2016. január 12., kedd

Sárkányok: Irány az ismeretlen! (Dragons: Race to the edge)

Azzal kezdeném, hogy: VÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ és még több VÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!

   (tessék elképzelni egy igazi csajos sikítozást... megvan? Szuper!)

Ja, hogy ti nem tudjátok miről van szó?! Nos hát....

Akkor drágáim felvilágosítalak titeket (már aki tegnap nem tudta meg a hírt). Szóval ugyebár az 1. és a 2. évadot is a Netflix adta le és utána szinkronosan a Cartoon Network ebből mi következik?

Jó hagyok gondolkodási időt...

Na ennyi elég is...szóval készüljetek a sikoltozásra...
 

A DRAGONS: RACE TO THE EDGE SZINKRONOSAN MEGNÉZHETŐ A CARTOON NETWORK CSATORNÁN FEBRUÁR 22-TŐL!!!!

Bizony eljött a várva várt pillanat!!! 


Hétköznaponként: 18:55-től
Ismétlés: hétköznap 12:45 és hétvégén 16:00-tól

Nagy valószínűséggel csak az első 13 részt szinkronizálták még le (nagyot néznék, ha mind a 26 rész le lenne szinkronizálva.... a második felére a sorozatnak valószínűleg újabb fél évet kell várni)

Én ahogy tegnap olvastam a hírt fél órán át sikítoztam, hogy VÍÍÍÍÍÍÍÍ SÁRKÁNYOK!!!!! Nyugi csak anyám nézett teljesen hülyének, bár nem igen zavartattam magam.... és még mindig pörgök...VÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!

Jó jó normalizáljuk magunkat...igen igen ti is!!! Tudom ám, hogy a 90%-otok most a képernyő előtt ünnepel! :D


Amúgy a szinkronról első gondolataim:


  1. Hablatynak ugye Hamvas Dani marad? Mondjátok, hogy igen!!! Végül is, ha az eredeti amerikai szinkron Jay Baruchel (uhhh remélem jól írtam a nevét...) maradt akkor Hamvas Daninak is maradnia kell!!! Na ki van még így???!!!
  2. Ohh Asztridnak legyen megint Csuha Bori!! Jobban illik, hozzá, mint Csifó Dorina ennyi....
  3. Baráth Istvánnak is maradnia kell!!! Megparancsolom Fafejnek tökéletes hangot nyújt!
  4. A többi úgy nem nagyon izgatna.... de mégis, DAGUR!!! Dagur még egy fontos és kihagyhatatlan szereplő.... nagyon remélem, hogy Zámbori Soma marad a hangja annyira illik hozzá, hogy nagyon! (igen nagyon jól kifejeztem magam...)
  5. Pléhpofa hangjának nem akarok mást hallani, mint Rosta Sándort ja igen komolyan nem tudok leállni Takonypóc maradjon szépen Berkes Bence!
  6. Ha már úgy is nagyjából a szereplők 80%-át felsoroltam akkor már mindegy, MINDENKI maradjon szépen az 1.-2. évad hangjainál semmiféle más variációt nem vagyok hajlandó elfogadni!!!
Amúgy mellesleg ki volt az a zseni aki a Dragons: Race to the edge-t Sárkányok: Irány az ismeretlen-re fordította????!!!! Még a Google fordító is tudja, hogy a race az verseny ebből kiindulva Sárkányok: Verseny az ismeretlenbe a helyes fordítás....és ne gyertek nekem a Hiccup=Hablaty fordítással.... jobban hangzik azért ez a fordítás, de a nyílvánvalót miért nem fordítják helyesen mellesleg a verseny jobban hangzik, mint hogy irány....

Mindegy örüljünk szépen a bemutatónak!


Háááát...igen valahogy így....

Szóval bárkivel valami rossz történik pocsék napja van csak gondoljon arra, hogy még 41 nap és eljön a várva várt nap!!! (nekem is csak ez ad erőt....)Viszont olvasásra (most kezdődik csak a komment háború... :D )

25 megjegyzés:

  1. A címmel csak az a baj, hogy nem egy versenyről szól, ezért is nem Verseny az Ismeretlenbe lesz ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (És ha pontos fordításnál járunk, akkor valójában Verseny a Peremig lenne :D)

      Törlés
    2. Az edge szónak nagyon sok fordítása van nem csak egy. :)

      Törlés
  2. Irány az ismeretlen? Jól hangzik!
    Én meg dögbüszke vagyok magamra, hogy mindennemű blog/komment előtt az én blogom adta meg a részek url-jét. A kis egoista xD

    VálaszTörlés
  3. Én már 6.-n átestem a VÍ -n. Azóta is a napokat számolom. De még olyan messzinek tűnik. Viszont ha eljön a nap...
    Ezen a 13 vagy 26 részen már én is gondolkoztam. És mivel már a Netflixnek is szüksége van a szinkronra, még az is lehet felpörögnek az események.

    VálaszTörlés
  4. Úúúúú már nagyon várom!!
    Szinkronhangok maradjanak csak szépen azok amik voltak.
    Szerintem is a Verseny az ismeretlenbe jobban hangzik de egyetértek Kánnár Zoltán véleményével.

    VálaszTörlés
  5. Sárkányisztikus !És még mindig nem lehet igaz !A sárkányok:Irány az ismeretlen magyarul !Alig várom már !Tök jó ,hogy a szüli napom előtt tudom meg ezt a hírt !Akkor mostanában találok annyi történetet ami egy életre elég lesz !Az ofink ezen és az előző héten nincs !Van ennél jobb szülinapi ajándék?!Köszi ,hogy megosztottad ezt a fantasztikus hírt velem!És megérte várni ,hogy írj újra ,mindig feldobsz valamivel !Még egyszer köszi és sok sikert a várakozáshoz !
    Szia!

    VálaszTörlés
  6. WÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ

    VálaszTörlés
  7. Szia Adrien és mindenki aki Adrient olvassa. Mostanában kezdtem el olvasni a blogodat és azt kell mondjam szerintem nagyon jó. Én is belekezdtem a blogolásba, de én könyvet írok és azt töltöm fel. Nem
    Itt a link: http://irnitanulok.blogspot.hu/tudom te/ti mennyire szeretittek olvasni, de ha van kedvetek hozzá és aki szeret is olvasni az nézzen be. :D
    Tartalom: A könyv főhőse egy 17 éves fiú Damien (akinek azért ez a neve, mert pont az Ómen című filmet néztem, amikor a nevén gondolkoztam :D) aki az iskolában ülve egyszer támadás áldozata lesz és ő, az öccse, a legjobb haverja, az öccse barátnője, és még egy tanár sikeresen el tudnak rejtőzni egy titkos szobában. Később megtudják, hogy nem csak az ő városukban történt hasonló esemény. A helyszín amúgy a Nyugat-Virginiai Petersburg lenne. Ezenkívül kétségbeesetten kutatnak más túlélők után a világ minden pontján amíg rá nem találnak egy nagyobb csoportra, Az első könyvemben nagyjából azt mutatnám be, hogyan jutnak el a többi túlélőhöz miközben a támadók is átfésülik a környéket, hogy megöljék akik még életben vannak. Ha esetleg tetszett nektek írjátok le kommentben, hogy tudjam jó irányba haladok. Ha meg nem szerettek olvasni akkor hagyatok figyelmen kívül vagy jelezzétek ha zavar a hozzászólásom és eltávolítom. Amúgy én is Így neveld a sárkányodat fan vagyok szinte minden részét láttam tízszer. :D

    VálaszTörlés
  8. Mestertolvaj lenne pár tippem a könyvel kapcsolatban. Én is írok, nem is vagyok benne utolsó mert már pályázatokat is nyertem. Mondjuk nem volt olyan nagy a jelentkezők száma és nem is volt túl nagy a létszám de hát akkor is (és nem, nem vagyok egoista XD).Ha érdekelne, akkor azt kérlek írd meg (remélem, hogy tegezhetlek egyébként).
    Szóval! Sajnos nekünk nincs Carton Networkunk úgyhogy én ebből kimaradok. Egyébként szerintem Csifó Dorina hangja sokkal jobban illik Astridhoz mint Csuha Borié. De hát ahogy mondani szokás, "Ízlések és pofonok."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. íNASfan privátban írjak vagy itt? A tippeid érdekelnének. Amúgy még jó hogy nem haragszom meg ha tegezel 18 éves vagyok amúgy az elkövetkező két napot a hibáim kijavítására fogom tölteni mert már többen is felhívták a figyelmem párra. :D

      Törlés
    2. Akkor egyetértünk Astrid hangjával kapcsolatban :DD Szerintem is jobban illik Csifó Dorina hangja Astridhoz. Főleg hogy a 3.évadban már 18 évesek,Csuha Bori hangja nem fog illeni hozzá sztem...

      Törlés
  9. Wiiiiiiiiiiii!!!! Ez olyan jó angolos viiii lett de haggyuk is szerintem is maradjank a szinkronok mert úgy jók és kész !
    Hogy a race to the edge fordítása mennyire jó azt én sem tom kifigurázni mert van kb egymillió fordítása szóval lehet tippelni.
    A másik pedig hogy én nekem nem igazán wiii volt hanem az a jó őrült ÉDES ISTeNEM ! kiáltás xDD.

    VálaszTörlés
  10. Látom itt is vannak könyvíró csodabogarak! ;) Én is nemrég fejeztem be a könyvemet Sárkánykaland címmel. Sok sikert a továbbiakban! ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kíváncsi lennék rá. Megjeleníthetnéd itt részletekben, amikor nincs miről írni. :)

      Törlés
  11. Mestertolvaj: hogy gondolod a privátot? Mondjuk ha privátban beszélnénk akkor gondolom e-maileznénk (gőzöm sincs, hogy ezt hogy írják). De mondjuk ahogy neked jobb, nekem tényleg teljesen mindegy :).

    VálaszTörlés
  12. Volt itt aki olvasta Baranyai Lili blogját, a fogatlan.blogspot.hu-t? Sajnos .... abbahagyta :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én olvastam. De ahogy mondod sajnos abba hagyta. *sóhaj* :"(

      Törlés
    2. Én is olvastam egyik példaképem volt, az ő blogja miatt kezdtem el én is írni. Most úgy érzem folytatom amit ő elkezdett boldogítani a sárkányfanokat egyre több információval. :)

      Törlés
  13. Ami április 25.-én jelenik meg The serpent's heir címen arról már tudni valamit???
    Mivel lesz kapcsolatos és hogy hol fog megjeleni???

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Nem tudom,te hogy vagy vele,szerintem a filmes hangja jobb Astridnak. :V

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ízlések és pofonok. :) Nekem a sorozatos hangja azaz Csuha Borié jobban tetszik mert erőteljesebb jobban illik Astridhoz viszont Csifó Dorináé kicsit gyerekes a 20 éves Asztridnak olyan mintha egy 12 éves lány szólalna meg... Persze ez csak saját vélemény

      Törlés
  16. Még ha lenne olyan csatornánk. 😏

    VálaszTörlés
  17. Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot... Na jó, azért ez a jó hír is :)

    VálaszTörlés