2017. július 23., vasárnap

Sárkányok: Irány az ismeretlen! 5/7. évad trailer!

 Sziasztok!


Nos igen ez vagy 4 napos információ, DE én még csak nem rég érkeztem haza a nyaralásból, így csak ma tudtam megírni ezt a cikket. Ne számítsatok sokra hiszen egy igen gyászos 25 másodperces trailert kaptunk csak az 5/7. (még mindig nem világos ki, hogy számolja az évadokat :'D ) évadból, ami ráadásul elég vacak minőségű szóval minimum 3x meg kell nézni mire kibogarászunk valamit... Na de lássuk a medvét!



  1. Ami elsőre mindenkinek feltűnhet: ÚJ SÁRKÁNY! (reméljük valami értelmes magyar fordítást fog kapni, nem úgy mint az utóbbi szerencsétlen áldozatai a magyar szinkronnak...) 
  2. A trailer-ben szerepel még régi jó "barátunk" a Végzet dal is szintén egy ellenséges szituációban, legalábbis Hablaty és Asztrid reakciója láttán ez jött le nekem. :D 
  3. Az elején Fogatlanról és Böff és Töffről vödrök lógnak le amikben sárga valamit szállítanak, a későbbi jelenetben a vödrök üresek, nos vagy kiöntötték rá az alattuk levő sárga cuccra, vagy a két jelenet fel van cserélve. (Az a sárga valami most vagy láva vagy az új sárkány megszilárdult tüze vagy valami új anyag... más tippem nincs.)
  4. Hablaty becsúszik és így az új sárkány alatt eljut valami fényes oszlopszerű valamihez amely segítségével a sárkányt gondolom megzavarja vagy elzavarja, hiszen látható, hogy úgy reagál rá, mint Suttogó Halál a napfényre. Szóval vagy ez is egy fény sugár ami beszűrődik vagy nem is tudom mi lehetne még...(komment szekció, ötletek? )
  5. Az új sárkány tüze láthatólag megszilárdul becsapódáskor.
Hát ebből a rövidke részből nekem ezek jöttek le...na és nektek? Vannak egyéb észrevételek?

Amúgy mellesleg az 5/7. évad 2017.08.25-én fog megjelenni angolul!

A szokott 13 epizódból fog állni melyekről nem tudunk sokat, az első epizód elviekben a Sárkány vég-i vulkánnál fog kezdődni. Valamint az évadban Viggo és Ryker állapota ismeretlen így nem egyértelmű ki is a Sárkánylovasok ellensége ebben évadban.


Sajnos ennyit tudtam összekaparni az új évadról, szóval ez a cikk csak úgy mint a trailer elég rövid... És nem kell aggódni Ryker elemzéséről sem feledkeztem el, de úgy gondoltam valahogy ez a trailer most érdekesebb téma, mint Ryker.

Na a legközelebbi viszont olvasásra, várom a véleményeteket és teóriáitokat kommentben. ;)

13 megjegyzés:

  1. Új évad na végre lesz valami mert z utolsó rész csak rengeteg kérdés tett fel nekem.Új sárkányok alig várom.Ráadásul a Végzet dal vissza tér(nem mintha elment volna)biztos lesz rá valami magyarázat,hogy Asztrid és Hablaty,hogy mért harcol vele.Az jó hír kábé egy hónap és angolul ki jön.Remélem a szinkron nem ennyire rossz és hogy nem vágnak ki belőle semmit.Amúgy én se tud meg elsőnek ezeket az infókat szóval köszi,hogy infókkal tudsz ellátni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még reménykedem abban,hogy lesz még egy előzetes ami jobb minőségü

      Törlés
    2. https://www.youtube.com/watch?v=2-Y_zPGWpkU
      Ez már kicsit jobb minőségű.. :D

      Törlés
  2. Sziasztok, én most először írok, de már régóta olvasom a blogot. El tudná nekem magyarázni valaki, hogy működik ez a meghívós dolog sorozatbaráton? Vissza szeretném nézni a sorozatot, de nem találom. Egyébként jó lett a cikk Adri, én nem tudtam mindent kibogarászni a trailerből, de így érthetőbb.
    Előre is köszi a választ!

    VálaszTörlés
  3. Én tudok neked küldeni meghívót, mivel én regisztrálva vagyok a sori baráton. De ahhoz hogy tudjak segíteni, egy működö email címet adj meg ide.
    Ha meg kaptad a meg hívót, utána tudsz regisztrálni. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen!! :)
    hannamihaly@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Sikerült! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem van egy tippen erről az új zöld sárkányról! Láttam egy videót (https://youtu.be/Q6IXqVeHOgE) amiben mutatnak egy képet egy vízköpő szerő kő sárkányról (napfényben ) és van az a videó ami kiszivárgott (https://youtu.be/M6Hvzq92XTc) de ott pedig sötét volt és amikor Hablaty valami fénysugárhoz csúszott és a sárkányra vetítette a fényt és a sárkány megijedt(?)! Na az én tippem az hogy az a sárkány nappal kőszobor este pedig élő sárkány! De ez csak tip szóval......ne vegyétek komolyan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tippnek egyáltalán nem rossz nagyon ötletes! Megnéztem és próbáltam azonosítani a 2 sárkányt nos több kevesebb sikerrel... :/ Az orruk különbözik az egyiknek tompa míg a sorozatbelinek kissé csúcsos, de a színük nagyon hasonló bár úgy láttam a videóbeli sárkánynak 4 lába van és 2 szárnya míg a képen lévőnek 2 lába és mellső lába egyben a szárny (mint pl: Szörnyennagy rémség) de meglehet én vagyok vaksi. :'D De ötletnek nagyon jó! Hiszen megmagyarázná a reakcióját arra a fényre. ;)

      Törlés
  7. Sziasztok!

    Jó lett a cikk.
    Bocsánat hogy nem írok sokat, de nagy rajongó vagyok én is.
    Mivel sok sorozatot szeretek és most értem vég egy hosszún, ezért neki állok újra a sárkányok évadait vég nézni. Szörnyű hogy hány helyen megtalálható és nincs link vagy nem indul el. Valaki ismeri a sorozatbarátot, tudnátok segíteni? Ott is keresgéltem és találtam, de nem lehet regisztrálni.
    Amúgy várom az új évadot és remélem lesz benne hiccstrid. Valamint több minden amire nem kaptunk választ és a 2. filmben történik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, igyekszem. ;)
      Igen majd én is mostanába fogok még csak neki állni a sorozatnak (ezért sincs cikk) én még akkor regisztráltam mikor lehetett így, ha megadod az e-mailed akkor küldök egy meghívót. ;)

      Törlés