2019. január 3., csütörtök

(FRISSÍTETT) ÓRIÁSI SPOILER! Így neveld a sárkányodat 3 : A rejtett világ

Hát hello bello mindenki!

Képtalálat a következőre: „httyd 3 gif”

A következőben HEGYOMLÁSNYI DE TÉNYLEG BENGA SPOILER KÖVETKEZIK!!!
(Spoiler jelző gif ne menjen tovább aki nem akar!)


Filmbeli jelenetek MIND!


Fiatal Hablaty:

Egy kis Hiccstrid:




Bélhangos szorításában :'D

Ő a király!

Fogatlant elfogták!

Hablaty semmi Fogatlan nélkül...

Grimmel leesik:

Jó reggelt Pajti!

Viszlát....

Esküvő:


Fogatlan rátalál Hablaty családjára!

Végső repülés:


Esküvő, gyerekek, baba sárkányok, happy end mi kell még? Olyan boldog vagyok! *-*

És akkor a 2 gyerek :3 Jöhetne a kérdés miért 2, hát ahogy nézem a kislány az idősebb így nyílván viking kultúra kell lennie egy fiú utódnak is, az lett volna gáz ha másodjára sem jön össze :'D
Mondjuk ennél klisésebb gyerekeket nem is lehetett volna animálni, valahogy magától értetődő volt, hogy lesz minimum egy fiuk szőke hajjal és akkor kapunk egy lányt is barna hajjal milyen "meglepő" , de azért örülünk! :3



Fogatlanék vajon miért repkedtek a rejtett világon kívül? Eleve Hablatyékat keresték vagy táplálék szerzés céljából mentek ki repkedni vagy mi? :'D

Azért fel van ez rendesen építve, Hablaty már akkor érezte, hogy Fogatlan már nem hozzá tartozik, mikor látta, hogy a népének szüksége van rá.

Apropó Fogatlan, értelmet nyert a villám és a halál istentelen ivadéka kifejezés! :3 Bár nem értem, ennek fényében, hogy pusztíthatta ki majdnem egyetlen ember ezt a fajt... vagy esetleg bujkálna még pár Éjfúria a rejtett világban? (Mekkora lenne, de valószínűleg, nem hiszen azt is le spoilerezték volna már... :/ De végülis megmenekült a faj valamilyen szinten. :3 )

És az esküvő édes Istenek erre várok 8 éve! *-* Olyan szép pár, valaki kaparjon össze a földről légyszi... :'D 

És amúgy én beszarok... 2 film és 8 évadnyi sorozat után még mindig képesek voltak új témával előjönni... "Hablaty semmi Fogatlan nélkül" ezt mondogatta Drago is, de ott nem különösebben lett kifejtve a téma, itt viszont az Anyós ráküldi az ügyre Asztridot! :'D Mondjuk Dragoval is érdekelne, hogy mi lett hiszen a Gnúvadja megvan... O_O Azért örülnék, ha mondjuk... ja nem is tudom... meghalt volna?! :D
Na akkor ennyi gyerekek, várjuk a 3. filmet és nyugi addig feszt itt leszek együtt csináljuk ezt is végig! A film után meg a szaftos sárkány elemzések! ;)

Apropó együtt, ehhez a cikkhez kellett egyikőtök is az olvasók közül! Köszönjük szépen Rider07 Dragon felhasználó nevű olvasómnak a videókat, ő tudta lementeni őket a letiltások előtt, sőt még hozzá is tett párat!

A legközelebbi viszont olvasásra, diskuráljatok csak szabadon a kommentek között, de vigyázat, ne kotyogjatok feleslegesen mindenhol, hisz nem győzöm hangsúlyozni ez egy TÁJFUMERÁNG méretű spoiler, nem mindenki akarja tudni... sőt én is gondolkodtam, hogy ezt lehet jobb ha megtartom magamnak, hiszen ez ronthatja a film élményt így javaslom, hogy ne sokszor nézzétek ezeket a kis videókat! ;)

Puszi mindenki!

Képtalálat a következőre: „httyd 3 gif”

18 megjegyzés:

  1. DragonriderMaja2019. január 3. 17:26

    Juuuuuuuuuuuuuuuuuuj lesz Hiccstrid esküvő!�� Fogatlan kicsinyei, meg Hablatyék gyerkőcei egyaránt nagyon cukik! Váááá, jöjjön már ki magyarul is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DragonriderMaja2019. január 3. 17:28

      Az a két furi kérdőjel szmájli akart lenni, csak nem az lett

      Törlés
  2. Ejj lelett tiltva mind :D pont nem láttam öket, de sebaj :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Instagramos lehet keresgélni:
      https://instagram.com/how_to_train_your_dragon_123?utm_source=ig_profile_share&igshid=1w7p5x7jau0ae
      Itt megtaláltok minden klippet😁

      Törlés
  3. Már onnan is le lettek törölve, de én le töltöttem őket. Akinek kell szóljon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is le szerettem volna tölteni, de sajnos a cikk rendes befejezésére nem volt időm, nemhogy arra :'D Szóval szeretném akkor elkérni, hogy fel tudjam tenni a blogra a többieknek ^^
      email: adri2000620@gmail.com

      Törlés
    2. Sajnos nekem se mind van meg, mert az a zene nincs meg. De a többi igen, holnap el is küldöm őket ha úgy jó?

      Törlés
  4. meg a fény furia neve talán az lesz hogy luna de nem biztos ez csak egy föltételezés

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen hallottam róla, talán említettem is valamelyik cikkben, meg hogy én akkor ki fogok akadni. :'D Merthát az én fanfictembe meg az én nőstény Éjfúriámat neveztem el Lunának röpke 6 évvel ezelőtt :'D És akkor meg ilyen hülyén jön ki az egész dehát mindeeegy :D

      Törlés
  5. Ugyan, szívesen küldtem át őket. Azóta már jött megint pár klip, és igazad van. Ők a legédesebb pár a filmben. Arra én is kíváncsi vagyok, hogy Drácóval mi lett de szerintem semmi. Sokan viszont nem örülnek az esküvőnek, sem a kicsiknek. Szerintük túlzás lett, ahogy a kis éj/fény fúriák.

    VálaszTörlés
  6. Hát, én már a filmet is láttam. Ha mentek moziba, akkor ne felejtsétek el a papírzsepiket😭😭 (egyedül az eleje maradt ki, de nagy vonalakban el tudnám mondani az egészet 😭😭
    Ha elmondanám, akkor talán egy Gnúvad nagyságú spoilert elemeznék kő nektek, szóval csak annyit, hogy lesz, amikor örömötökben, lesz, hogy szomorúságotokban sírtok, és az ikreken be fogtok égni 😂😂 Kellemes napot mindenkinek!!

    VálaszTörlés
  7. sárkány rajongok figelem új 3 magyar rész jön a sárkányok irány az ismeretlenböl a cartoon netvörkön lesz szombaton 5 körül nem tudom pontosan de adrienn az hogy te az éjfuriádat neveztetd lunának akkor az olyan mintha te neveszted volna el a fényfuriát

    VálaszTörlés
  8. ja és még valami én ha kérhetek egy meghivot a sorozatbarátba léci elöre is köszike az emailem:
    balasa.jozsi13@gmail.com
    köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha minden igaz, akkor kiküldtem. Amúgy 17:25-től hétvégente 3, hetente 6 résszel. Ami azt jelenti, hogy a film kijöveteléig le lesz adva mind a 26 rész 😍😍

      Törlés
    2. Üdv tudom hogy már egy kicsit késő de most vettem észre, hogy mennek a részek és azt szeretném kérdezni, hogy újra el kezdik le adni a részeket ha vége?

      Törlés
  9. Ideje lenne elemezni az első 3 részt a 5/7 évadból :D

    VálaszTörlés
  10. Nekem a kedvenc mesém😀🙂😄 jobb bárminél a családommal egyfojtában ezt nézük🙂🙂🙂 apa és én mindent letöltönk ami sárkányos észresem veszem és elötem letölti😂😂

    VálaszTörlés