2015. március 20., péntek

Egy kis DreamWorks

                                                                        Sziasztok!

 Na igen képpel üdvözöllek titeket ugyanis a gifekhez lassú a net szóval ezért kép van helyette. De jó újra itt lenni veletek. Tudjátok úgy kb 5 naponta vagy hetente szoktam cikkeket írni nos most 2 hét telt el és, hogy miért ilyen sok?! Mert..... várjatok inkább pontokba szedem:
  1.  Nem volt ihletem. :/
  2. Mikor lett volna ihletem annyira belassult a net, hogy haszna vehetetlen volt.
  3. Csak most lett elviselhetően lassú ezért csak most írok cikket.
Na kimagyarázkodtam magam ja igen és ugye úgy volt, hogy zenéket elemzek a 3. filmből de mivel ez a cikk különleges mert a 100. cikk!!!
Bizony ám már 100 cikk keletkezett ennek a remek hírnek köszönhetően ezt a cikket nem akartam elszomorítani a zenékkel szóval DreamWorks-özünk kicsit hogyan is készítették az ÍNAS-t mi a véleményük róla, hogyan alkották a sárkányokat stb. És láthatjátok Pléhpofát szakáll nélkül is ugyanis azt is mutatják. :D

De kezdjük is ja igen előre mondom ez az első részről szól (2010) a szereplőkről írt vélemény az eredeti szinkron hangjuk véleményei akiktől szó szerint idézek:

Hablatyról Jay Baruchel véleménye:

-Ismerem a srácot! Jóképű fazon. Hablaty teste pont olyan ,mint az enyém, piszkafa karok és lábak. Kiköpött másom. Annyira cool-abb mint én. Szerencsémre bejutottam a DreamWorks Animation-höz és ha ott vagy lehetetlen nem átérezni és lenyűgözve lenni, a seregnyi embertől aki a filmen dolgozik. Látva a kifinomult végleges Hablatyot az olyan... Igen majdnem libabőrös lettem. Nagyon érzem a kettőnk közti kapcsolatot. Igen bírom a srácot. Minden egyes munkámat nagyon komolyan veszem és szeretem, de van amikor teljesen nyilvánvaló, hogy valami nagyszerű dolognak vagyok a részese, valaminek aminek a kölykök generációkon keresztül fognak nézni és emlegetni. Megnézve a filmet én úgy.... Igen úgy éreztem, akár holnap visszavonulhatnék, mert benne voltam valamiben ami a filmtörténet része lesz. Ez...ez hihetetlen élmény. Soha nem fogom megszokni azt hiszem.

Pléhpofáról Gerald Butler:

-Szerencsémre nem először játszok vikinget,a fél karrierem során ilyen vikingeket alakítok. Közbe vágok mert itt Chris Sanders ( társ rendező) is közbeszól Pléhpofát illetően:

-Pléhpofa testesíti meg az igazi vikinget. És Gerald nem akart gonosz vagy erőszakos lenni. Így lehetőségünk nyílt arra, hogy átbeszéljük vele a karakter filmbeli szerepét, és Hablattyal való kapcsolatát.

Visszatérve Gerald véleményére:

-Pléhpofa olyan karakterré vált akit mindenki el tud fogadni. Nem csak nagy és erős volt. De sebezhető is. Látva, hogy mennyire jó apa akar lenni, nagyrészt sikertelenül, sokkal érzékenyebbé tette. Chris és Dean ezt akarta elérni és segítettek nekem megvalósítani. Sok vonásom került a figurába, ahogy mozgok, a kifejezéseim. Van valami benne ahogy kifejezi nagy termetét és erejét. És ez bennem is megvan. Szóval igen sok mindent látok benne magamból. Azt hiszem két és fél éve kezdtem el dolgozni a filmen. Ilyen sok időbe telik elkészíteni ezeket a rajzfilmeket. De ettől csak jobban megbecsüli őket az ember. Mert várni kell rájuk és ezt látva az ember méltányolja azt a rengeteg munkát amit minden egyes filmkocka igényel, és ahogy a karakterek létre jönnek  és ahogy életre kelnek. Szédületesen izgalmas volt az egész.

És itt a kép a készülő szakállról vagyis Pléhpofa nélküle:

 Asszem ezt nem akarom elképzelni a filmben....

Következik Bélhangos Craig Ferguson:

- Ő a törzsőrmester és ő tanítja a srácokat a sárkányokkal harcolni. Nem érzelgős a tinédzserekkel. Kivéve Hablattyal. Valójában kedveli Hablatyot.  Hallani, hogy egy rajzfilm figura a te hangodon szólal meg lenyűgöző dolog. Jobban hasonlít rám mint eddig, vagy én hasonlítok rá jobban? Ugyancsak nagyon zavaró megfigyelni, hogy egy rajzfilm figura mennyivel jobb színész nálam.


Asztridról America Ferrera:

-Mikor megkerestek a filmmel kapcsolatban és megkaptam és elolvastam a könyvet egyből úgy éreztem, hogy fantasztikus lesz ennek az izgalmas világnak részévé válni, és ezt a vidám szerepet eljátszani. Asztrid háttere, hogy sokkal keményebbnek és erősebbnek és okosabbnak kell lennie száz százalékkal jobban összpontosítania, hogy a fiúk soha ne érezzék gyengébbnek.

Takonypócról Jonah Hill:

-Az én karakteremet Takonypócnak hívják, és nagyon király volt hallani ahogy ez a viking sárkányölő srác az én hangomon szólal meg.

Christopher Mintz-Plasse, Halvér:

-Nagydarab, nagyon magas. Úgy 110 kiló, szőke. Földig érő szőrös viking mellényben és vikingsisakban jár. Egy az egyben, mint én.

Kristen Wiig, Kőfej: (épp az ikrekről beszél)

-Nem nagyon jönnek ki egymással. De láthatóan szeretik egymást és legjobb barátok. De állandóan civódnak. Lökdösik egymást és csipkelődnek. Az animáció a felvételek után készül, így bizonyos mértékben eljátszhatunk a szöveggel, és engedték, hogy improvizáljunk. TJ remekül rögtönöz és így egymásra építettük a játékunkat, amit annyira élvezek. Amolyan igazán neveletlen banda. Annyira örülök, hogy részese lehetek ennek.

Fafej, TJ Miller:

-Mind barátok vagyunk. A jövő nemzedék. Viking tinik,próbálnak felnőni. Én csak tegnap hallottam, hogy nincsenek sárkányok. Te is hallottad?
  
A következő cikk a Sárkányalkotás művészetéről fog szólni szerintem érdemes velem tartanotok mert elég érdekes sőt lenyűgöző az az igyekezet a sok munka amit ebbe a fantasztikusra sikerűlt filmbe raktak. A legközelebbi viszont olvasásra sziasztok!

9 megjegyzés:

  1. wow..... *-* kövi cikket kövi cikket kövi cikket!!!!! *_____* wáá olyan kíváncsi vagyok a sárkányalkotás művészetére!! *-*

    VálaszTörlés
  2. Először is gratulálok a 100. hoz. Tényleg méltó cikk ez ehhez a kerek számhoz. Csak így tovább!!
    Érdekesség:
    A hét elején sarki fény volt Magyarországon. Kb. 10 évente látható innen. Gondolhatod mi jutott eszembe róla? Hogy ehhez már csak némi ragyogó alga és egy Világréme hiányzik.:)
    A DW megalkotta a sárkányévet. Szökőévhez hasonlóan 4 évente van (2010, 2014, 2018). És minden sárkányévben van egy nap amit gondolom mindenki nagyon vár.:)

    VálaszTörlés
  3. Tudom, nem ide tartozik,de ellenszenves lett nekem Fogatlan. Drago Gnúvadja nem volt gonosz, csak azt tette, amit a gazdája mondott, mint bármely más sárkány.( Meg ráadásul kiskorában rosszkor volt rossz helyen) És ezért kellett elvesztenie a fél szarvát (kábé olyan veszteség, mintha Fogatlan az egyik szárnyát veszti el) Ha Fogatlan azzal a lövéssel kiüti Dragot a Gnúvad már nem támadt volna, mert Drago utasította.Adrienn, neked mi a véleményed erről a témáról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem őszintén amikor legelőször láttam a 2. részt nekem is ellenszenves lett Fogatlan de nem a Gnúvad miatt hanem PLéhpofa miatt de miután kb újra megnéztem egészen pontosan 49-szer (igen én számolom :D ) tudtam hogy a Gnúvad miatt volt meg oké hogy Drago miatt gonosz de hát attól még ő is tehetett volna azért hogy jó legyen mindenkinek van választása ő ezt választotta meg hát ha Fogatlan nem győzi le a Gnúvadot akkor a sárkányok nem tértek volna vissza és a Gnúvad is uralkodna Hibbanton vagy a romjain így hogy "megsebezte" talán halvány esély van rá hogy rájön hogy rossz oldalon áll bár ezt kétlem de ki tudja. Így Fogatlan nekem cseppet sem ellenszenves hiszen Hablatyot védte ösztön volt lehet át se gondolta a dolgot és ösztönös cselekedet volt és szerintem helyesen tette. És azért akármennyire jó célzó Fogatlan 300 méter magasnyira (kb ekkora méterben egy gnúvad) még ő sem találna el egy max 2 méteres embert, szóval csak a Gnúvad maradt.

      Törlés
    2. De a Gnúvad életébe egyszer se találkozott a "jóval", így nem is tudta, hogy a "rossz" oldalon áll. És mivel Drago volt az aki mindig ott volt mellette, így neki Drago lett a normális és a többi ember a torz. És egy acetilén lövedék tud nagyot robbanni, így nem is kellett volna közvetlen találat. Összegezve: A Gnúvadban rossz világ és emberkép alakult ki, ez nagyrészt Dragonak köszönhető (ezért IS utálom Dragot). Ezzel nem aláásni akarom amit írsz, egyébként királyak a cikkjeid, csk így tovább! Amúgy legtöbbször bal végtag hiányzik nem?( Fogatlan bal kormánylapátja, Hablaty bal lába, Bélhangos bal keze, Drago bal karja, a Gnúvad bal szarva.)

      Törlés
  4. Ha már Péter a meteorológiáról beszélt, én is egy érdekességről beszélnék, ami a héten történt, ez pedig a 60%-os napfogyatkozás volt pénteken. Szép 100. cikk volt, remélem még kb kétszer ennyi lesz :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó volt igazán 100. cikkhez illő:D Már nagyon kíváncsi vagyok hogy kell sárkányt alalkotni :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igen valójában a kövi cikkben senki ne lepődjön meg ha kicsit más lesz mint várta mert ezt a DW fogja elmondani hogyan készítették a sárkányokat a tapasztalatokat meg ilyesmiket csak azért mondom mert a kövi cikk kommentjei közt nem szeretnék olyat látni hogy pl: Ez nem igaszság azt hittem lépésről lépésre megtanulhatok sárkányt rajzolni és animálni ez annyira csalás! Ez most csak példa volt bár nem hiszem hogy valaki ilyet írna de azért mondom ez most mindenkinek szólt. Előre is köszi a megértést. :)

      Törlés