2016. december 24., szombat

Harmadik alkalommal is Snoggletog! (plusz HTTYD kisfimek vetítési időpontjai)

Hát sziasztok! 

Nos elérkezett a blog életébe harmadik alkalommal is a Snoggletog ideje! Igen tudom eme cikk előtt ígértem egy cikket amit nem írtam meg, mert utolsó napokban is a szünet előtt nagy dolgozatokat írattak majdnem minden iskolában, szóval azokra órákat kellett (legalábbis az én esetemben) tanulni így nem értem rá kikapcsolódni egy cikk gyanánt, na de itt a szünet, megvolt a kikapcsolódás szóval indítsuk is el a szokásos Snoggletog-i cikkünket!

Ahogy már megszokhattátok a cikket HTTYD-s képekkel indítjuk (idén is olyanokat próbáltam keresni amik még nem voltak a régebbi cikkekben) majd közlöm veletek a kis filmek szinkronos változatainak vetítési időpontját. (pl: Gift of the Night Fury, Book of Dragons, stb.)
Igen ezt a gifet szerintem bárki el tudná képzelni magában a filmben/sorozatban vagy egy különkiadásban. :D 


Ez cuki meg minden, de csak szerintem para egy kissé a fejük? 

Én is akarok egy ilyen Snoggletog-i élményt...



Szerintem ezt már mindenki megtapasztalta például celluxszal...
Ohh Dagur,Dagur,Dagur... csak nekem jutott eszembe egy kivilágított rénszarvas?! :D


Dér Jankó is benézett hozzánk az idén, de most mondjátok meg nem édesek ezek a fióka Gnúvadok?!


Azért én egy fagyöngyöt jobban el tudnék képzelni föléjük. ;)



Ehhez tényleg hozzá kell fűznöm bármit is?! xD




Odin mehet a levesbe mostantól Hablatyapó hordja a sisakokba a Snoggletog-i ajándékokat. :'D
Na most erről hirtelen a Csonttörő jutott eszembe hiszen annak van ilyesmi felemás szarva.
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de ez egy nagyon fenomenálisan jó kép! :3
Ugye....ugye...ugye abba nem jaklikőr van???!!! Na akkor búcsúzzunk el Hablaty-tól...jó volt megismerni öreg cimbora.... ;D

Hát öcsém te már nem mész sehova...
Ohh a ronda karácsonyi illetve bocsánat Snoggletog-i pulcsik időszaka a legjobb!
Ez olyan aranyos! Akkor drágáim idén is illendően megemlékeztünk egy képpel Pléhpofára. :'(

Na és akkor az ígért vetítési időpontok a szinkronizált kis filmekről:

1,  Gift Of The Night Fury magyar címén Tüzes Kis Ajándékok.
(Ne kérlek titeket ne is említsétek... higgyétek el én sem szeretem amikor kreatívkodnak a magyar fordítók szóval maradjunk csak az Éjfúria Ajándékánál.)

     2016.12.27. 18:55 TV2!!!

2,  Book Of Dragons magyar címén Így Neveld A Sárkányodat Könyvből (Már nem azért, de az eredetiből, hogy lett EZ?! A Sárkányok Könyve jobb lett volna legalábbis szerintem...)

2016.12.29. 18:55 TV2!!!
     
3,  Így Neveld A Sárkányodat! 

2016.12.29. 15:55 TV2!!!

4,  Legend Of The Boneknapper magyar címén A Csonttörő legendája LENNE, de a drága fordítók szerint Így Neveld A Csonttörő Sárkányodat...ehhez inkább már nem is fűzök semmit.

2016.12.30. 18:55 TV2!!!

Akkor hát így ennyi lenne, a szinkronizált vetítésekről pedig köszönöm az infókat! :) Csak mivel nem mindenki olvassa a megjegyzéseket így gondoltam most már mindenki tudomást szerez róla ha cikk formájában közlöm ezeket a remek híreket! 

Viszont valószínűleg ott fogok ülni nézem és így belül fel fogok robbanni a szinkronhibáktól...mint múltkor mikor Penge osztálynak fordították a egyértelműen Éles osztályt vagy amikor a Siklósárkány helyett Silósárkány lett pedig mindenki tudja, hogy a siló a farmon van! Vagy vegyük mostani példánkat a Tüzes kis ajándékokat...

De inkább örüljünk a fordításnak úgyis az igazi rajongók tudni fogják az igazságot, hogy az nem Váltószárny hanem Szárnyváltó vagy, hogy az Világréme és nem Röplidérc és hasonlók vagy, mint az Örvész Ölvész különbség. (Igen megint feltépem ezt a sebet...)
Szóval én már lelkileg felkészültem a csalódásokra és örömökre, de valamiért úgy sejtem több lesz a szinkron csalódás ami miatt így fogok festeni az ünnepek idején...
De lehet ti is így lesztek ezzel. :D Minden esetre én ezzel a képpel búcsúznék is szóval minden HTTYD fan számára Békés és Boldog Snoggletog-ot kívánok! ^_^

14 megjegyzés:

  1. Az semmi :D itt egy jobb : Sebes Szurka! XD

    VálaszTörlés
  2. Neked is Boldog Snoggletogot Adriiii!!! :DD ^O^
    Jah és nagyon köszi, hogy kitetted egy bejegyzésben, mert különben lemaradok az Éjfúria ajándékáról, pedig pont a napokban gondolkodtam, hogy hátha megcsinálják szinkronnal, ha már a Sárkányok könyvét is leadták *--*
    Már készülök a szinkronhibákra, de a kedvenc sárkányfajtám (Világréme)nevének elcseszett lefordításánál már úgysem tudnak jobban hátbaszúrni ^^"

    VálaszTörlés
  3. Miért? A Tüzes kis ajándékok megragadja a légyeget, és kevesebbet árul el a történetből mint az eredeti. Nekem ez is tetszik. Ami pedig a hibákat illeti mivel valószínűleg a 3 kisfilmet egyszerre fordították és szinkronizálták ugyanazok lesznek. Ami azt bizonyítja, hogy a mi szinkronszínészeink milyen profik ugyanis ha Siló van odaírva akkor még véletlenül sem olvasnak Siklót, vagy a szinkronrendező veszi nagyon komolyan a szöveget:) De aki nem veszi komolyan az a fordító:D
    Boldog Snoggletogot Adrienn! És kellemes ünnepeket Mindenkinek!

    VálaszTörlés
  4. Megvannak a Karácsonyi film ötletek!Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Az Éjfúria ajándéka sem okozott csalódást. Rögtön az elején fejre álltam a Pusszantoló-tól. Aztán jött a jakpuncs. Majd az európai válság is befolyásolta a szinkront, ugyanis Hablaty elindította a migrációs hullámot. De ezeket leszámítva másba nem tudok belekötni. Úgyhogy, végül is összességében jó volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nekem is ezen a 3 dolgon vérzett a fülem,de azért az se volt semmi,hogy a sárkányok fiókáira azt mondják "kölykök" meg "kis babák" könyörgöm miért?! De nekem akkor is Snoggletog meg jaklikőr marad. :D

      Törlés
  6. Kedves Adri! (Remélem hívhatlak így)
    Nem annyira régen kezdtem el olvasni blogod , de nagyon tetszik!
    Remélem jövőre is fogod csinálni!
    Addigra is Boldog Snoggletogot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom ,hogy ismered-e a Rise of Berk-et de például ha nincs témád akkor írhatnál a játékból kivett sárkánycsapatokról (pl.: prémiumok, salyátosak(unique) és exklúzívakról egy keveset! ;)

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Az igy neveld a csonttőrö sárkány nem is mert elmaradt,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi rosszul irtam nem is ekkor megy,:-)

      Törlés
  9. Boldog Szilvesztert és új évet mindenkinek! : )

    VálaszTörlés