2018. május 31., csütörtök

Így Neveld a Sárkányodat: A rejtett világ első POSZTER!

Gyors bejelentkezés! 


Villám leszek és gyorsan a lényegre térek, mai napon adták ki az:
 Így Neved a Sárkányodat: A rejtett világ első poszterét! *-*

Most nem teszem ki, hogy spoiler hisz szerintem világosan benne van a címben, hogy poszterről van szó, szóval gondolom ez logikus.

 Azért ez WOW, habár nekem annyira nem tetszik ez a Light fury, nagyon űrlény feje van, de most nem? Vagy csak szerintem undorítóan nagy? :'D Jó, majd meglátjuk animációban milyen lesz hátha jobb egy fokkal.

A háttér az gyönyörű! Ez lenne  a rejtett világ? Hmm...



Hablaty meg... kész nincsenek szavaim, azt hiszem ez a menőség tetőfoka! *-*

Ennyit a poszterről, DE jövő héten érkezik az első trailer! 
Aminek nem szentelek külön cikket, szóval ha addig íródik cikk majd abban lesz megtalálható elemzéssel együtt. ;)


Addig is a legközelebbi viszont olvasásra!


8 megjegyzés:

  1. De örülök végre van cikk!Na de ez a fehér Éjfúria(vagy Lihgt fury nekem 9 XD)nem teszik.Így már bennem nem azt a hatást kelti,hogy Éjfúria hanem csak simán Fúria vagy Light fury ahogy te mondtad.És a cím!Az egyértelmű mit jelent:Megtalták az Éjfúriákat!!!!!!!"A rejtett világ" azt jelentheti,hogy valahol rejtve éltek.(lehet igaz lesz az teória,hogy Drako kergette el őket,vagy éppen vadászott rájuk és elkellet menekülniük)Ti nektek mi a véleményetek ezzel kapcsolatban?Egyébként nagyon boldog vagyok,hogy végre van valami hír a filmmel!Már nagyon várom a trailer-t!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy így a poszteren végig nézve,biztos szép látvány lesz...szerintem

      Törlés
  2. Junius 7-én jön a trailer, Dean Debolis és a hírek szerint

    VálaszTörlés
  3. Esetleg azt tudja valaki hogy lesz e szinkron az RTTE utolsó 2 évadjára? És ha lesz akkor mikor? Mert már majdnem 1 év telt el azóta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mielőtt láttam volna a kérdésedet pont az előtt kérdeztem rá erre egy mesékkel foglalkozó blogon. (Tényleg néhány perccel ezelőtt:) Ha választ kapok azt leírom majd ide. Hiszen én is hiányolom már a befejezést, mivel az utolsó évadot még angolul sem sikerült megnézzem.

      Törlés
    2. sorozatbaráton fentvan felirattal

      Törlés
    3. Köszi. De időm nem volt rá hogy megnézzem. :) De talán most már több időm lesz így sort kerítek rá.
      Ami pedig a sorozat utolsó két évadának szinkronját illeti nem lehet tudni mikor várható :(

      Törlés