2018. május 23., szerda

Így Neveld a Sárkányodat: A Rejtett világ (How To Train Your Dragon: The Hidden world)

Hát hello, hello mindenki!.. 

Öhm várjunk... van itt még egyáltalán valaki? 
 Mindegy is, tudom eltűntem, de nyugalom nem távoznék szó nélkül és ha vége lesz a munkásságomnak azt tőlem fogjátok megtudni. ;) A blog szülinap is elmaradt ez is jogos... akit esetleg érdekel idén 4 éves a blog. Igazából most sem érek rá, de úgy döntöttem nem érdekel összeszedem amit eddig elsunnyogtam előletek:

Jöhetnek az Így Neveld A Sárkányodat 3 spoilerei, apropó spoiler akik nagyon itthon vannak tudják jön a spoiler jelző gif:




  1. A 3. része kedvenc sárkányos animációnknak külön alcímet kapott: "The Hidden World" vagyis A Rejtett világ na erről majd később.
  2. Light Fury bizony jól olvastátok, ez a sárkány matt fehér színű kék szemekkel, teljes ellentéte az Éjfúriának, elviekben a képen szereplő példány egy nőstény.
  3. Grimmel The Grisly avagy új ellenség akit F. Murray Abraham játszik, legalábbis erről hallottak bizonyos fülek... A SlashFilm adatai szerint ő egy bizonyos vadász akinek célja megölni az összes fennmaradó Éjfúriát.Ő lehet az oka annak, hogy Hablaty és a többiek menekülni kényszerülnek a Rejtett Világba.                                          
  4. Egy bizonyos klipben úgy tűnik a Light Fury tisztában van a Rejtett világ létezésével és képes oda is utazni. Azonban nem világos, hogy mi ez a világ, a kritikusok úgy gondolják, hogy ez egy alternatív dimenzió ami a Sárkányvilág világának tűnik. A felvétel azt viszont mutatja, hogy Hablaty azt mondja, mindenkinek a Rejtett világba kell menekülni mind a vikingeknek, mind a sárkányoknak.                                                              
  5. Hablaty a klipben különböző korosztályokban jelenik meg, a film nagy részében Hablaty fiatal marad bár a régebbi CinemaCon felvételeken van szakálla, a rövid klipben Hablaty és Asztrid nem rendelkeznek gyerekkel, DE! Dean DeBlois a film rendezője mellett szerepel Aj Kane aki elviekben Hablaty és Asztrid fiának fogja kölcsönözni a hangját:
                                                                                                                          
Szereplők:

 Takonypóc esküszöm, hogy tetszik, majd még szokni kell a sisak nélküliséget, de ő el lett találva úgy érzem. :D 
 Öhm fiatal Bélhangos? Hááát bevallom kissé fura ez az arc szőrzet a 2. filmeshez képest értem én, hogy minimum 5 év eltelt, de akkor is... :'D
 Mikor felteszed magadnak a kérdést, hogy létezik-e olyan hülye állat aki elől fogná össze a haját copfba akkor  a válasz: Igen, Fafej. Csak szerintem van retardált ős ember feje? Nyugtassatok meg, hogy van aki még hasonlónak látja. Bár lehet ezzel a megoldással nyugtatja a lelkét , hogy viking lététre nem rendelkezik rendes arcszőrzettel...
Szerintem egész csinos lett Kőfej bár van egy kis pszichopata beütése :'D 
 Okay ez badass *-* kész én itt befejeztem Asztrid rohadt jó, nagyon csiniii.

Okay Adri off, engem elvesztettetek, az a ruha atom jól néz ki és Hablaty is, na meg aki szemfüles észrevehette, hogy mivel ez a 3. film így Hablaty fonott tincsei is gyarapodtak. ;) 

És még pár bónusz kép:






Ez az utolsó 2 lehet baromira ki fog lógni a keretből és nem lesz szép, de muszáj volt legnagyobbra tennem, hogy jól láthassátok a menő rucijukat (amik sárkánypáncélok)  na meg Asztrid lófarkát elbúcsúzva a fonattól.
(Ami mellesleg szerintem nagyon is jól áll neki *-* )

Aztán itt egy kis videó is ami egyesek szerint az 1:07-nél található Fogatlan jelenet animálása bizony a 3. filmből van :D


Update: A videó kb. a cikk megírása után 2 nappal le lett tiltva, úgyhogy a szerencsésebbek láthatták a többiek akik lecsúsztak róla nekik itt van egy képen a lényeg:
A film megjelenési dátuma (amerikai barátainknál) pedig úgy néz ki eddig változatlanul:
2019.03.01. 


A legközelebbi viszont olvasásra! 

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én még itt vagyok, igaz mostanában nem nézem naponta van e új cikk:) De mivel pár napja láttam a megjelent képeket gondoltam benézek és lám megérte. A filmmel kapcsolatos infók pedig kíváncsivá tettek, hogy mi lesz a film vége (egy sárkánymentes Hibbant sziget v. Hablatyék is ott maradnak a sárkányokkal) Mindenesetre úgy néz ki sok minden fog történni abban a ~90 percben.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Egyet értek veled, Takonypóc, Asztrid és Hablaty nagyon jók és Kőfej sem rossz. A többi szimplán még szokatlan.
    Én amire kíváncsi vagyok az az, hogy ezek a sárkánybőr páncélok minek kellenek? Eddig nem hordtak ilyet.
    Halvér képén az ott Bütyök kicsinye akar lenni gondolom. És még tetkója is lett, plusz egyre több zsebe (vagy kis táskája) lett.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem majd fogunk kapni magyarázatot, hogy minek nekik sárkánybőr páncél. De egyenlőre örüljünk, hogy már tudjuk hogyan fognak ki nézni. És van egy hír még hozzá ez: Aj Kane fogja Hablaty és Astrid fiának a hangját adni!

    VálaszTörlés
  4. Nekem a ruhájuk nagyon tetszik

    VálaszTörlés