2015. december 31., csütörtök

Szilveszterezzünk!




                                                     


Na ugye kéz vagytok? :D

Eljött idén is a nap amikor este a következő esztendőbe lépünk a 2016-os évbe amit fogadok mindannyian vártok! Hogy miért is? Nos a válasz egyszerű....

                   !!!!!!!DRAGONS: RACE TO THE EDGE !!!!!!!!


Fogadnék, hogy január 8.-án ti is így fogtok viselkedni! :D

Foglaljuk össze milyen dolgok is tették különlegessé 2015-ben:

     1. Egyértelmű ÚJ....


        2. Már másfél év telt el a 2. film óta azaz másfél évet már végig várakoztunk a 4-ből! Így tovább! 
      
      3. A Race to the edge első 13 epizód része hát mi lehet ennél jobb?!
     
      4. Az Így neveld a sárkányodat könyv széria új részei.

      5. Egyre több Sárkányos cuccok kaphatók megfelelő boltokban :D

      6.  School of Dragons sok új frissítései egyben rengeteg sárkány.

      7. Egy újabb év remekül eltöltve veletek! <3


Szóval össze is foglaltuk a 2015-öt jöjjön 2016!

      1. Újabb évvel közelebb a 3. filmhez!!!

      2.  Újabb 13 epizód rész a Dragons: Race to the edge-ből!!!!

      3. Talán új könyv részek a szériából.....

      4. Újabb év közösen információkkal és sárkányokkal teli!!!!

      5. Az új sárkányok (mert valószínűleg lesznek még a sorozatból)

      
Akkor most totáltuti biztosan azokat is felvidítottam a 2016-tal akik eddig nem nagyon várták. Ugye? :D 

Hát akkor szilveszteri programaitok? Egyeseknél biztosan jönni fognak a piamanók úgyhogy óvatosan!!! (Bár nálam biztos nem ....) Petárdákat sem látni sem hallani nem akarok!!! Nagyon sok kutya szenved tőlük bár az enyém kivétel közülük de a többi kutyát is kötelező ettől megvédeni bár nem hiszem, hogy ez rátok jellemző lenne (mármint a petárdázás) úgyhogy ne kelljen csalódnom bennetek! 

Valaki tett az újévre fogadalmat? Én természetesen nem hiszen ebben az évben is tökéletes voltam.... :D 

Ez volt a 2015-ös év utolsó cikke remélem azért ez is tetszett hiába nem tartalmazott sok infót de lássátok be mégis jobb, mint a semmi! Nagyon kellemes szilveszterezést kívánok és....



További jó mulatást sziasztok!

24 megjegyzés:

  1. Én már teljesen kéz vagyok :) Boldog új évet neked is és mindenkinek!
    És (most már) idén is csak így tovább, Adrienn! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Boldog új évet! :)
    Egyre közelebb a 8.-ához! :)

    VálaszTörlés
  5. BUSÉK!

    1. Én teljesen kéz vagyok
    2. Ma találtam (mármint tegnap ((mármint tavaly))) jó sok képet az új részekből. Happy vok!!!
    3. Jó érvek!
    4. Hááát... Én (12 éves létemre) belekóstoltam a nővérem vodkás narancsfantájába, aztán 5 percig sírva röhögtem (még a szemüvegem is le kellett vennem) azon, hogy még tetszik is XD De mondjuk a tetejéről ittam (meg miután kiröhögtem magam a közepéről 3 kortyot), az meg a kevésbé vodkás része volt, ezért az ízén se éreztem. Meg éjfélkor megkóstoltam a normális (vagyis nem kölyök) pezsgőt. Az nem annyira ízlett, de nem köptem ki. Különösebb hatása nem volt rajtam, mert csak annyira teszek fel értelmetlen kérdéseket és röhögök a semmin, mint teljesen józan állapotban. XD Mostmár csak chipsen és kólán élek. Az is mindjárt elfogy.
    5. Nálunk a kutya jobban bírja, mint én. Bár az lehet, hogy nem petárda volt, hanem csak egy hangos tüzijáték, ráadás a velünk szemben lévő épületből lőtték (érkélyről).
    6. Jó cikk ez! Nekem tetszett!

    Jó fennlevést! (éjszakát nem kívánok, mert nem tudom, hogy mikor fekszel, én meg még bőven fenn vagyok ((főleg a másfél liter Coca Colától :D)))

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nagyon tetszik a blogod, régóta olvaslak :D

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)
    Már a kezdetektől olvastalak és mit ne mondjak, egész jó. (Nálam az egész jó az már hatalmas dícséretnek számít). Ezúton szeretnék egy kis segítséget kérni, Adri. (Ugye hívhatlak így?) Ha van egy kis időd és kedved, írnál nekem egy mailt? Légyszi légyszi lééégysziii.

    VálaszTörlés
  8. Szia! :)
    Már a kezdetektől olvastalak és mit ne mondjak, egész jó. (Nálam az egész jó az már hatalmas dícséretnek számít). Ezúton szeretnék egy kis segítséget kérni, Adri. (Ugye hívhatlak így?) Ha van egy kis időd és kedved, írnál nekem egy mailt? Légyszi légyszi lééégysziii.

    VálaszTörlés
  9. Láttad Adrienn? 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
    http://fogatlan.blogspot.hu/2016/01/sziasztok.html?showComment=1452017334759&m=1#c8584051704693093811

    VálaszTörlés
  10. Azok ott sírós smiley-k akartak lenni

    VálaszTörlés
  11. B.Ú.É.K neked is ! Hááát... én nem tettem új évi fogaladalmat de ugye senki ne ígérjen olyat amit nem tesz meg hihi x). Sok jó történ 2015-ben emlékeinkben maradjon meg és készüljünk új dolgokra ! Reméljük 2016 is ilyen vagy taláb még jobb is lesz ! :D

    VálaszTörlés
  12. Most hogy lenyugodtam először is hivatkozok (http://gyerek-vilag.blogspot.hu/2016/01/hirek-innen-onnan-94.html).
    És most, még mindig nem tértem magamhoz, de februártól Sárkányok: Irány az ismeretlen! a CN - en. :))))))

    VálaszTörlés
  13. Még valami. Tegnap elindult nálunk is a netflix. Egyenlőre se szinkron se felirat (havi 2500 Ft). De aki jól tud angolul holnap akár már nézheti is a kövi 13 részt. :)
    Részletek:
    (http://gyerek-vilag.blogspot.hu/2016/01/itthon-is-elindult-netflix.html)

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Nem tudom szabad-e de nem húzzom tovább, hiszen ti is várjátok már!
    Szóval tessék:
    http://www.toonova.com/dragons-riders-of-berk

    Megtaláljátok a további 13 részt! :)

    VálaszTörlés
  15. Oké. Most néztem végig a 13 új részt. Nem tudok profin angolul,de mondjátok,hogy itt még nincs vége. Mármint a 26 rész után csak lestem,hogy most akkor igy van vége? Az csak nem lehet. Vagy mégis? Nektek erről mi a véleményetek?

    VálaszTörlés
  16. Hát nem tudom! Lesz negyedik évad! De az elméletileg már a második film után fog játszodni! Bár szerintem jobb lenne ha a 3. évad folytatása lenne! Mert nem volt sok utalás arra hogy hogyan jönnek össze Astridék és hogy a dagurékkal mi lesz! Mivel a filmben már másik gonosz volt és nem a Dagurék!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát jah , kronkrétan még egy csomó dolgot nem zártak le vagy magyaráztak meg ami már benne van a 2. filmben.
      Az előző sorozatokban is csak ennyi rész volt vagy csak én emlékszek többre ?

      Törlés
  17. Igen, pedig több részből áll és kevesebb dolgot tudtunk meg!
    Nem ott kevesebb rész volt! Csak 20 részből állt az első 2 évad!

    VálaszTörlés