2015. február 23., hétfő

Oscar és Thunderclaw

                                                     Sziasztok!

De jó újra itt veletek! Sajnos igen mostanában nem volt cikk de hát nekem is sikerült megfáznom elvégre miért is úsznám meg....de legalább nem influenza na az azért betett volna rendesen..... De meg gyógyultam szóval itt vagyok és ahogy néztem épp ma az előző cikk megjegyzéseit igen volt szó az Oscar díjról és igen sajnos nem kapott Oscart az ÍNAS 2 hanem a Hős6-os kapott bár nem tudom felfogni miért?! Én is láttam azt a filmet ahhoz képest milyen jó híre volt egyáltalán nem volt nagy szám nekem bevallom őszintén nem tetszett.... de nektek nem érdekes kissé,hogy akármien filmet csinál a Disney valahogy mindig nyer?! Pl. Tavaly a Jégvarázs könyörgöm az a ........(nem mondok csúnyát) hogy a fenébe kapott Oscart????? Úgyhogy a hír hallatán, hogy nem az ÍNAS 2 nyert azt gondoltam mérgemben falnak megyek....
De nem hiszen megnyerte a Golden Globe díjat is meg még 6 másik díjat meg akkor nem írhatnék ma cikket az igazságtalanságról filozofálva na de reménykedjünk az ÍNAS 3-ban az már csak nyer!!! Ha akkor se az fog nyerni akkor komolyan a bunda képzelete fog lebegni a szemem előtt mert hát azért a Disney se rossz de a DW-t jobban szeretem és azt szerettem mindig is mert emlékeztek az ÖT LEGENDÁRA? Na az is remek film volt 2012-ben és milyen érdekes, hogy 2013-ban meg kiad a Disney egy kiköpött Dér Jankó másolatot csajba akit Elsának hívnak (igen direkt írtam S-sel mert így kell írni) azért ez eléggé érdekes, hogy tök ugyanaz a képessége, mint Jankónak csak épp nincs botja szóval ezért se bírom a Disney-t. Na de most, hogy eléggé aláástam a Disney-t ezen úton elnézést kérek a Disney fanoktól/kedvelőktől nem akartam megbántani őket csak kimondtam a gondolat menetemet és kérve kérem őket ne oltsanak agyon a megjegyzésekben a cikk után előre is köszi. :) És most következzen egy eddig ismeretlen faj az ÍNAS 2-ből méghozzá a Thunderclaw! (Dörgőkarom vagy ilyesmi)

Ugye ezekből a sárkányokból áll nagy részből Drago serege is meg Valkánál is sokat láttunk belőlük. Ezek Fürkész osztályú sárkányok némelyikük úgy, mint a Scuttleclaw-ok (Fúrókarmok,Szénkarmok ki, hogy mondja) képesek zöld tűzet kibocsátani! Ők a harmadik sárkányok akik a Thunder nevet viselik bár mindhárom sárkány különböző osztályú. Színük nagyon különböző többnyire lilák,zöldesek,kékek, de ezek varriációi is előfordulnak. Jellegzetes az orrukon lévő szarv valamint a kicsi mellső lábak. Általában erdőkben és síkságokon élnek csapatostul. Mivel, hogy zömökek így nem szeretnek repülni így idejük nagy részét a földön töltik, de emiatt az a gyengeségük, hogy a levegőben sokkal kevesebb ideig tudnak tartózkodni, mert kevesebb a kitartásuk, mint a többi repülő sárkánynak. A Thunderclaw-oknak heveny szaglásuk van, amely lehetővé teszi számukra, hogy nyomon kövessenek vagy keressenek valamit/valakit. Ők szívesebben használják a nyelvüket, hogy segítség a szaglásukat pont úgy, mint a kígyók vagy gyíkok.

Személyiség: Ismeretlen

                                                Thunderclaw:


 

 


Thunderclaw:

Támadás: Ismeretlen

Sebesség: Ismeretlen

Páncél: Ismeretlen

Tűzerő: Ismeretlen

Lövések száma: 6

Méreg:  Ismeretlen

Harapás: Ismeretlen

Lopakodás:
Ismeretlen

Osztály: Fürkész


Tűztípus: Egyes egyedeknél zöld színű tűzgolyó, de egyébként normál sárga tűz. (Amit Pléhpofa visszaemlékezésekor is láthatunk.)


Jellemző: Közepes méret, színes bőr, szarv az orrukon.
Rejtett képesség: Ismeretlen


Akkor ennyi volt mára és még egyszer bocsi ha valakit megbántottam a Disney kicsi lehordásával csak véleményt nyilvánítottam ilyen vagyok nem köntör falazok. :D A legközelebbi viszon olvasásra,sziasztok!

35 megjegyzés:

  1. Teljes mértékben igazad van, Adrienn! A Disney folyton csak másol, akár gondolhatunk a Meridára is és persze ez a TélJankó/Dérjankó <> Elsa dolog is teljesen igaz. Én igazából még csak most tudtam, meg, hogy a Jégvarázs Oscart kapott... Kérdem én: mire???? Egyáltalán nem volt egy kicsit se vicces, nem volt érdekfeszítő... Elnézést kérek én is a Disney-fanoktól, de itt tényleg lehet valami a háttérben.
    Egyébként nem kell belehalni a szomorúságba, mert nagyon sokan mondják már, hogy ez az Oscar díj már nem igazán számít, mert mondhatni direkt a szar filmek kapnak már mostanában ilyen díjat (filmkritikust idéztem). Csak nagyon felfújják ezt az egészet a csillogással meg a vörös szőnyeggel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Például a Hős6os-ban is amikor lerepül a hídpillérről Baymax és szétcsapja a vizet / az ÍNAS 2 eleje amikor Hablaty repül Fogatlannal és detto szétcsapja a vizet, vagy pl mindkettőben jelen van a "pajti" megszólítás.
      Annyira copy-zva van az ÍNAS a Hős6os által������

      Törlés
  2. Én is csak most tudtam meg, hogy Oscart kapott a Jégvarázs, én sem értem miért... A jeges dolgok nagyon látványosak voltak, de másolás volt... (Bocsánatot kérek attól, aki szereti.) És a mostani Oscarról meg annyit, hogy én imádom a Hős6ost!! A 2. kedvenc filmem. De a HTTYD EZERSZER jobb! Sokkal jobban megérdemelte volna! Oké, talán a Hős6os-ban kicsit több poén volt... De a HTTYD látványosabb, izgalmasabb, több volt benne a váratlan fordulat, és még sorolhatnám... És a Hős6os akármennyire is jó film (legalábbis szerintem), az Így neveld a sárkányodat 2 sokkal jobban megérdemelte volna... És sajnálom ha megsértettem valakit... Úgyhogy ezt í hírt szomorúan hallom, én annak örültem volna a legjobban, ha két külön évben lett volna a 2 film. És akkor mindkettő kaphatott volna. De ha már így egy évben voltak, akkor a díj jogos tulajdonosai a sárkányok lettek volna...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen neked is igazad van Viki! Hát igen a sárkányok jobban rászolgáltak volna de így alakúlt. :) Legyen nekünk elég az a hét másik díjja. :D

      Törlés
  3. Most már nem értem ezt az Oscar-díjas cuccost!Most néztem utána 9-szer nyert a Disney!?Hogy?!Miért?!Merida a bátor?!Komolyan?!Egyszer megnéztem kíváncsiság képen és elég volt...A Jégvarázsban a látvány miatt akartam megnézni...A Hős6os az más tészta azt tényleg megakartam nézni mert azért ritka hogy nem "királylányos" a sztori és Marvel az alapja!A legmegfelelőbb szó rá hogy "cuki".De az ÍNAS 2 az már más volt!Volt látvány,történet,fantasztikus zene és egy csipetnyi humor!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen neked is igazad van de azért a Hős6-os valóban nekem is jobban tetszett mint a többi filmje a Disney-nek de azért a Disney EGYEDÜL nem tud jót alkotni a Hős6-os is félig Marvel vagy nem tom mennyire de itt a Szörny Rt. is én azt nagyon szerettem az is nem Disney alkotta egyedül hanem Pixar-ral együtt ezért lett jó. A Disney egyedül önerejéből a Hercegnőkre meg az "igaz szeretetre" képes ennyi nem többre csak más studiók segítségével tud jót alkotni. Mi lesz a következő filmje?! Lemásolja a sárkányokat is vagy mi? Már azon sem lepődnék meg....(na de azt tuti nem meri hiszen torkának ugrana a DW meg mindenki a Föld felszínén teljesen jogosan) Bocsi ha valakit megbántottam. :)

      Törlés
    2. Adrienn! Legközelebb gondold meg mit írsz! Majdnem szívinfarktust kaptam amikor olvasom hogy "lemásolja a sárkányokat", mivel belegondoltam! ;)
      Különben is hogy juthat egy sárkányrajongónak ilyen az eszébe? ;)
      Adrienn, hát ezt nem gondoltam volna, azt hiszem ezek után rosszat fogok álmodni. :) Disney Sárkányok, még a gondolat is... :(

      Törlés
  4. Kezd elegem lenni a Disney (továbbiakban Disznaj)-ből. Szinte minden évben ők nyernek általában a "szeretet mindent legyőz" sémával. A Hős6ost még nem láttam de kíváncsivá tettél. Szerény személyem szerint a Disznaj már a "szeretet" témát sokkal töbször vitte filmre mint kellett volna. Én DW párti vagyok de ezt függetlenül írtam.
    Ezenkívül a Disznajnak a Frozennel sikerült a vérnyomásomat az égbe küldeni. Volt benne egy rakat nyálas musicalbetét amitől átmenetileg megsüketültem, ééés ráadásul már megint a szeretet. Többet erről nem írok mert még idegesebb leszek. Ebben az évben szerintem a DW-nek kellett volna nyernie, mert a HTTYD2 vel messze felülmúlta a többi animációs filmet. Ha a Disznaj győz jövőre egy pl. Frozen 2 vel (jaj csak azt ne) akkor leszek csak igazán ideges. Bocsi a regényért de ezt ki kellett adnom magamból. Ezúton bocsánatot kérek minden Disney rajongótól akit esetleg megbántottam. Amúgy Adrienn,te hány éves vagy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen igazad van mind eddig mindannyiótoknak a Disney-vel kapcsolatban és ha jövőre egy Jégvarázs 2-vel Oscart kap én is ideges leszek és az én idegeim is elfáradtak a Jégvarázsban egyszer elég volt egy életre. (Bocsi ha valakit megbántottam ezzel) Úgyhogy idén igazán nyerhetett volna a DW is de így alakult amúgy 14 éves vagyok már mindjárt 15. :)

      Törlés
  5. Hónapok óta, amióta ezek a díjkiosztók vannak ÍNAS 2 v Legokaland. Erre jön a Hős6os és viszi az Oscart. Én csak az előzetesét láttam, nem rossz, de azért az ÍNAS 2 az ÍNAS 2. Szintén bocsi a kritikáért.
    De nem csak rossz hírek vannak. Március 2 től minden hétköznap reggel 7.15 (délután nincs), hétvégente 13.45 től dupla résszel A Hibbant sziget harcosai a cartoon networkön. Remélem ez enyhíti a feszkót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúúúúú újra a sorozat de jó köszi az infót!!!!4 Ezer kösziiiii (már is nyugodtabb vagyok!) :D

      Törlés
    2. Ez most az új sorozat, vagy ismétlik az első évadot?

      Törlés
  6. Hát most ezt ezt ki kell mondanom..... SZERETET???!!!! MILYEN SZERETET???!!!! Kérem szépek oké.... Dizni...... De azért már..... ARRGH!!! A DW sose nyerhet??!!! Az a másolós Dizni meg húzzon a jó...... A HTTYD 2 nyerni kellett volna!!!!!!!!!! És hogy bírnak szeretettel filmet csinálni???!!!! Az szinte már nem is létezik!!!!!!!! Na de már elegem van... Nem veszik észre az emberek hogy a Dizni (direkt írom így) másol?! Na meg a Frozen 2 ne is legyen ._." Még csak az kéne....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is szintén igazad van. :) A DW is nyerhetne egyszer főleg ezzel a frenetikusan fantasztikus filmmel. És igen a Jégvarázs 2-nél biztos nyakonszúrnám magam mert azt idegileg már tuti nem bírnám az első részt is egyszer láttam hát egy életre elég volt!!! (Bocsi attól aki szereti)

      Törlés
    2. Én is egyet értek veled Dorka!

      Törlés
    3. A HTTYD-ba sokkal több szeretet van mint a Disney-ben! Hablaty és Fogatlan a legeslegjobb barátok, és nagyon szeretik egymást! Sokkal jobban mint Elsa, aki majdnem kinyírta a testvérét (és még a Disney mesékre mondják, hogy szépek, cukik és jók. Bár lehet, hogy ez a "majdnem kinyírta a testvérét" meglátás csak az én beteg fantáziám szüleménye).
      Másrészt, a Jégvarázs vége toltál Happy End. A testvérek kibékülnek, Elsa varázs királynő lesz, Anna igaz szerelemre talál, és a gonosz (szokás szerint) veszít.
      Igaz, a HTTYD 2-nek is boldog vége lett, de valahogy mégsem. Egész Hibbantot porig rombolták és Pléhpofa meghalt. De végül újjáépítik a falut, a gonosz (remélhetőleg) meghalt (vagy nem tér vissza) és Hablaty boldogan élhet a barátaival és az anyukájával. :)
      Én a Hős6osból csak részleteket láttam, de nem nyűgözött le. Jó, az a robot-mályvacukor-disznó-valami kicsit cuki, de Fogatlan jobb (és nem egy robot). :)
      Igazából egy könyvet tudnék erről a témáról írni, de szerintem ennyi, amit most írtam bőven elég lesz. :)

      Törlés
    4. Nyugi, Drago a 3.filmben visszatér ;)

      Törlés
  7. Hol van az a Cuso micsodaaaaaaaaa!? Megölöm a kis pöcsét!!!!!!!!!!!!!!!
    Nincs olyan marha, akim SZEXELNE VELEEEEEEEEEEEE!

    VálaszTörlés
  8. Adrienn! Már vagy úgy hány éve vagy hónapja vagytok összeveszve Cuso-val?(most így hívom)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én nem szeretek veszekedni de néha a plafonra taszítja minden olvasó idegeit köztük az enyémet is néha-néha kimondom neki róla a véleményemet és akkor egy időre lenyugszik amúgy én nem tekintek rá haraggal még.....

      Törlés
    2. Hát ez igaz!
      Fogatlan

      Törlés
    3. Én azt hiszem tudom a választ. 10 hosssszú hónapja már. Habár nem vagyok benne biztos, mert onnan gondolom hogy a legelső bejegyzéshez is már oda írta az ö "szokásos mondatát".

      Törlés
  9. Brühühü...Nem nyertünk Oscart?!?!?!?!?
    Lehet még órarendeket rendelni???

    VálaszTörlés
  10. Adrienn, akkor ide írok (biztos hamarabb észre veszed). Pléhpofa a Sárkányversenyek hajnalában, legalábbis a felirat szerint azt mondja a Loki szigetre megy fáért (valószínűleg loki fáért). Loki fa viszont csak számkivetett szigeten nő. A békekötés után valószínűleg a sziget nevét is megváltoztatták.
    Egyébként a folytatás érdekel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te tudod hol van Cuso micsodaaaaaaa

      Törlés
    2. Kedves Adrienn! Megtudod mondani, hogy a Google fiók hogyan működik??? Mert még a szüleim se tudják (mivel nincs Google fiókjuk)
      Előre is köszi ismét
      Puszi! *:-)

      Törlés
  11. Tökre igazatok van a disneyvel kapcsolatban...de valszeg azért folytatja ezt a kopizós, felvásárlós taktikát, mert a romlás szélén van és saját új ötletei már nem igazán vannak... nekem legalábbis sokszor így esik le a helyzet... amúgy csinál jó rajzfilmeket, meg minden csak félő, hogy ha így folytatja, kivesznek a disney egyéni ötletei.

    VálaszTörlés
  12. Nekem az nem tetszett a Jégvarázsban, hogy Olaf, a nyomi hóember a végén csaknem belemondja a kamerába a tanulságot :PP

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az az egész film borzasztó az a semmi története borzalmas meg az is hogy minden egyes 10. percben valami tökfölösleges dal van mégis ki a fene fakad dalra az utca közepén?! Meg Elsa képessége totál Dér Jankó copy ez is kiakasztott meg ez a logikátlanság Elsa a végén a "szerettettel" felolvasztja a birodalmat de csak azért hogy 3 perc múlva újra lefagyasszon mindent meg kb a film elején mondja hogy ő nem táncol 15 percel később a jégpalotájában táncikál meg Anna is kb 15 perc ismerettség után hozzámegy egy vadidegenhez ez full logikátlan ez aztán teljeseítmény úgylátszik ma már ez is az! Ráadásul jön a 2. rész amit tutira azért csinálnak hogy aki nem halt bele az első részbe az majd belehal a 2. részbe az! (hát ezt kissé durván fogalmaztam de ez van bocsi a Disney/jégvarázs fanoktól)

      Törlés
  13. ÍÍÍÍÍ!!!!! FIGYELEM EMBEREK!!! A JÓSLAT BETELJESÜL!!! KÉSZÜL A FROZEN 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés