2014. november 17., hétfő

Összefoglaló dolgok:

                                        Na hosszabb idő után megint itt vagyok! :D
 
Ebben a cikkben össze lesz foglalva az eddigi események mert nem láttam értelmét annak ha egyesével irogatom őket. Sajna nekem sincsen nagyon sok időm cikkeket írni mert hát egész héten hajtanak minket mint az állatokat, hogy minden héten legalább 6 témazáró és ez csak egy átlagos hét de szerintem sokaknak közületek is nagyon zsúfolt hete van mindig. De ne aggódjatok nem tűnök el hónapokra :D
                                  Na hát Eret meg hová lett? :D
 De témához visszatérva nem lesznek nagyon hosszú cikkek gyakran mert hát hétvégén meg pihenek legalábbis szombaton, vasárnap meg hát tanulni kell de akkor szoktam cikket írni nem egyet hanem vagy 2 cikket de azokat tudjátok vázlatként tartalékba ezek közé tartozik a Rise of Berk utolsó sárkánya is ezek a pótcikkek vészhelyzetre vannak amikor nincsen semmi más téma na de mondom az eseményeket:

  • Kiadták a 2. film forgatókönyvét de nehogy azt higgyétek, hogy magyarul...... természetesen angol hiszen a film anyanyelve angol szóval logikus..... de mindent le ír a filmben történtekről: http://www.dwaawards.com/pdf/screenplay.pdf




Azért ez elég nagy szó de meg is érdemelte a díjat 100%-osan igaz hogy a bemondónő vagy a felkomferáló vagy mi a fene nem azt mondja hogy : How to TRAIN your dragon hanem helyette azt mondja, hogy How to DRAIN your dragon hát ez a kis baki nem is marad nevetés nélkül még ő maga is elnevette magát! :D


Na akkor ennyi lenne a cikk bocsi ,hogy rövid de sajnos nincs sok időm. :(  De szerintem 2 hétnél több várakozási idő biztosan nem lesz írok cikket amint tudok és a jó hír, hogy ugye lehet kapni a 2. filmet nálunk is DVD-n és én ugrasztottam anyámat a Tesco-ba (az van hozzánk legközelebb) és megvette!!!!! * sikoltozás* Van rajta 6db extra ami nem valami nagy szám valljuk be de az 1. film is megvan DVD-n mert most azt is újra árulják és azt is megvetettem hiába volt meg pendrive-on nekem DVD-n is kellett na azon is vannak extrák és a filmkészítéssel kapcsolatban arról is tuti lesz cikk. Remélem minél hamarabb találkozunk újra de addig is sziasztok! u.i: csak szerintem kísérteties az 5. zene az azutáni rész egy kicsit Karib-tenger kalózais volt de csak nagyon picit. :D Ja és már csak 934 nap a 3. filmig!

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Észrevettem azt, hogyha rákattintotok a zenés linkre, akkor a megnyitott oldalon nincs fent a Where no one goes, ami az egyik személyes kedvencem, nem mintha különbséget a zenék közt:D
    Kösz, hogy meghallgattatok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen sajnos az nincs rajta én is hiányoltam de gondolom a szöveg nélküliek vannak csak rajta .

      Törlés
  2. Igazad van, mert a For the dancing and the dreaming sincs fent, ezt később vettem észre:)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Nekem a zenék közül a Dragon races tetszik a legjobban! Ha megkérdezhetem Adrienn Simon Rise of berk -ben hanyas szintű vagy? Én 21 (kb 2 hete kezdtem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nem rég kezdtem de 18-as nem nagyon szoktam játszani vele de azért szeretem. :)

      Törlés