2015. január 25., vasárnap

Könyvek és egyéb

                                                                       Sziasztok!



Na akkor a könyvek ugye mint tudjuk az első kettő könyv meg is jelent ismét magyarul nem rég és megtudakoltam a kiadójuktól,hogy kiadják-e a harmadik könyvet magyarul és azt mondák hogy.....IGEN!!!!! Erre én asszem meg se tudtam szólalni mikor anyám közölte csak ez a reakcióm volt rá:

 

És Balogh Péter mondta is nekem hogy újra kiadták a teljes könyv sorozatot persze nem nálunk :/ de ha ott kiadták akkor reméljük, hogy nálunk is bár erre nem sok az esély de legalább a nem rég írt képes könyvet kiadhatnák magyarul.
Na és múltkor nem nagyon fejtettem ki a Golden Globe díjat de most sem fogom nagyon de hoztam viszont egy csomó képet is ami szerintem nagyon jók.
(hát ez milyen cuki)

(na de Fogatlan!)

(Pléhpofa ez a Heh heh!!!! Fejjel néz)

(ez csak szimplán tetszett)

(ez se rossz....)

(Az a fej.......)

                                                          (Az a másik fej.....)

                                                        (Ez meg egy normál kép)      

És ennyit erről már csak az Oscart várjuk ajánlom hogy ne más nyerje mert a sárkányok megérdemlik de NAGYON!!!!
És egy kicsit a sorozatról is múltkor olvasgattam facebook-on és egy csopiban látom,hogy a magyar szinkronos sorozat 2017-ben jelenik meg erre én:
                                                  (ugye most viccelsz?????!!!!!!)

Hiszen a sorozat a 1. és az 2. filmet köti össze a 3. évad a 4. évad meg a 2. filmet és a 3. filmet akkor az úgy nem igen jó,hogy a 3. évadot 2017-ben láthatjuk a film után legalábbis nem lesz jó előtte meg azt mondom oké de hamarabb nem lehetne??????? Mondjuk angolul úgy is megnézem ha belehalok is de megnézem gondolom ti is már csak a képek miatt is. :) De reménykedjünk, hogy ez az infó hamis,sőt szerintem biztos na jó talán 20-25%-ban lehet igaz de több biztos nem hiszen 2015-re mondták az angolt és kb fél év vagy kicsit több vagy kevesebb az összes részt lefordítani le szinkronizálni szóval szerintem kb 2015 nyara de minél hamarabb lesz annál jobb amúgy is mindjárt itt a tavasz akkor biztosan többet fogunk tudni.

Na ennek a rövid cikknek is vége szakadt na búcsúzom is sziasztok!

12 megjegyzés:

  1. nah várjunk.... bocsi csak fáradt vok és nem fog az agyam xD szal akk magyar szinkronnal adják ki akk, de angolul már most? v mi nem értem xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Angolul kiadják hamarabb de a magyar szinkronizált sorozat 2017-ben jön ki elvileg....reméljük hamarabb :)

      Törlés
  2. De am szerintem azt én is láttam, dr szerintem az a harmadik film. Mert ha jól tudom az lesz 17-ben, és 15 tavaszától van am a sorozat. Am azzal annyi kérdésem van h lehet már tudni h marad ugyan abban az időpontban (tehát 18:40-től) és azt is h napra pontosan mikor kezdődik, vagy még nem? Mert már csak pár hónap.

    VálaszTörlés
  3. én is úgy tudtam h idén tavasztól lesz a sorozat, de akk most angolul tavasszal adják ki és csak h magyar szinkront később v mi?

    VálaszTörlés
  4. Igen a sorozat 15 tavaszán jön angolul és pont a héten nézegettem de még az amerikai premier pontos dátumát se lehet tudni, így magyarul talán leghamarabb nyár vége fele ősszel de az am. premier után 1 éven belül talán biztos jönni fog reméljük. De igazából minél hamarabb annál jobb.

    VálaszTörlés
  5. Elvileg a harmadik rész premiere ki lett tolva 2018-ra... :/
    http://insidemovies.ew.com/2015/01/22/dreamworks-animation-cuts-back-to-two-films-a-year-delays-how-to-train-your-dragon-3/

    VálaszTörlés
  6. Na jó igen úgy volt hogy 2015 tavaszán jön ki a sorozat de nem itt!!!! Mert angol lesz és ha belegondoltok azt le is kell szinkronizálni és egyeztetni a magyar szinkronosokkal plussz le is kell fordítani és időpontot találni a felvételekre és a kész anyagot el is kell küldeni a csatornáknak szóval ez azért nem 3 napba kerül hanem maximum fél év vagy több és ez a 2017 csak egy infó ami egyáltalán nem mondható 100%-nak talán 25%-ban lehetséges szóval nem kell aggódni mindent meg fogunk tudni idővel amúgy szerintem biztosan nem 2017-ben fog kijönni úgy hogy csak nyugi..... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oki most már értem teljesen köszi! :D De persze angolul is megnézem, ki nem hagynám! :D Meg legalább tanulok is kicsit :)

      Törlés
  7. Köszi ezt a cikket, most már mindent értek ezzel kapcsolatban is:)
    Lehet még órarendeket rendelni?

    VálaszTörlés
  8. Azért a DW eldönthetné már mert a 16 jól hangzott talán túl szép is volt, de aztán egy reálisabb 17 es dátum lett, beletörődtünk, erre bejelentik, hogy mégis inkább 18 ban lesz az ÍNAS 3. Hát ez azért már....
    A könyveknél anyukád szerepében Hablaty? (A lányom megőrült. Mások Brett Pittért vagy Justin Bieberért vanak oda, de ő, ő a csak a sárkányokért.
    Nyugi csak hülyéskedem, én is így vagyok vele, leszámítva a fiukat :)

    VálaszTörlés