2017. január 22., vasárnap

Új év, új kinézet!

 Sziasztok!


Kapcsolódó kép

Ha ezt a cikket olvassátok akkor már biztos észrevettétek a blog új kinézetét ami új év alkalmából készült el.

Új dolog rajta a "keresés" funkció, mert akár hiszitek akár nem már engem is idegesített az, hogy kerestem valamelyik cikkem, mert épp kellett volna valamihez és vagy 20 percig keresgettem, pedig én írtam így körülbelül tudtam hol kell keresni hát akkor mi lenne azzal aki nem is tudná hol keresse. Szóval a kereső kulcs szavak alapján megkeresi az összes cikket amibe a keresett szó szerepel így könnyebben találhattok meg dolgokat amiket kerestek. :) Új dolog még a  fordító is ami azért van, hogy a külföldi emberek is elolvashassák a cikkeket a kiválasztott nyelven amit ők is megértenek, hihetetlen, de nem csak Magyarországon olvassák a blogot hanem Szerbiában,Romániában,Oroszországban,Németországban,Egyesült Államokban,Ukrajnában,Hollandiában,Franciaországban,és egy nagyon kevesen Ausztriában is és nekik így könnyíthetek a helyzetükön egy kicsit. És a legutolsó új dolog az a szavazások azaz közvélemény kutatások, valamelyek segítenek nekem valamelyek pedig csak kíváncsiságból vannak a blogon, megköszönném ha segítenétek ebben nekem, hogy szavaztok. :)

A másik ami új az persze nyílván a kinézet, és igen most egy Fogatlan montázs a háttér, és nem, nem azért, mert főszereplő és stb...hanem azért, mert a blog neve is "foogaatlaan" ezért a háttérnek is köze lett a névhez. (Na meg a képek válogatását 1 óra után igencsak meguntam, hogy egyik sem volt megfelelő méretű.) Újak a színek is és a sablon is, úgy nagyjából majdnem minden,viszont a betű stílust és a színeket próbáltam meghagyni. Úgyhogy a blog egy teljes átalakuláson ment át.
Képtalálat a következőre: „httyd best gif”

Azért remélem nem bánjátok és tetszik a dolog, én mindenesetre nagyon lelkes vagyok, mert szerintem jobb lett. 

Képtalálat a következőre: „httyd best gif”

És ha valaki nem emlékezne vagy most jár itt először akkor ez volt a régebbi kinézet:

Félre ne értsetek a régit is nagyon szerettem, viszont újítani mindenképp akartam és a szavazásos rész iszonyatosan nézett ki a régi blogon, remélem senki nem látogatta abban az időszakban a blogot és senkinek nem kellett azt látnia... szóval muszáj volt újítani a kinézetet az új dolgok miatt, de írjátok le a ti véleményeteket is kommentben. ;)

Ennyi lett volna ez a rövid bejelentés, és ne aggódjatok most nem tűnök el hetekre, hamarosan érkezik egy újabb cikk és még januárban. A viszont olvasásra! :)

Képtalálat a következőre: „httyd best gif”

13 megjegyzés:

  1. szerintem pofás lett ezzel a fogatlan montázzsal az új dizány :) ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó����������♏

    VálaszTörlés
  3. Adri, láttad az új jeleneteket a kövi évadból? ;)

    VálaszTörlés
  4. Na akkor meg is van az esti programom, köszi Zoli! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor általában már nem is tudom hogy milyen hangnemben kapok választ. 😃

      Törlés
    2. Ez jó értelemben volt :D Mindig örülök,ha új dolgok után nézhetek. ;) Csak sosem volt az erősségeim közt a megfelelő önkifejezés... xD 😅

      Törlés
  5. Hol találtad ezeket az videokat (információkat):-)?

    VálaszTörlés
  6. Az új kinézet valami fantasztikus! És merre vannak azok a jelenetek mert hirtelen sehol nem találtam őket?

    VálaszTörlés
  7. Jó lett Adri cuki Fogatlan :D

    VálaszTörlés
  8. Jó lett az új külső,szuper.Amúgy már a School of Dragons felrakott egy új sárkányt.Az Silver phantom ot.Magyarul(szerintem egyértelmű)Ezüst fantom
    Szeritem már te is tudod de nem baj azért elmondtam.Róla mikor lesz valami infó?Mert ha jól emlékszem ilyen sárkány elemzős cikk még.Én már nagyon várom azt a cikket.De jönhet bármilyen cikk is.Nekem édes mindegy.:););D:D

    VálaszTörlés
  9. Hali!

    Szerintem is nagyon jól néz ki az új design. :-) Fogatlan több különböző pofija amúgy is imádni való, de így még jobb!

    Apropó, Adri! Nem tudom, hogy tudod-e, vagy tudtad-e, de a kövi évad, azaz a 6. évad ekkor jön ki. (Ami ugye a "Defenders of the wing pt2"-vel fog kezdődni):

    2017. Február 17.

    Én már alig várom! Már teljesen be vagyok zsongva! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, örülök, ha tetszik! :)
      Igen tudtam, és úgy örültem neki, hogy mindjárt itt is van az az időpont, ez az évad különösen izgalmas lesz szerintem és én is nagyon várom már.;) De azért köszönöm az infót. :)

      Törlés