2019. január 19., szombat

Így neveld a sárkányodat 3: A rejtett világ CSELEKMÉNYE

 Sziasztok újra! 

Kapcsolódó kép

Na ma nem videókat, nem képeket hanem szimplán egy linket hoztam nektek!

FIGYELEM SPOILER TARTALOM A LINKEKRE KATTINTVA!


A linkek egy wikipedia link magyar illetve angol nyelvű oldalai amik leírják a 3. film cselekményét. 

Az angol nyelvű verziója fent van már hetek óta el is olvastam, de nem akartam megosztani veletek... hogy miért? Mert vannak olyan dolgok amiket igenis JÓ NEM TUDNI, ha tudod az egész filmben mi lesz akkor mi a frászért néznéd meg...semmi izgalom, ha pontosan tudod mi mi után fog következni... 

Szóval igen elolvastam egy hete, de amilyen memóriám van majdnem az egész kiesett. :'D Szóval én ennek örülök. ^^ Viszont nem érezném tisztességesnek az információ elhallgatását, meg amúgy is eddig szerencsére nem láttam, hogy más is rábukkant volna erre...viszont ma volt "szerencsém" belebotlani egy magyar facebook oldalba aki kiposztolta, na mondom akkor már úgyis mindegy, hogy meg akarnám óvni ettől a rajongókat, szóval inkább én is a kezetekbe adom a választást, hisz ez egy szabad ország (elvileg :'D) és szabad akaratotok van azt csináltok az infóval amit szeretnétek, de kérlek titeket ugyanúgy mint a videóknál, hogy ne fecsegjetek feleslegesen róla vannak akik nem akarják tudni tartsuk tiszteletben! ;) 

(Akinek nem inge ne vegye magára, nem azt mondtam, hogy mindegyikőtök ilyen, hogy instant kifecsegne mindent. :D )

Úgyhogy szerintem én is leállok a filmmel kapcsolatos spoilerek kutatásával eleget kutattam, eleget láttam elegem van belőlük komolyan nem tudom melyik lángelme találta ki azt, hogy másfél hónapnyival előbb mutassák be egy országban, mint maga az anya országban, mit hittek, hogy az emberek nem fogják telerakni a netet spoilerekkel? És akkor igen törölgettetik le sorban őket, de ami egyszer felkerül a netre azt onnan senki nem könyörgi le... szóval igen csak annak fogom köszönni a film élményemet mikor megnézem a premieren, hogy igen szelektív a memóriám. xD Magyarul kb semmire nem emlékszem az olvasott cselekményből se hála Isteneknek. :'D 

Mára ennyi lenne, a legközelebbi viszont olvasásra! 


Képtalálat a következőre: „httyd gif”

9 megjegyzés:

  1. Én már láttam a filmet, és alig volt benne pár új dolog mert sajnos túl sok spoilert láttam. De amúgy tűrhető a film

    VálaszTörlés
  2. Gyerekek.... Halvér magyar hangját le cserélték másra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt honnan tudod? O.O Sajnálom de csak kutyafuttában volt időm rákeresni, de én azt találtam, hogy maradt Morvay Bence, meg az előzetesekben is ő szólal fel mint Halvér , de persze könnyen lehet, hogy tényleg nem találtam meg hirtelen amiről te tudsz. :D

      Törlés
  3. Kaptunk újabb kis előzetest vagyis ajánlót, és abban már nem Morvay Bence szólal meg.

    VálaszTörlés
  4. Valaki tudja hogy a 7.évad vagy 5. Az rtte ből már nem tudom követni részei hol vannak fent (magyarul) mert sorozat baráton még mindig csak feliratos

    VálaszTörlés
  5. 2 nap 2 ki nem birom ki várni már meg veszedek,hogy láthasam

    VálaszTörlés
  6. Akkor én mit mondjak! Már tegnap megvettem a jegyeket. A moziban pedig már akkor csak sárkányokat lehetett látni a büfében a pénztárnál a plakátokon a műsorfüzeteken...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Negnéztem és nagyon jó! Ám ezzel egy korszak lezárult amit a picim is kezd érezni és nem a pipcorn és cola keveréke az hanem valami olyasmi amit Hablaty is érezhetett a film végén. Amiröl egy szót nem akarok elárulni de egy valami nagyon tetszett benne: a nyaktörő lápos részre való utalás ami az egyik kedvenc részem a sorozatból.

      Törlés