizony sorozatból a 3. évad!!!!!! Sajna egy kis satnya árvácska képet találtam de én ennek is örültem igaz tavaszra mondták a 3. évadot és csak egy kis vacak képet kapunk?! Na jó teljes elbizonytalanodás..... de itt a kép:

Na jó várjunk csak..... Bütyök eddig is ilyen nagy volt?! Vagy Fogatlan töpörödött össze?! Szegény kisebb mint valaha?! Vagy mindenki nőtt rajta kívül fú de aránytalan ez a kép anyám.... Na jó nézzük apránként Asztrid: őt még fel is lehet ismerni ugyanaz a szoknya a csizma új de nem valami szép a felső az jó tetszik, a fáslik a kezén a régiek a haja kicsit régi kicsit új elől új hátul régi,váll védők a régiek összességében jó lett elégedett vagyok. Bélhangos: Ugyanaz most mit mondhatnék nem változott egy kicsit sem ahogy Bütyök és Fogatlan sem legalábbis kinézetileg nem a méreten meg nem bosszantom fel magam. Na de Hablatyon már igen! Könyörgöm szerencsétlen, hogy a csudába néz ki? Jó az arca helyes mint mindig na de az a ruha nagyon szörnyű. Oké, hogy Asztrid szerint jól áll neki a piros de térjünk vissza inkább a zöldre ha kérhetném ez így fertelmes. Lába a régi a csizmája már 2. filmes, nadrágja is olyasmi mint a 2. filmben, az a felső teljesen új és borzalmas az a váll védő egész jó az tetszik de a többi na jó inkább nem mondok semmit úgy ahogy van szörnyű.... Fogatlan te mit szólsz?
Jó tudod mit ne erőlködj elég ramatyul néz ki ne is szépítsd a dolgot az én fejem meg kb most ilyen:
Azt hiszem nem kell kommentálnom a gifre van írva a véleményem nektek mi a véleményetek? Amúgy azok mi a fenék a háttérben?! Az egyik az egy sárkány mosó azt látom az a másik 2 hát ötletem sincs nektek?

Akkor mára ennyi kövi cikk már tényleg zenés lesz csak ezt most fontosabbnak véltem a legközelebbi viszont olvasásra!


13 megjegyzés:

  1. hát.... most jól hegyezd a füled, mert ilyet nem nagyon hallasz tőlem, de... itt Hablaty elég... ö.... borzalmas... :/ nem tetszik a ruhája sem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van ilyet életemben nem hallottam tőled de lehet nem is fogok többet. :D Amúgy igen eléggé hát igen ahogy te mondtad borzalmas szerintem az a ruha borzasztóan ronda. :/ De legalább a 2. filmben jól néz ki ezen a képen ha tippelnem kéne sztem 18 évesek talán...... :)

      Törlés
  2. A háttérben talán egy sárkány etető, itató van.
    Hablatyról meg csak annyit nem értem minek állandóan változtatni. "Az új nem mindig jó."- Hablaty. És egyet értek vele. A Sárkányversenyek hajnala-s Hablattyal sokkal jobban meg lennék elégedve. Abban a 16 és 20 évesből is van és pont jó az arány. Ebben is van mindkettő de az arány nem jó. Na de majd meglátjuk, legfeljebb megszokjuk ezt, talán. Hátha egy rossz pillanatkép, és a sorozatban jobb lesz.

    VálaszTörlés
  3. Ezen úgy felhúzom magam mégis hogy nézki szerencsétlen Hablaty ????? Hol a menő szerkó? A repülő ruhás cucc? Asztrid meg oké de hol a kapucni meg az oldalra fonott haj? Na jó reméljük ez csak egy rossz kép.:)

    VálaszTörlés
  4. Mért nem csinálják sorozatot is olyan minőségére mint a filmet jó jó volt csak mégsem olyan mint a film:(

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Új vagyok, de már 4-5 hónapja olvasom a blogot és nagyon tetszik! :)
    A ruha nekem sem tetszik, de remélem nem ilyen marad!
    Már majdnem tavasz felénél vagyunk, de még nem kaptunk semmi pontosabbat róla, Bár én azt olvastam máshol, hogy április végén, május elején jelenik meg! Remélhetőleg egy hónapon belül fent lesz magyarul interneten!

    Ui.: Lány vagyok! Már nem fiatal, de nagy httyd rajongó! :D

    VálaszTörlés
  6. holnap lesz az exluzív bemutató, lehet hogy április közepe tájékán indul

    VálaszTörlés
  7. amúgy fogatlan eddig is ekkora volt, csak épp összehúzta magát

    VálaszTörlés
  8. amúgy fogatlan eddig is ekkora volt, csak épp összehúzta magát

    VálaszTörlés
  9. Kedves Adrienn! Hogyan lehet a Blogger blogon háttérképet csinálni? Mert csak egy hülye madaras háttérképem van! És én Í.n.a.s.-ra szeretném! Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  10. Az Így neveld a sárkányodat facebook oldalán van még pár kép a harmadik évadból. Hablaty azon már normálisan néz ki. A ruha ugyan ez mint itt, de az arca és haja majdnem egy az egybe a második filmből van, sőt lehet hogy csak a ruha változott.

    VálaszTörlés
  11. Végre egy jó hír, 3 új kép a 3. évadról! :D :D
    Az arca még nem borostás, de igen a ruha már jobb.
    Amit a kezében tart azon viszont elgondolkodtam hogy mi?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a sárkányszem... kulcsfontosságú lesz a sorozatban

      Törlés