2014. augusztus 15., péntek

HD képek + Hiccstrid

                                                                      Sziasztok!
 
Tudom nem úgy írok cikket ahogy a múltkoriban megígértem mert a sárkány osztályozósat ígértem de azért hoztam előbb inkább a másikat mert hát ha később írom meg akkor még nagyon sok ember meg fog előzni szóval most HD képeket hoztam nektek az 1. filmből a sorozatból és a 2. filmből és a 3. filmből egy kis apróságot. Akkor kezdjük időrendi sorrendbe:

                                          1. film HD képei:
 

 
 
 
                                                           Sorozat HD képei:
 

 
 
 
 
 
 

 
                                                            2. film HD képei:
 
 
 
 
 
 
Komolyan szerintem az akkor is éjfúria bőrből van. (barbár állat vagy Drago)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
                                                              3. film képe:
                               És most jöjjön egy kis Hiccstrid képsorozat:




 


 
 

És egy kis apróság:
                  Hát egyiknek sem lett értelmesebb nézése! :D

Nagyon nagyon remélem hogy kint lesz a 2 új sárkány nem sokára kb így nézem a monitort amikor a dragonpédiában kutakodok:

Na akkor mára ennyi volt a cikk remélem tetszettek a képek legközelebb már tényleg az osztályozások jönnek hacsak nem adják ki azt a 2 új sárkányt aminek már épp ideje lenne! A legközelebbi viszont olvasásra:

5 megjegyzés:

  1. Wow! Tök jók a képek!
    Amúgy a régen-most képről Takonypóc hiányzik!
    BÁR SZERINTEM JOBB IS, HA NEM LÁTOM MEG.... :-P :-9

    VálaszTörlés
  2. Szia! Azt hogy értetted,hogy megelőznek?

    VálaszTörlés
  3. Igen tudom hogy Takonypóc hiányzik róla de olyan nem volt amin rajta van és a megelőzneket úgy értettem hogy mondjuk sok sok oldal ki fog rakni HD képeket és sokan fogják őket látni így én feleslegesen raktam volna ki őket. :)

    VálaszTörlés
  4. Hát,akkor már sajnos megelőztek,mert már 2 oldal is kirakott,jó sokat! :(

    VálaszTörlés
  5. Tudom hogy nem én vagyok az első soha nem is voltam semmiben az első max második és tudom hogy sok oldalra ki vannak rakva de az tuti hogy nem pontosan ugyanezek csak pár darab lehet ismerős valamilyen oldalról de az biztos hogy az összes képet amit én raktam ki azt tuti nem látta senki egy oldalon sem csak pár darabot legalábbis szerintem de azért raktam ki én is mert hát nem akartam hogy az egész világ megelőzzön mert ha később tettem volna ki tuti így lett volna. :)

    VálaszTörlés