2015. június 18., csütörtök

3. évad képei és gifek! (Frissített)

                                                                      Sziasztok!
Ma a Tumblr egy iszonyatosan elképesztő képekkel és giffekkel fogadott a cikkbe szóba kerül Hanga és sárkánya, Dagur és sárkányszem és Hablaty helyzetekben és sok más.De lássuk is:
Először is Dagur:
Tudtam, hogy lesz szakálla de úgy látszik mégsem készültem fel rá eléggé..... Az a haj hát az borzalmas de komolyan nem úgy néz ki mint egy most szabadult sittesnek a haja hanem mint egy mostani felzselézett férfi haj!!!Az arca sebes hát a börtön mindenkit megvisel.... A gifen egy pillanatra megszerzi a sárkányszemet de szó szerint egy pillanatra Hablaty és Fogatlan egy elég érdekes mutatvánnyal szerzik vissza. Apropó Hablaty:

 Ez fogalmam sincs milyen póz akar lenni.... talán lefelé zuhanó repülnek de ha így is van marha békésen teszik.......


 Egy Asztrid mentőakció. Majd csak kiderül miért is nem úszott ki vagy, hogy került egyáltalán oda.
                                                      Sárkányszem működés közben.
 Szerintem ezek Tűzférgek lehetnek de vajon mi elől menekülnek? Mert nekem ez nem támadásnak tűnik de ha menekülnek akkor Hablaty mi az istenért megy arra?!

 Halvér és Bütyök problémáját úgy látszik szimpla kis denevérek okozzák amúgy ezek az állatok nagyon szelídek és békések tudnak lenni de csak ha nem kapálózik az ember.... Igaz Halvér?!
 És itt láthatjuk akcióban a Night Terror-okat (Éjszakai rémek, vagy Éji rémek) Éppen egy nagyobb sárkány alakját veszik fel hogy nagyobb sárkányokat elijesszenek nekik most az Éjfúria alak a legfenyegetőbb.

És a végére hagytam a legjobbat.... Hanga és sárkánya:

Most őszintén Hanga mint egy menekülő rabló bandita úgy néz ki ez a sárkány meg mint egy robot mi a fenének ennyi páncél?! Vagy talán nem is páncél? Lehet hogy maga a sárkány ilyen nem Hanga aggatta rá hmm ez sokkal valószínűbb amúgy marhára hasonlít a Windstriker-hez. Amúgy szerintem ez egy Razorwhip legalábbis arra hasonlít legjobban segítsetek ki ha tévednék. Tüskézett hát pipa, 2 hosszú hátsó láb és 2 rövidebb mellső láb pipa, nagy hosszú horgas tüske az orrán pipa, hosszú nyak és farok pipa én ezt akkor is Razorwhip-nek látom. Amúgy én vagyok az egyetlen aki teljesen más sárkányt képzelt el Hanga mellé?!

Frissítésként itt van 2 videó is:
 Na jó Fafej találkozik a Night Terror-okkal ebből és Kánnár Zoltán megfigyeléséből tudhatjuk, hogy az egyik gifen melyen Halvér küszködik Night Terror-okkal nem pedig denevérekkel van elfoglalva őszintén erre én is rájöhettem volna ha jobban tanulmányoztam volna na meg persze ebből:
Mondjuk azt hittem kisebbek nem azt hogy akkorák mint egy denevér én olyan Tűzféreg méretűre képzeltem volna őket. Amúgy a 2. videóban feltűnik egy Morajszarv vagy Szaglászvész én már elvesztettem a fonalat hogy hívják egyszerűbben Rumblehorn talán megtudjuk hogyan szerezte Pléhpofa Fejtörőt?! Ez lenne csak a kellemes igazság.

De kitartás már csak 8 nap van hátra az amerikai bemutatóig hátha már aznap megtudunk valamit. Legközelebbi olvasásra sziasztok!

22 megjegyzés:

  1. Most minek hordja le mindenki a Razorwhipet?! Ilyen szar olyan szar, túlpáncélozott, nem hozzá illő stb stb... akkor már hordjuk le pl takonypócot is mert szörnyennagy rémsége van

    VálaszTörlés
  2. És azok nem denevérek hanem éjterrorok ;)

    VálaszTörlés
  3. Daguron hatalmasat nevettem :DDD
    Eléggé fura így, a másik meg az hogy hogy tudta így kigyúrni magát a börtönben amikor igazából ott csak szép lassan megrohadni lehet.

    VálaszTörlés
  4. Én Daguron teljesen ki vagyok akadva a haj még el is megy szerintem mert nekem az előző hátra fogott haja nem nagyon tetszett. de a szakáll??? az nagyon nem jön be. na meg a bajuszra már nem is mondok semmit .-. nem azért, jól megcsinálták hogy öregedett, de én eleve nem bírom ha valakinek szakálla lesz akit ár teljesen megszoktam anélkül. annak viszont örülök hogy az arca nem változott (kivéve a sebek de az mindegy). A ruha jobb volt a régebbi és... na igen és ahogy mondtátok a karja.. számomra ő volt az egyetlen normális karú a társaságban nem volt túl kevés izma de túl nagy sem mint eretnek vagy takonypócnak de most sikerült elb*sznia >< xD jó lehet hogy valakinek jobban tetszenek a nagyon nagyon erős férfiak meg azért mégiscsak törzsfő meg mindegy de nekem minden szempontből jobban tetszett a régi dagur :/
    Hanga sárkányán meg szintén teljesen kiakadtam.. Mérget vettem volna rá hogy siklója lesz! De egyébként ha így megnézem őket ez is eléggé illik hozzá. :) (bár engem már az is eléggé kikészített hogy visszajön remélem csak pár részre mert nem bírom a csajt .-.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is. Dagur a régebbi külsejével jobban át tudta adni az őrületét, mondjuk így sem rossz, de ezzel a szakállal-bajusszal röhejes.
      Hanga meg húzzon haza. Látni se bírom a képét. Egyáltalán hogy volt képe visszamenni Hibbantra? Na mindegy majd a sorozatban megtudjuk. .__.

      Törlés
    2. :O:O:O:O:O NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

      Törlés
  5. Másik blogon olvastam hogy Alvin meghalt..... ez igaz???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remèlem nem. Az a nagy szőrcsomó nagyon a szívemhez nőtt.

      Törlés
    2. na akkor szerinted ki volt a páncélban lévő csontváz? mellesleg az alvin páncélja volt, ezt bizonyítja hogy nem lesz benne ezekben az évadokban

      Törlés
    3. na akkor szerinted ki volt a páncélban lévő csontváz? mellesleg az alvin páncélja volt, ezt bizonyítja hogy nem lesz benne ezekben az évadokban

      Törlés
  6. Jaj mondjátok hogy Eret meg Valka benne lesz Nagyon bírom őket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem lesznek benne, mert a sorozat a 2. film előtt 1 évvel játszódik.

      Törlés
  7. Próbáljuk ki rajtad és kiderül :D

    VálaszTörlés
  8. Dagúr kibővíthetné a nevét a következőre: Dagúr a tébolyult csöves. És Fafej hatalmas bociszemei, hát azt kell mondjam cuki.
    Na, de a kivételezettek holnaptól nézhetik mi meg várhatunk.

    VálaszTörlés
  9. Valaki tud valamit arról, hogy hol lehet nézni a sorozatokat?

    VálaszTörlés
  10. Szerintem azért néz ki Hanga ilyen banditásan, mert tényleg nincs képe vissza menni Hibbantra, legalábbis "Hangaként". Amúgy többnyire illik a sárkányához, bár én siklót vagy ölvészt képzeltem hozzá. Dagur olyan amilyen, és az előző cikkhez kommentben odaírtam ( mert én voltam) hogy az valszínűleg Alvin páncélja, úgyhogy kedves névtelen társam tessék szépen kommentet olvasni, ne csak írni, mert sok dolgot megtud az ember :D

    VálaszTörlés
  11. hopp, ez lemaradt:
    A sorozatot a filmezz.eu-n, az indavideón, a videán, és a vidtome-n próbáld,de még nem néztem/ találtam meg :/

    VálaszTörlés
  12. https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/e15/11421839_847555588652417_753209961_n.jpg
    Ezt az ulr- írjátok be... Hanga posztere :O

    VálaszTörlés
  13. itt egy video Hangáról :DDDD https://youtu.be/QZO5HmfUYMw

    VálaszTörlés
  14. Hablaty nyilván azért megy arra amerről a tűzférgek menekülnek, mert Hablaty mindig a veszély felé megy! :-P

    VálaszTörlés