2018. október 7., vasárnap

ÚJ KLIPP az Így Neveld a Sárkányodat 3. Részéből!

Na sziasztok Drága olvasóim ismét felbukkantam!


Hoztam nagyon gyorsan egy új klippet és megtudhatjuk ,hogy a 2. Előzetese a filmnek október 25-én érkezik!


Nos a videóban egy visszaemlékezés látható, Pléhpofa mesél a kicsiny Hablatynak Hibbantról ,hogy mi is a törzsfőnök azaz az ő feladata meg kell védenie a népét és ez lesz majd a fia feladata is amikor felnő, majd elkezd beszélni a sárkányok rejtett világáról az otthonukról és majd egyszer ez a rejtett világ fel lesz fedezve és a vikingek és sárkányok hiszi, hogy nem fognak többé harcolni egymással.

Láthatunk még pár csodaszép jelenetet a mesés nem e világba illő Rejtett világról is.

És akkor várjuk izgatottan a következő előzetest! A további viszont olvasásra! ;)

8 megjegyzés:

  1. Hát szerintem igen is érdemes lesz meg nézni az utolsó részt, legalább is eddig úgy tűnik!

    VálaszTörlés
  2. Dragonrider Maja2018. október 10. 14:32

    Szia Adri (remélem szólíthatlak így), nagyon jó a blogod!Rengeteg hasznos információt megtudtam a sárkányokról, és a blog kinézete is nagyon tetszik! Ez a videó pedig rettentően felcsigázott! Várom a kövi cikket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Maja! Persze nyugodtan ;) Nagyon örülök ,hogy így gondolod! Mindenképp lesznek majd cikkek amint új infók érkeznek! :D

      Törlés
  3. Bocsi hogy rontom e megszolalásommal a hangulatot, de ti gondolkodtatok már azon hogy mi lesz veletek a 3.rész után?? Én ebbe a tudaba egyszerűen belebetegszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Belegondoltam én személy szerint, és úgy gondolom, hogy semmi sem tarthat örökké... hisz romlana a minőség. A blog addig fog majd üzemelni amíg lesznek elemezendő sárkányok például őket szándékosan a 3. film utánra tervezem, és ha hiányolod a sorozatokat és a filmeket, mert végük szakad tiszta szívvel ajánlom a Cressida Cowell által írott Így neveld a sárkányodat könyveket! ^^

      Törlés
  4. Én is belegondoltam... és meg szakad a szívem... Egyszerűen nehéz lesz el felejteni ezt az egészet, hiszen nekem az így neveld sok mindent segített át vészelni. Egyébként az írást akkor folytatom mikor ki jön a harmadik film. Azért sok ember szomorú lesz, mikor vége lesz a triológiának :(

    VálaszTörlés
  5. ki jöt az uj elözetes és töb a fényfuria meg a töröt agyaru gnum vad is bene van mid ot van a rejtet világban(bocs a hibákért csak izgatot voltam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudok róla köszönöm szépen :)

      A cikk már el is készült tudom lehetett volna előbb, de nem értem rá a vélemény kifejtést is csak holnap vagy holnapután tudom hozzátenni :/

      Törlés