2017. január 28., szombat

Sárkányok: Irány az Ismeretlen! 4./6. évad előzetese!

Hát hello mindenki!

Képtalálat a következőre: „httyd best gif”
Igen itt is vagyok és még januárban ahogy ígértem! Sokan kérdeztétek az előző cikk alatt, hogy hol vannak ezek az új évaddal kapcsolatos képek/jelenetek, hát itt vannak kérem szépen, csak mikor én láttam azokat a képeket akkor nem mentettem le őket, és mikor kerestem őket nem találtam meg, de mivel már itt van a trailer, így azok a képek már mellékesek is. De már hozom is azt az előzetes, nem húzom tovább az idegeiteket. :D

Ja igen mivel már vagy 3 féle számolás van ezért én már nem nagyon tudom ez hányadik évad...

Az egyik számítás szerint ez a 4. évad második 13 fele a másik számítás szerint ez a 6. évad, mert minden 13 rész külön évadnak számít, a harmadik számítás szerint ez maga a 4. évad, mert a RTTE sorozathoz nem számolják a Hibbant-sziget harcosait és védelmezőit ami az 1. és 2. évad lenne. Szóval én már nem tudom, hogy melyik számítást is alkalmazzam... De 2017. február 17-én fog kijönni az már biztos. ;)

Apropó remélem emlékeztek még ennek a gifnek a jelentőségére. Mindenesetre, ha nem ez a SPOILER jelző gif, aki nem akar magának spoilerezni az ne görgessen tovább! ;)


Képtalálat a következőre: „httyd toothless spoiler gif”


Ne haragudjatok, de nem találtam meg jobb minőségben, na meg így is este írom a cikket és nem is a saját gépemen... De rögtön a videó felfedezése után rátok gondoltam. ;) 

Na akkor elemezzük is mit láttunk azzal a bemutatott másik sorozattal ne is foglalkozzunk most. :D


  • 0.09-nél: Nem tudom mi lesz, de Halvér ki van festve és annyira örül, hogy észre sem veszi, hogy ég a sisakja... hát okéééé.Rögtön ez után pedig Kampó felgyújt egy halom fát a téren ami fel van díszítve, ennek meg nem tudom mi az értelme tábor tűz vagy mi?
  • 0.13-nál: A falu itt is lámpásokkal van kidíszítve, Bélhangos ki van festve, vajon mire készülnek?
  • 0.37-nél: Egy lila Eruptodon repül Sárkány-perem felé miközben sárkány vadász hajók vannak a tengeren, ez már egyre furább. :'D
  • 0,40-nél: Mala kardot ránt valamint a mellette levő "ninja" (?) is.(Nem érdekel, hogy hívják Mala embereit nekem akkor is ninják lesznek. :D )
  • 0.42-nél: Fafej azt mondja: "Incredible" vagyis Hihetetlen, hát amúgy csak szerintem fura, hogy fordítva van az egyik szarv a sisakján?
  • 0.43-nál Hablaty kis ninja ruciban Malával repül Fogatlanon akin más műfarok van és mind tudjuk ez mit jelent...valami történt a piros farkával ami miatt váltani kellett...De mi? És Mala mi a jó eget keres ott?! Ráadásul van egy láda vagy valami a kezében, valamint valami vulkánnál vagy valami felgyújtott helyen repülhetnek legalábbis a fények miatt így gondolom na meg az is segített ebben, hogy Fogatlan pótfarka ég.
  • Végül 0.47-nél: Hablaty és Fogatlan repülnek 3 számomra tök ismeretlen fajú sárkánnyal.Mindenesetre nekem úgy tűnik, hogy az a két kék hátráltatni próbálják Hablatyékat...


Na jó ennyit mára, nektek mik az elképzeléseitek az új évadban? Én örülök a minimum 2 új sárkány fajnak na meg hátha többet megtudunk az Eruptodon fajról na meg én még mindig örülnék egy adag Hiccstrid-nek. :3 A legközelebbi viszont olvasásra! :)


Képtalálat a következőre: „httyd best gif”

24 megjegyzés:

  1. Ha jól megnézed, az aki az "Incredible"t mondja nem Tuff ;) Mala kezében az meg egy ilyen táska szerűség, mint ami Hablatynak van.

    VálaszTörlés
  2. 1.Az agyamat eldobtam.
    2.Ez az végre az Eruptudon is bekerül a sorozatba tuti hogy még több info lesz róla.
    3.Je!Februárban már el is kezdődik.Boldog Névnapot nekem.:)
    4.Új sárkányok ez az
    Nagyon jó lesz aligvárom hát ha nem csak az Eruptodon kerülbele mert a legtöbb sárkány nincs bene a soriban.:(De van egy kérdésem(mint mindig:D)ki ez a Mala vali új tag vagy mi?Most jut eszembe hol van Hanga.Mert nagyon megszerettem Hangát sajnálom is szegényt hisz meghalt Dagur én sírtam is annál a résznél.:(És te mi mindent gondolsz a videóról?

    VálaszTörlés
  3. Oh ne oh ne most néztem meg a naptárt február.17 péntekre esik és tuti hogy dél köről fog kezdődni.Úr isten nem lehetne egy nappal megtoldani de most komolyan.>:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne aggódj! Azaz amerikai netflixes premier. Nálunk talán tavasszal, de az is lehet, hogy csak ősszel fogják bemutatni magyarul. Ez csak is a CN-en múlik.
      Az előzetes alapján pedig remélhetőleg egy izgalmas évad elé nézünk.

      Törlés
  4. Hali!

    Igen, ahogy én is elnéztem, az "incredible"-t szerintem Fa mondja, csak valahogy... érdekesen néz ki. :-) A haja mintha teljesen ki lenne simítva,és- vagy túl rövid, vagy csak nagyon hátrafújja a szél-, de másképp néz ki. Emellett a felsője is piros színű, és nincs rajta a nyaklánca sem. Szóval, én is kíváncsian várom, mi lesz most. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem Fa. Ha közelebbről megnézed, a trailerben 3 ember van Böff&Töff-ön. Ez a rejtélyes új személy Fa mögött ül. Lehet hogy valami rokonféle.

      Törlés
  5. Káprázik a szemem: új sárkányok?!

    Jeee!!

    VálaszTörlés
  6. VÉGRE!!! Végre, végre, végre!!! Fogggalmam se volt, hogy mikor érkezik vagy, hogy mi van és tessék! :D Nagyon örülök, hogy mindjárt itt van, bár nem ígérkezik így elsőre olyan izgalmasnak, mint az előző évadok, de na! Annyira rossz volt ahogy az előző évad "befejeződött", szétizgultam az agyam (hajlamos vagyok az ilyesmire)! Mindegy, a lényeg az, hoyg nagyon vááárooom!!! :DDD

    VálaszTörlés
  7. Hali!

    Nézzétek majd meg az új előzetest, nagyon állat! :-) Adok egy kis ízelítőt röviden belőle:

    1. Dagur életben van! Yeeh!
    2. Az eruptodont sokszor lehet majd látni, és lesz egy kölyök eruptodon is, akit Halvér etet lávával.
    3. Tele van új sárkányokkal!
    4. Előkerül az a "különleges vendég", akit az aukcióra hívott meg Viggo a 12. részben.
    5. Látni fogjuk jobban azt a rejtélyes idegent, aki nagyon hasonlít Fafejre.
    6. Hablaty Viggo emberei elől menekül, le is zuhan majdnem egy szikláról, de valaki elkapja a kezét, azt nem lehet látni, vagy tudni, hogy ki, mert nem derül ki.
    7. Hanga nem hal meg, hanem Dagurral együtt elmennek majd, gondolom, egy másik szigetre.
    és 8. Tele lesz izgi részekkel, és lehet, hogy kiderül: honnan lesz az ötlete Hablatynak a sisakjához. :-)

    Szóval emberek: készüljünk a jövőhét péntekre! :D

    VálaszTörlés
  8. Újabb hírek:
    -Gruff Around the Edges - egy nagyon komikus epizód amiben fő szerepet kap Gruffnut, aki Faék egy rokona
    -Twintuition - az ikrek azt hiszik telepatikus képességekre tetten szert, és elkezdik megjósolni mások tetteit (persze sikertelenül)
    -Dire Straits - megjelenik a Submaripper, egy új vízi faj, amely a szájával örvényt tud kelteni
    -Gold Rush - a csapat elmegy visszaszerezni Hibbant aranyát
    -The Longest Day - a nap egy hétig nem megy le, így lathatjuk amint a csapat alvászavarral küzd, Hablaty és Fogatlan pedig egy szigeten vannak, ahol egy sárkány üldözi őket. Ami pedig hatalmas, és kisebb sárkányok vannak a szárnyain.
    Midnight Scrum - Viggo vérdíjat tűz ki Hablaty fejére, mindenki el akarja kapni, visszatér a különleges vendég is
    -Shell Shocked - kétrészes évadzáró, bemutatja a Shell Fire-t, egy másik hatalmas sárkányt (ami mellesleg nagyon menő is)
    -Blindsided - Hiccstrid epizód, mellesleg 11. a sorban
    -Fire Terror: a Szárny Őrzőinek szigetén lévő vulkánban élő sárkányfaj
    -Visszatér Sleuther, akinek nagy szerepe lesz az évadban, és valaki lovagol is majd rajta
    -Visszaszerzik a Sárkányszemet, de a körülmények melyek közepette visszaszerzik, meglehetősen egyéniek (Hablaty Viggoval való kapcsolata fojtán)
    .
    .
    Amúgy sajnos úgy látszik hogy nem lesz egy Rise of Berk-es faj sem.
    És interjú közben majdnem eljárt a szájuk az 5. évaddal kapcsolatban.

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon jó, szeretem az évadok új sárkányait, de már bocsánat: egyre eltávolodik a történet a HTTYD valóságalapjától (ninjaalakok, több olyan ember, akinek semmi köze sincs a HTTYD 2-höz, stb. ...) és egyre rosszabb ötleteik vannak új sárkány terén- ezzel nem azt akarom monndani, hogy nem akarok több sárkányt, csak azt hogy igényessebben dolgozzák ki azt

    VálaszTörlés
  10. Kb. így néz ki a submaripper, amikor nem repül ki a képből :P

    http://vignette1.wikia.nocookie.net/riseofberk/images/b/b2/Submaripper_-_FB.png/revision/latest/scale-to-width/230?cb=20141126165818

    VálaszTörlés
  11. És személy szerint amiatt vagyok csalódott hogy bár a Submaripper mint név, szerepelni fog ugyan a sorozatban, de a sárkány amihez a név kötődik, teljesen új kinézetet kapott. Pl ez előtt kicsivel még ez volt a Submaripper : http://vignette2.wikia.nocookie.net/howtotrainyourdragon/images/2/24/Possible_submaripper_2.png/revision/latest?cb=20150609171851
    http://vignette1.wikia.nocookie.net/howtotrainyourdragon/images/9/94/Submaripper.png/revision/latest?cb=20141108214723
    De most az új évadban meg már ez : http://vignette3.wikia.nocookie.net/howtotrainyourdragon/images/5/59/IMG_4669.png/revision/latest?cb=20170208170918
    Nem értem hogy ha egyszer egy fajnak már van neve, azt mi a fenéért kell odaadni egy béna másolatnak.
    Sőt, a Submaripper mint sárkányhoz csatolt név, először 2014 novemberében jelent meg a Dangers of The Deep képregényben, ez az új meg csak most, 2017 februárjában jön ki. Nem igazán tudok belegondolni hogy 2.5 év hogy nem volt elég ahhoz hogy az információ eljusson a sorozatírók agyához....

    VálaszTörlés
  12. hát elég egysíkúak, de a lényeg, hogy ez egy új sárkány. Igaz, lehet, hogy eddig a legigénytelenebb, de lehet, hogy mást tud mint az igazi,.

    Nekem azért nem tetszik a sorozat, mert a sárkányoknak olyan hullaszemük van, steril, pikkelymentes bőrrel ( mi van, testápolót használnak?) és Foginak meg a szája elején van egy bőrcafat, ami mindig ide-oda hullámzik

    VálaszTörlés
  13. Azért az viszont idegesít, hogyha megfigyeltétek, hogy egy részben legalább 6-szor halljuk Fogi, visszajátszott, búgó hangját

    VálaszTörlés
  14. amit a HTTYD 2-ben hallhattunk először

    VálaszTörlés
  15. Megjelent egy új részlet a sorozatból amiben kiderül, hogy Hablatyon 1000 rewad-os vérdíj van és nem muszáj élve elkapni.

    VálaszTörlés
  16. Emberek csak én vagyok hülye és nem tudom hol lehet az új részeket meg nézni??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://wewatch.be/series/1227/dragons_riders_of_berk
      Angolul én itt láttam

      Törlés
  17. Hát... Váó! Csak ennyit tudok mondani. Én azóta angolul láttam pár részletet és az első kettő részt felirattal.

    MINDENKINEK AJÁNLOM, HOGY YOUTUBE-ON KERESSEN RÁ ANGOLUL, MERT NAGYON SOK MINDENT TALÁLTAM OTT IS.




    SPOILER:

    Viggo nagyon megjárja, mert szó szerint leég. De megtudjuk, hogyan jött össze Astrid és Hablaty, nagyon cukiiik az utolsó részben!!! Amikor bejelentik, h járnak:

    Halvér: Ettől...
    Takonypóc: Minden...
    Kőfej: Megváltozik!

    Szóval ennyi lenne, amit tudok,s az új előzetes is NAGYON NAGY!!!!!!! Mindenkinek ajánlom, YouTube on fent van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, rosszul írtam, Halvér és Takonypóc fordítva mondják a szövegeiket.

      Törlés
    2. Úgy értem Takónypóc mondja azt, h ettől, s Halvér azt, h minden.

      Törlés