2014. november 18., kedd

Sárkányversenyek hajnala

                                                                     Itt vagyok!


De már suhanok is csak itt van a kisfilm magyar felirattal nem kell letölteni és akkor megmutatom nektek : http://www.filmezz.eu/film.php?n=dawn-of-the-dragon-racers&q=bz1mZWx0b2x0dmU%3D

Szép nyugodtan nézegettem a facebook oldalait és akkor megláttam Zagyvai Áron bejegyzését és rögtön megnéztem a kisfilmet szerintem jó lett olyan mint egy sorozatrész és vicces is lett nekem ez is tetszett mint minden HTTYD történet :D

Sziasztok már suhanok is!

4 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszik a film.
    (És ez nem ide tartozik, de észrevettétek már, hogy az üveget egyáltalán nem ismerik de a távcsövet használják.)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!Nekem nagyon tetszett a kis film de eddig csak magyar felirattal tudtam megnézni :) Légy szíves kezdjetek el játszani a School of Dragonssal nagyon unalmas,hogy csak néhány magyar van egy vagy kettő rajtam kívül és ők is mindig lelépnek egyből... :( Lehet mindenféle sárkányod kezdeve a siklósárkánytól az ÉJFÚRIÁIG nekem is van egy éjfúriám és ha keresnétek a játékban akkor a vikingem neve First Dragon Riders és mindig fogatlant használom kivéve amikor nem de azt úgy is látni fogod hogyha elkezdesz vele játszani :) Várlak titeket !! <3

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés