2014. június 2., hétfő

Karakter: Bélhangos+játékajánló

Most,hogy végeztem a tanulással itt is vagyok, vágjunk is a közepébe. Apropó találtam egy új szuper cuki videót amit már be is raktam a Második film videói című cikkbe feltétlenül nézzétek meg megéri.

Bélhangos:

Faj: Ember

Törzs: Huligán

Élőhely: Hibbant-sziget

Fegyver: Bármi

Magasság: 5'9" (amerikai mértékegység)= 175 cm

Súly: Ł? (amerikai mértékegység)= ? kg

Haj szín: Szőke

Szem szín: Kék

Kor:  55 év

Érdekesség: Bélhangosnak van egy pót fakeze, mert azt a kezét a sorozatból tudom,hogy egy szörnyennagy rémség harapta le.

                                    Bélhangos az első részben:

                                   Bélhangos a második részben:

 
Bélhangos semmit sem változott csak a "kiegészítői" mármint a pótkézgyűjteménye bővült pár dologgal elsősorban egy fa kézzel és az odaillesztése is egy kicsit más. Régen az ő munkája sárkányölő fegyverek készítése volt, de miután Hablaty elhozta a békét ezekre már nem volt szükség így Bélhangos lett a sárkányok fogorvosa.Mint tudjuk neki nem volt sárkánya az első részben  és a sorozatban sem de viszont a második részben már van méghozzá Morga aki igencsak lusta de van egy dolog amit nem értek Pléhpofának viszont volt sárkánya a sorozatban méghozzá Tornádó aki egy dörgődob volt, de a második részben már másik van ezek szerint csak szimplán lecserélte egy jobbra bár ezt nem hiszem, én se cserélném le hűséges társamat(a kutyámat) egy jobb fajtára, mert már meguntam vagy az is lehet, hogy történt vele valami vagy talán szimplán a készítők voltak nagyon figyelmetlenek na mindenki döntse el maga de én a figyelmetlenségre szavazok bár ha jobban bele gondolok a sorozat második évadját a 9. résztől még nem láttam, már elkészült csak még nem szinkronizálták le őket bár  szerintem benne lesz a válasz hogy miért nem Tornádó a sárkánya Pléhpofának a második részben de azt tudom, hogy az ölvészes rész lesz a 10. és a 11. rész alig várom már.Bocsika kicsit elkalandoztam.
Ezeket nézzétek:
 
 Extra játékajánló:
 

Ez az én személyes kedvencem ebben a játékban te egy viking vagy és Hablaty ad tanácsokat hogyan repülj és hogyan szelídíts sárkányokat és legelőször megengedi, hogy Fogatlanon repülj nagyon jó olyan mintha te is valójában ott repülnél élőben Fogatlan hátán csak be kell kapcsolni a ventilátort.És megszelidítheted a siklósárkányt,dörgődobot,suttogó halált,forrkatlant,gronkelt,szörnyennagy rémséget,üszkös füstlehelőt,fertelmes cipzárhátat,szárnyváltót és van egy külön sziget ahol éjfúriát tudsz,megszelidíteni.




Van egy másik is a grafikája gyönyörű lehet saját karaktered és saját sárkányod és farmod is.


A másik amit szeretek:http://www.cartoonnetwork.com/games/dragons/outcast-attack/index.html

Itt különböző sárkányfajtákat kell összegyűjtened amikkel le kell győznöd a sikoltó halált.

A másik amit nem annyira szeretek:http://www.cartoonnetwork.com/games/dragons/dragon-training-legends/index.html

 Amit szeretek:http://www.doublegames.su/play/flight-school.html



 Próbáljátok ki őket főleg az elsőt és a másodikat. :)

196 Így neveld a sárkányodat   14 elképesztő érdekesség!
                                                                 Sziasztok!

13 megjegyzés:

  1. Szia! a wild skies játékban a gronkel hol van? Tudom hogy mi a terület neve, az egészet végignéztem de nem találom.

    VálaszTörlés
  2. én még gronkelt nem szelídítettem mert sosem jut a gépem odáig túl lassú de vannak kis táblák amiken nyilak vannak próbáld ki azokat az irányokat amit mutatnak

    VálaszTörlés
  3. Én szeretnék regisztrálni, hogy el tudjam menteni a játékot wild skiesban, de nem megy. Tudja valaki, hogy kell?

    VálaszTörlés
  4. Én minjárt megpróbálom kitalálni............................................Nem megy :(



    De ez az oldal tuti JÓÓÓ!

    VálaszTörlés
  5. A gronkel ugyanott van, mint a suttogó halál, egy olyan részen kell bemenni, ahol egy lyukacsos kupola van, abban a kupolában meg egy barlang bejárata.

    VálaszTörlés
  6. Igen ott van mint a suttogó halál. Ha bemész a kupolába meny egyenesen és az első világitó ,,körnél" ha füvet raksz akkor őt kapod meg!

    VálaszTörlés
  7. a schol of dragonsot le kell tölteni?

    VálaszTörlés
  8. valaki lécci magyarázza el hogy kell regisztrálni a schol of dragonsra,lépésről lépsre
    pls

    VálaszTörlés
  9. Nos, először rámész arra, h sign up, utána pedig be kell írnod, h hány éves vagy. Utána be kell írnod az e-mail címedet. Miután ez megvan, ki kell találni valami játékos nevet, majd a jelszó, az a legbiztonságosabb, ha van benne kis és nagybetű, számmal. Jó játékot kívánok mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  10. Már a (asszem) Siklósárkányt megszelídítettem repülök is vele és megcsináltam a levegőbeli feladatokat de hogy kell több sárkányt is megszelídíteni?
    Ui.: A legelső játékról beszélek.

    VálaszTörlés
  11. az első játékot nem találom !!!

    VálaszTörlés
  12. Pléhpofa elengedte az egyik részben Tornádót, mert kis dörgődobokról kellett gondoskodnia és ezt a főnök fontosabbnak találta. Ezért lett új sárkánya később

    VálaszTörlés