2017. augusztus 22., kedd

Sandbuster + Sárkányok: Irány az Ismeretlen 5/7. évadból MÁSODIK kivágott jelenet!

Hamarabb, mint gondoltam, de üdv ismét!


Szóóóval ma reggel békésen (igen nekem a dél az reggel xD ) böngésztem az internet bugyrait mikor rátaláltam az általam eddig is olvasott oldalon az új sárkány pár infójára, majd magára a videóra amiből ezt mind megtudhatjuk. 



Na rengeteg mindent megtudhattunk ebből a részből, hiszen viszonylag elég hosszú. (Hablaty új műlábát még mindig nem értem... :'D )
(Kész én a Hiccstrid jelenetnél meghaltam annyira awww *-* )

És akkor az új sárkányunkról pár infó:

A Sandbuster egy közép-nagy sárkány amely a Rejtély osztály tagja, Tűz típusa a fűtött homok amely becsapódáskor üvegbe szilárdul.
Mint egy kalóz úgy védi a kincsét, a Sandbuster az északi piacok partjainál bujkál, hogy őrizze az aranyat, és elsüllyesszen minden betolakodót!
Az északi piacok gyakori bűnözők veszélyes tételeinek eladóhelye, de még ők is tudják, hogy távol kell maradni a strandoktól. Évek óta a Sandbuster a partok alatt élt, és értékes drágaköveket és aranyat gyűjtött a barlangjában. Területvédő és mohó ez a szeszélyes sárkány úszkál a homokon, az áldozatokat tudatlanná teszi és lehúzza őket, és a nagy barlangokban megtámad mindenkit aki el akarja rabolni zsákmányait. 
A Sandbuster tojás ovális, kissé szabálytalan alakú. Sárga, mint a homok színe, zöld foltokkal, mint a fű színe. Ez hasonlít a sárkány megjelenéséhez. 
A Sandbuster közepes méretű sárkány. Hosszú, kígyószerű teste hasonlít a Grapple Grounder-éra.  Nagy feje van viszonylag kicsi kék szemekkel. Hosszú nyakkal rendelkezik és éles tüskékkel. Négy lába van, mindegyik három éles karmommal végződik. A hátsó lábak nagyobbak és izmosabbak, mint az elülsőek, hasonlóan a Shivertooth-hoz. Szárnyai nagyok a testéhez képest. Két éles karmuk van mindegyikükön. A farka nagyon hosszú,és tüskés.
A Titán Szárnyú Sandbuster nem nagyon különbözik a felnőttektől. Nagyobb tüskék vannak a fején, a nyakán és a farkán, valamint a szeme vörös. Ez a sárkány képes áttörni a homokot, hasonlóan egy Suttogó Halálhoz. Azonban nem okoz lyukakat a homokban, mert nem eszi meg.
Ez a sárkány elég intelligensnek tűnik, hiszen megértette, hogyan védheti meg magát a napfénytől a robbanásán keresztül.
A Sandbuster rendkívül érzékeny a napfényre, nem csak a szeme, hanem a bőre is. A bőrt bárhol érinti a napsugár az okozhat tartós bőrpír-területeket, feltehetően ez egyfajta napégés, amely gyorsan megjelenik. Nem ismert, hogy ez a károsodás bármilyen fényforrás hatására előjön vagy csak napfényre korlátozódik.


                                                    Sandbuster







Sandbuster:

Támadás: 13                                          

Sebesség: 11                                        

Páncél:  8

Lopakodás:  17                                        

Tűzerő:  10                                        

Harapóerő:  6                                       

Lövéskorlát:  6                                    

Méreg: -                                              

Osztály: Rejtély                                 

Tűztípus:  Fűtött homok mely becsapódáskor üveggé szilárdul.
               
Jellemző: Zöld és bézs szín,fürge mozgás, félelem a fénytől.
                                                                                         
Rejtett képesség: Úszkál a homokon, nem eszi meg, mint a Suttogó Halál így nem okoz lyukakat/járatokat.



Akkor ennyi lettem volna mára, legközelebbi viszont olvasásra! 
(Már nem merek semmit ígérni mikor találkozunk, ha lesz új infó akkor azonnal fel bukkanok. ;D )

51 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jók lettek a cikkek és köszi az infókat. A reggel nekem is 11-12 fele van a suliig. Nem várom :(

    VálaszTörlés
  2. Én rejtély osztályra tippelem.....

    VálaszTörlés
  3. Hali,

    Ebben a kis videóban szintén látszik, hogy Viggo életben van. Mert a végén, ami Takonypócnál volt kard, az Viggoé. Egyrészt felismertem, másrészt Astrid mondja is: It's Viggo's. Azaz: "Ez Viggoé". Tudok angolul egész jól, és ebből is elég sokat értettem.

    Csak azt tudnám, mégis hogy az úristenbe élte túl? VULKÁNRÓL BESZÉLÜNK, könyörgöm! Ezek totál idióták!

    Ráadásul ezt már elsütötték Dagurral is: Óh, szegény meghalt, jaaaj, de aztán mégsem halt meg! Na hagyjuk már! És most Viggonál is? Ez már szánalmas.

    Ahogy az is, hogy az Eruptodont először még hímnek, majd később meg nősténynek állították be! A 39. részben Mala szövegéből hallható: HE'S hungry/ Or HE will die szövegek. A "HE" az FIÚ! Erre mi történik pár résszel arrébb: Tojást rakott?! És Throk azt mondja: "It's okay GIRL?!! Ami LÁNYT jelent?! Ezek nem normálisak!

    Ez már a hülyeség, a nem odafigyelés, az összecsapottság minden határa!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a kard Viggo-é, de tekintettel arra, hogy már az előző videóból tudjuk, hogy él feleslegesnek tartottam ide is kiírni, meg ahogy mondtad is ez egyértelmű információ volt a videóban. :D

      És igazad van össze van csapva az egész sorozat, és ez "a meghalt ja de várj mégsem" egyszerűen nevetséges és szánalmas, mindamellett gyerekes azt hiszik 5 évesek nézik vagy mi?! Cenzúra, gyerekes szinkron, és még ez is...kissé sok, ennél már csak az lenne gázabb ha a 3. filmben Pléhpofa hajózna haza mondván nem halt meg... -_-

      És ez a fiú ja de várj nem, mert lány ezt már Bütyökkel is elsütötték...ha Mala akkora szakértő ezt miért is nem tudta egyértelműen megállapítani?! xD

      Törlés
    2. A kard nem számít mivel nem volt nála amikor a vulkánba esett. Az meg hogy túlélte engem nem nagyon lepett meg,mivel nem tartottam kizártnak, hogy látunk még egy összeroncsolódott Viggo-t. De mint ti is mondjátok,mivel az óvodás korosztálynak készül így úgy tűnik nem készítették ki nagyon, csak egy kicsit megpörkölődött.

      Törlés
    3. Biztos van valami oka annak hogy nem halt meg
      Mondom
      Le lehet állni
      Nem kell nézni
      És ha nem tetszik valami
      Dumáljatok azoknak akik alkották
      Ne ide
      És ne így
      És a negyven valahány évesek hol ovodások?
      Szóval
      Be lehet fogni
      .

      Törlés
  4. Szia Adri,

    Köszönöm, látom te is egyet értesz velem. Ez jól esik. :-)

    Így van, a végén még Pléhpofa is életben marad valahogy... ez vicc.

    Azért kellett hirtelenjébe "visszahozni" Viggot és az ereklyét, mert eszükbe jutott, hogy: Jaj, hát Hangácska derekán ott van egy lencse, annak még ki kell derülnie."

    SOHA nem fog kiderülni, hogy mi van abban a lencsében! Mert 13 részből, 10 rész hülyeség, értelmetlen, és nem visz előre semmit! Csak filler részek, és ezek miatt nem haladnak semmilyen infóval, ami FONTOS lenne!

    Egy összecsapott munka ez! Ráadásul abból is elegem lett már, hogy Hablatyka MINDIG MINDENT TUD, a többiek meg le vannak butítva hozzá képest! Ő mindent kikerül, Ő mindent megold, Ő, Ő, és Ő! Ez szánalmas, és unalmas! XD

    VálaszTörlés
  5. Kampónál is el sütötték már, hogy egyszer fiú egyszer lány.
    És ha bajod van hablattyal, azt az alkotóknak mond. Mert ők cseszték el, és nem pedig mi. Erről ennyit.

    VálaszTörlés
  6. Én azt nem szeretem hogy mindig csak Hablaty és Fogatlan kapcsolatát mutatják be hogy pl: a sárkányok milyen hűségesek, viszont ezt a többieknél egyáltalán nem lehet látni csak Hablatynál és Fogatlannál :/ ami Viggot illeti... no comment... xd

    VálaszTörlés
  7. Azt tudom, hogy az alkotók cseszték el. De azt nagyon. De mivel itt beszélgetés folyik, és elmondják a véleményüket az emberek, gondoltam, felhívom a figyelmeteket néhány undorító dologra.

    Ahogy az alkotók undorítósága ott is kibukott, ami Hiccup/Astrid kapcsolatát illeti. Ennél gusztustalanabbul már nem is oldhatták volna meg. Vak az egyik, a másik meg akkor akar rámászni? Undorító.

    Ráadásul köztudott, hogy odavannak egymásért, meg vissza, már az első filmből kiderül, plusz az első 2 évadban is vagy 3x smárolja le Astrid Hiccup-ot, erre most meg úgy tesznek, mintha csak most alakulna minden köztük. Ekkora hülyeséget!

    Óvodásként viselkednek, felhívják magukra a figyelmet, és úgy tesznek, mintha az első 3 smár után, ez lenne az első csókjuk. Idióták az alkotók, azt tudom kezdettől fogva.

    Plusz, egy vak abszolúte nem így viselkedik. Astrid halál lazán közlekedett végig, még csak nem is tapogatózott, hát ez akkora hülyeség, ahogy van. Egy vak ember nem így viselkedik.

    Szóval, egy szó, mint 100: egy nagy baromsággá alakult az egész sárkány mizéria, és erre hívom fel a figyelmet. 29 éves fejjel kicsit több minden mögé látok már.

    És még sorolhatnám mi minden az, ami undorító, de nem félek, el sem férne itt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bernadett egyetértek. Amiket itt leírtál az mind azért lehet mert még az alkotók sem hiszik el, hogy amint csinálnak az jó. És erre tesz még rá egy lapáttal a szinkron és a CN, hiszen ha egy kicsit éppen bevállalósabb a történet azt rögtön kivágják(holott saját sorozataiban történnek durvább dolgok is). Meg hát biztos úgy vannak vele az alkotók, hogy ami animációs az biztos, hogy gyerekeknek szól, gyerekek nézik. Pedig ha nem gyerekeskednék el és kicsit növelnék a korhatárt lehet többen néznék mint most. De ugyanitt lett elrontva a HTTYD 2 is. Mivel a rendező ott sem tudta melyik korosztálynak készíti a filmet. Így egy komoly és egy humoros jelenet váltogatja egymást ami ott bukik ki amikor Pléhpofát "eltemetik", majd rögtön a bébisárkányokkal kezdenek szórakozni, Hablaty 2 perc alatt túl van a történteken és csak a sárkányok járnak az eszében.

      Törlés
    2. Péter, köszönöm. Te is szívemből beszélsz, és így van! Egyből a sárkányok, a sárkányok. Eszébe sincs az apja. Kösz, hogy felhívtad a figyelmem erre is. :-)

      Törlés
    3. Bernadett Galambos először gondolkozz utána irj a 29 éves fejeddel!


      Astrid azért csókolta meg Hablatyot mert kedvelte nem tudta hogy köztük még kapcsolat alakulhat ki de amikor látta hogy Hablaty is akarja az a bizonyos első csók döntött el mindent. Nem mászott rá csak meg akarta védeni és mivel Hablaty szereti a lányt közel akart lenni hozzá különben sem hagyná egyedül.
      Ha pedig valaki elveszti az egyik érzék szervét akkor megerősödik a többi ezt nem tudtad? Nem most találom ki. Tapogatni ha nem látsz te is tudsz ahogy mindenki más is.
      Ha nem tetszik? Ne nekünk hanem a rendezőknek
      Ha nem tetszik? Ha bajod van vele? Ne nézd

      Péter Balogh ha neked is bajod van vele akkor ne nézd. Hablaty nyilván nem marad ott és gyászolja az apját amikor a faluját támadják és mivel a kissárkányokat nem tudták befogni csak velük juthattak haza. Nem szórakoztak velük, kis sárkányok nyilván nem teszik meg amit akarsz tőlük ahogy egy kis csikot sem tudsz megülni és ugratni vele.
      A rendezők tudták mit fognak megalkotni és nyilván azzal is tisztában voltak hogy egyeseknek nem fog tetszeni.

      Törlés
    4. Péter Balogh
      Ha te elvesztenéd az apádat(Isten őrizz)
      És mondjuk lenne több ember aki közel állna hozzád
      És bajban lennének
      Te is elmennél megmenteni őket
      Vagy nem?
      De ettől még nem hevernéd ki azt ami történt
      Nekünk így tetszik
      Nektek nem
      Le lehet állni!

      Törlés
  8. Ha nem tetszik a sorozat, akkor ne nézzed. Ennyi! XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is fogom már. Csak Perem érdekel, hogy mi lesz vele. Gondolom, hogy ledózerolják, hogy okvetlenül vissza menjenek a saját hazájukba. Még véletlenül se legyenek felnőttek, és önállóak.

      Bár ezek sosem lesznek felnőttek, mint az kiderült...

      Törlés
    2. Ha csak kritizálni tudsz minek érdekel az is?!

      Törlés
    3. Na jó
      Marhára nem tűröm hogy szekáld őket
      Azzal minket fanokat is bántasz
      Valakinek nem tetszik
      Valakinek igen
      Neked meg mint kiderült nincs szíved
      Ha 29 éves vagy törődj a magad dolgával
      Ne velünk
      És ne az Így neveldel!
      Nem kell nézni ha csak kritizálod
      Jóh?
      Okéh?
      Érthető?
      Világos voltam???
      Na
      Le lehet állni!

      Törlés
    4. Először is: Nyugi, higgadj le, és te se beszélj így velem. Thank you.

      Másodszor: Egy fenéket volt az, hogy "nem biztosak a kapcsolatban". Hiccupnak szemmel láthatóan tetszett, meg a csajnak is. Akkor meg minek játszani itt az agyukat? Hagyjuk már ezt. Nem véletlenül írtam, amit írtam.

      Ha pedig kritizálás? Na és? Azt is kell ahhoz, hogy az ember nyitott szemmel lásson.

      Az, hogy valaki megvakul, és ezáltal a többi érzékszerve erősödik, még jó, hogy tudom. Csakhogy nem ilyen hamar. A füle, és az orra oké, hogy erősödik. De a mozgás, az irányérzék nem.

      Sziklák közt, nyílt terepen egy vak nem így fog neked mozogni.

      Ja, és pont akkor akarja lesmárolni, miután a csaj nem lát. Gratula. Szép megoldás mondhatom.

      De nekem mindegy, nézzétek tovább, és további jó panaszkodást. Mert mást nem fogtok tudni, és egyre többen állnak mellettem!

      Törlés
    5. Te engem ne nyugtass köcsög
      A tököm ki van tőled
      Te fogd be
      Te ne panaszkodj
      Mi vagy te
      Isten?
      Mindenható?
      Hát felvilágosítom azt a sötét elméd
      Egyik se
      De nem vagy fan se
      Okéh ?
      Fogd be a pofád és egy betűt se akarok még egyszer itt látni tőled!

      Törlés
    6. Bernadett Galambos azt mondom egyszer tud meg milyen vaknak lenni
      Énis voltam már vak ismeretlen helyen voltam korházban emberek közt meg ne soroljam még mennyi minden van a korházban ami gondot jelentett volna nekem.Anyám mellettem volt mégis kitudtam egyedül menni oda ahova akartam.
      Ha bajod van a hiccstriddel ha bajod van a Httydvel ne nézd!
      Ne érdekeljen semmi ha ilyen a véleményed rola. És legfőképpen ne olyan helyre ird ezeket ahol szeretik. Te higgadj le!
      Te hivtad fel magadra ezzel a figyelmet! Te vagy itt a legundorítóbb hogy ilyen helyre irod meg a kedved kis barátod.
      Itt akik az igazat irják neked soha nem fognak hallgatni arra amit te irsz és addig nem állnak le mig te erre az oldalra irsz ilyeneket!
      Higgadj le!

      Törlés
  9. Hablaty igen is gyászolta az apját csak ugye bár a faluja is veszélyben volt, azért nem maradt ott. Látszott rajta hogy fájt neki, hogy el vesztette az apját mivel sírt is, csak alig észre vehetően. De mivel a falu veszélybe került, így erőt kellett vennie magán hogy meg tudja menteni a hazáját.

    VálaszTörlés
  10. Na jól van emberek elég volt! Mindenkinek megvan a saját véleménye! Igen nekem ez a sorozat nem annyira tetszik, igen nagyon össze vissza van és vannak benne rossz dolgok. Na de kérem szépen Névtelenkék azaz HTTYD Guardian Angels hogy ne szidjátok a másikat csak azért mert kifejtette a véleményét! Thank you ^^^És ha nem tetszik a másik véleménye legközelebb egy lapra írd le a bánatod és nem nekünk. Once again: Thank you for your understanding :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm neked, hogy megértesz.
      Így van, én csak a véleményemet mondtam el, nem beszéltem senkivel sem ilyen otrombán, és csúnyán, hogy "köcsög", és, hogy "tudd meg, milyen vaknak lenni". :-(

      Sajnálom, ha az én megfogalmazásom nyers, de van benne bőven igazság. De akkor sem beszélek így a másikkal. :-(

      Törlés
    2. Jól van
      Skacok
      Figyu
      Cuki hogy megakarjuk védeni az így neveldet
      Meg minden
      Én is ezt teszem mindig
      De itt már ez kicsit nagyon túlzás lett
      Am
      Jó lenne abba hagyni
      És am
      Kritikusok
      A blogg és annak írójának a kedvéért
      A kritikákat nem ide írnátok
      Mert gondolom azért alakította ezt az egészet hogy azokkal legyen akik szeretik az így neveldet meg a sorikat is
      De
      Én ezt nem tettem kötelezővé
      Bár
      Tényleg
      Am,rendes lenne tőletek
      És biztos a blogg írója is nyugodt lenne
      Szóval
      Visszafogni magunkat
      Oksa skacok?
      (Nem kötelező válasz de ha válaszoltok is nem kell regény,nekem elég egy szimpla "okéh,rendben,jól van is)
      De ebben az egészben légyszi ne fedezzetek fel rossz indulatuságot
      A hangsúlya a szövegnek sem rossz helyen van☺

      Törlés
  11. Köszönöm neked is. Én nem is voltam ideges, csak elmondtam, amit látok, és tapasztalok. Mivel olvastam, hogy itt a blogon egyre többen csak panaszkodnak, gondoltam, felhívom a figyelmet más felmerülő problémákra is.

    De senkivel nem beszéltem otrombán, nem káromkodtam, nem szidtam az anyját. Ember, ember társával tanuljon meg normálisan beszélni.

    Mint mondtam, tudom, nyers a megfogalmazásom, de ez az én meglátásom, kifejtettem.

    Sajnálom, hogy így alakult. Csak annak, aki ugyan így szidja, annak nem írtak ilyen csúnyákat vissza, és ilyen csúnya, és sértőt sem.

    Holott olvasom rendesen, és mások is hangot adnak a panasznak, de nagyon.

    Én nem voltam ideges, ezért én nekem nem kell lehiggadnom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy én a két filmet szeretem. A sorozatot viszont nem.Mert kidolgozattlan és Fogatlan is máshogy néz ki mint a másik két filmben.(a sorozatból csak az első 3 évadot láttam)

      Törlés
  12. Én is nyugodt vagyok, csak van egy másik játék ahol ugyan olyan emberek vannak akiket szintén úgy hívunk SSO Guardian Angels... és én szerintem ha a kritika nem annyira komoly és részletes nyugodtan ki lehet írni hiszen a blog írója is szokta írni a cikkben ezeket a dolgokat, szóval ha nem fél oldalas egy kritika hanem 3-4 soros szerintem rendben van :)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Ha valakinek nem tetszett amit írtam attól elnézést kérek. De ez részemről csak egy kis rajongói kritika volt. Ugyanis szeretem a HTTYD filmeket a sorozatot és aggódom miatta. Mert ha egy egy dolgot máshogy oldanak meg,komolyabban vesznek akkor az sokkal jobb is lehetett volna. De ez csak egy vélemény. Ezzel nem azt mondom, hogy most se jó mert akkor hazudnék, ugyanis akkor nem nézném meg minden egyes alkalommal amikor tudom.
    A kritika pedig szerintem hozzátartozik a rajongóssághoz. Mint dorinnax is írja Adrienn is szokott írni. Ide is írt hozzászólásba, őt mégse kezdtétek el zaklatni...
    Ezzel remélhetőleg a vitának vége.

    VálaszTörlés
  14. Édes bébi thor a szélviharban...egy nap alatt kirobbantottatok egy háborút?! xD Kissé szomorú látni, hogy fan a fan torkát marja... :/

    De megoldottátok ezt is vártam el Tőletek, ez egy közösség legalábbis annak szerettem volna.

    A vélemények nem egyeznek meg ez van, ez a normális, attól még, hogy valaki HTTYD fan vagy kedveli nem muszáj annyira "vakon imádnia", hogy ne vegye észre vagy ne ismerje el a sorozat/film hibáit...

    Mert sajnos ELÉG SOK HIBA előfordul a HTTYD szériában amik logikátlanok, gyerekesek, vagy szimplán nem odafigyelések, DE attól még egy remek és kiemelkedő széria az animációs filmek közül amin egy generáció nevelkedik fel.

    Úgyhogy Bernadett és Péter semmi rosszat nem tettek elmondták a véleményüket amivel amúgy én is maximálisan egyetértek, és a negatív véleményem ellenére mégis én vezetem ezt a blogot tehát nem utálom a HTTYD-t, pont, hogy szeretem én is ahogy itt mindenki más, de könyörgöm ne legyünk már a tipikus samsung/apple fan emberek akik csak a szép és jót látják meg azokban a telefonokban és aki azt mondja róluk, hogy "igen jók, de ez és ez rossz amin javítani kéne" annak neki esnek, hogy "hát mit képzelsz és lehet akkor eltakarodni a véleményeddel együtt" ne ezt ne ez szánalmas...

    A másik, ha nem is értetek egyet egymással (hisz emberek vagyunk lehetnek nézeteltéréseink) akkor is diplomatikusan fogalmazunk ahogy Bernadett és Péter tette, nem kell rögvest lealacsonyodni a pl: "köcsög,anyád" szintre.

    Úgyhogy örülök, hogy sikerült ezt megoldanotok egyedül, de legközelebb fontoljátok meg, hogy kibe köttök bele és miért, mert a negatív vélemény is vélemény és ezen a blogon fontos a vélemény nyílvánítás főleg ha az a vélemény maximálisan helyt áll. ;)

    VálaszTörlés
  15. Szia Adri,

    Köszönöm neked is, Péter nevében is.

    Ezért akartam én is ezeket leírni, megosztani, mert igenis van, amit nagyon elrontottak, és nem úgy kellett volna megoldani, ahogy az lett.

    Ezért írtam hibának azt, hogy Astrid vaksága nem jól lett megoldva. Én elhiszem, hogy Hiccup védeni akarja... csak épp abba nem gondoltok bele, hogy: mennyivel könnyebb dolga lett volna, ha Astrid otthon marad? Mert így Hiccupnak plusz feladat őt is pesztrálni, figyelni rá, és ez miatt akadtak gondok.

    Na de vajon miért kell védeni? Mert nem lát, és mégis, olyan magabiztosan közlekedik, mint aki nagyon is jól lát. És utána csodálkozik, hogy pofára esik, amit persze Hiccupnak kell kivédeni. Mert annyira büszke a csaj, hogy nem fér el a szigeten, és akkor neki áll följebb, ha azt mondják: maradjon otthon. Senkire nem gondol ő sem.

    A sárkányáért való aggódást megértem, én is állat barát vagyok. Csak ezzel- mint mondtam- másnak okoz bajt, és külön figyelmet.

    Na, én ezért írtam, hogy rossz a megoldása ennek. Szebb körülmények között is összehozhatták volna őket, mint így. Én csak ennyit akartam ezzel.

    Nagyon sajnálom, hogy ennyire elfajultak a dolgok, én sem annak szántam.
    De- így van, ahogy Péter is mondta- a kritika kell, még ha rossz is.

    VálaszTörlés
  16. Igen. Én is köszönöm Adrienn és neked is Bernadett, hogy a nevemben is megköszönted!
    Astrid vakságához pedig csak annyit fűznék hozzá, idő hiányában fel lettek gyorsítva a folyamatok. Ami pedig Hablaty csókkísérletét és a kapcsolatukat illeti valószínűleg már természetesnek vették egymást, de amikor megtörtént ez Hablaty-ban felerősödtek az érzelmek és ennek hevében akarhatta csak úgy megcsókolni. Bár igaz ez egészen máshogy nézett volna ki akkor ha előbb megöleli, mert akkor már Astrid is akarta volna, sőt ha nem jön közbe a villásfarok...

    VálaszTörlés
  17. Nincs mit. :-)

    Igen, nagyban másképp nézett volna ki. Én csak azt szerettem volna ezzel mondani, hogy érdekesen jött le az egész: a lány vak, na most tudjuk sajnos, hogy egy vakot nagyon könnyű kihasználni. Erre akkor jut eszébe Hiccupnak? Én csak erre akartam utalni. Hogy ez így ezért nem volt jó megoldás.

    Mert mondhattam volna azt is: csak akkor mered, ha nem lát? Szemtől-szembe nem? De ilyet nem mondok, mert azért ennyire nem durva a helyzet.

    Mindegy, már nem érdekes. Csak el akartam mondani a meglátásom, hogy hol hibáztak még az alkotók. Az óvodás viselkedés pedig arra utalt, hogy utána meg: "Jaj, ne mondjuk el senkinek, mert vér ciki." Miért ne lehetne felvállalni? Na, itt jön be a gyerekes viselkedés, amiről korábban is írtam.

    Ezért tartottam ezt az egészet annak, ami. De mindegy, túl vagyunk rajta. Majd ha lesz még meglátásom, megírom.

    VálaszTörlés
  18. Jut eszembe még annyi. Azt nem értem én sem, hogy miért csak engem támadtak le ilyen csúnyán. Más is kifejezte már nem tetszését, más is használ durva szavakat, mégsem olvastam sehol sem, hogy ily módon, ennyire csúnyán, és fájón támadják.

    Valamiért csak engem kezdtek el ostromolni az efféle visszavágásukkal. Tényleg nem értem miért. Ennyi erővel akárki lehetett volna itt "undorító", és akárki "be foghatta volna a pofáját" aki szidni merte ezt az egészet... nem. Mégis, érdekes módon csak engem.

    Áh, mindegy... néha nem értem az embereket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is próbáld megérteni... :/ Az ostor általában mindig azokon az embereken csattan akiken nagyon nem kéne...

      És ne is foglalkozz ezzel, van egy véleményed amit ki mertél mondani és ez egyeseknek nem tetszett, elvégre sose lesz olyan, hogy mindig mindenki egyetért és ugyanazon a véleményen van. Tény attól, hogy valaki más/más véleményen van nem kéne letámadni, de az emberek ilyenek, legalábbis a többség, és ez sosem fog változni. :/ (Ami megjegyezném nem feltétlen baj, HA kultúráltan közli ellentétes meglátásait.)

      Szóval könnyebb ha nem foglalkozol ezzel, nem is érdemes, nem mindenki méltó a figyelemre (leglábbis ha ilyen hangot enged meg magának egy normális véleményre akkor biztosan nem). ;)

      Törlés
    2. Szia Adri!

      Igazad van, már nem is foglalkozom vele. Sokszor kaptam ilyeneket, így lepereg már, csak nem gondoltam volna, hogy egy ilyen oldalon is megmerik ezt tenni. Pillanatok alatt idegbetegek lettek, holott, ez csak meglátás.

      Köszi, hogy te, és itt mindenki, aki mellettem van, megérti, hogy mit szerettem volna közölni. :-)

      Törlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csenge,

      Na köszönöm, erről beszélek! Ezt mondtam én is igen, hogy ha már az első film végén telibe csókolja, akkor az gyakorlatilag azzal egyenlő, hogy kapcsolat kezdődik köztük. Mert normál esetben egy lány nem csinál csak úgy ilyet! És az 1. és 2. évadban bizony, hogy legalább 3x is csókolóznak, de még a "Gift of the nightfury" kis epizódban is! Akkor ezért nem vágtam, hogy miért kell úgy tenni, mint akik most találkoztak először, és mint akiknek most lesz az első csókjuk! Holott, ezen már rég túl vannak! És utána óvodásan viselkednek, mert a vak is látja, hogy egymásba vannak, de azért úgy tesznek a többiek, mint akiknek fogalmuk sincs! Egyedül Takonypóc látta, vele egyet is értettem! A vak is látja, de neeeem, ők, mint az ovisok úgy viselkednek, hogy: Jaj, hát mit szólnának hozzá a többiek, stb, stb...

      Na pontosan ezért mondtam, hogy ennyire elszúrták ezt az egészet! Köszönöm, végre még valaki, aki látja ugyan ezt! :-)

      Csenge, te a szívemből beszélsz végig, és örülök, hogy ugyan azt látod, és érted, amit én! Erről van szó: Hablaty mindig megúsz mindent, a többi béna (érdekes módon), Astrid- így van- mindig leesik Viharbogárról, és persze ki menti meg? Na hát ez az! A többi miért nem tud ÖNÁLLÓAN viselkedni?

      Köszönöm, a másik értelmes ember. :-) Így van, ahogy írtam én is, Hanga, és a lencse miatt kellett ezt a Viggo cirkuszt. Nem gondolták át a sorozatot. Így nagyon könnyű "örökéletűnek" tűnni, ami Hablatyot illeti. Pontosan ezért. Hát én is az vagyok, hogy mindig mindent ki tudok védeni, csak mert az alkotóim úgy akarják! Ez nem túl tisztességes a csapat többi tagjára nézve. Tudom, hogy ő a főszereplő, de máshol vannak főszereplők, akik csak akkor menekülnek meg, mivel a hozzátartozó "mellékszereplő" segíti! Láttátok a Jégvarázst? Elsa a FŐSZEREPLŐ, és NEM Ő oldja meg, hanem a húga ANNA SEGÍT NEKI. Tehát, ezt itt is így kellett volna legalábbis sok esetben.

      Köszönöm, hogy megértesz, és értelmesnek tartasz. Ez jól esik, amiket írtál rólam. :-)

      Törlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  21. Na hát ez az.

    És emlékeztek még a bébi gyászdalos részre? Ott is mi volt? Csak mert az alkotóknak eszükbe jutott, hogy: Hopp, legyen egy ilyen rész is, csináljuk meg. Csakhogy abba nem gondoltak szintén bele, hogy talán nem hülyének kéne őket beállítani. XD

    Elvileg "hű, de sárkány szakértők vagyunk", erre egy kis bébi sárkánnyal meg nem tudnak mit kezdeni, mikor az sír? Ez is szánalmas! Bele se merek gondolni, ha gyerekük lesz, akkor is így fognak viselkedni? Eszükbe nem jut, hogy talán éhes az a kis drága? Neeem! Képesek lettek volna őt ott hagyni, és nyugodtan aludni, amíg az kis bébi sír! Gratulálok!

    Erre jön Hanga, aki korántsem sincs annyira benne a sárkányok világában, mint a mieink, és ő meg megoldja? Na szép. Minta szülők lesztek, mondhatom. XD

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Köszi hogy egyett értesz velem.:)És én személy szerint azért értettem veled egyet mert amit mondtál nem csak egy vélemény hanem az maga az igazság.Én magam sem örülök ezeknek mert a tényeknek de ez így van sajnos.:(És ez nem a te hibád te csak elmondtad az igazat.És ezért sértegettek.Amúgy nem tom miért de amiket írtam ki törlődött.:(Ááá majd újra írom.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veletek lányok! ;)

      Úgy kb. mindenben amit leírtatok, látszik, hogy másra van bízva a sorozat... :/ Az első 2 évad annyival jobb volt...

      De hát nem tudom mi lenne a rosszabb, ez vagy ha semmit se kapnánk...
      Mindenesetre az azért gáz, hogy fiatalabb emberek sokkal jobban átgodolják mi hogyan kellene lennie a sorozatban, a tapasztalt emberkék akiknek ez lenne a munkájuk meg bénáznak össze vissza...

      Na de mindegy is, ezt a témát lezárhatjuk mielőtt jön megint valaki aki belénk köt a negatív vélemény kifejtés miatt. ;)

      (Amúgy Csenge, nem tudom miért törlődnek a kommentjeid, de nyugi nem én töröltem őket, mielőtt azt hinnéd. ;D )

      Törlés
    2. Pedig én szeretek kötözködni. Kőfjjel is mindig ezt teszem. És a komment háborúkat is imádom, főleg amikor annyira feldühödök hogy Buzgóval szétverem a gépet! Ó! Buzgó! Annyira hiányzol! Most mennem kell! Nem sírni!

      Törlés
    3. Szia Adrienn!

      Köszzi hogy eggyet értesz velem(velünk):).Amúgy nyugi feltételezni sem mertem,hogy te törlöd őket.Majd a lényegét majd újra írom.XD

      Törlés
    4. De végülis amúgy ja ez jobb mint a semmi legalább van valami a harmadik film elött.Így nem unatkozunk.:DMert végüls van kalad,új sárkányok új ellenségek is vannak,új barátok meg új informáci a sárknyokról.Lehet hogy az új évadok nem lettek annyir jók,mit az előzök de végülis nézzük a jó oldaált.:)

      Törlés
  23. Amúgy asszem Péter Balogh mondta hogy csak az írány az ismeretlenen lehet észre venni a cenzúrát.A CN mért csinálja ezt?>:(Úgy értem ha egy kis szökisi jelenetet vágnak ki mert nekik az "durva" akkor a saját műsorjaiat mértnem cenzúrzzaák?Azok sokkal durvábbak mint az írány az ismertelem!Na jó mindeggy is nem hergelem fel magam ezen.

    VálaszTörlés
  24. Szia Csenge,

    Sajnos, a stúdió sem mindegy, akik csinálták most az "Irány az ismeretlen" sorozatot. Tudod, az a baj, hogy ezt kicsik is nézik, és itt nálunk magyar országon mindenért csinálják a fesztivált. :( Bármi jelenet, ami a gyerekre hatással lehet, vagy károsítja az ő kis agyukat, azt kivágják. Ezért nem jó magyarul nézni. Csakis angolul. Ráadásul a stúdió változás miatt a fordítás sem jó. Már lassan A-ból Z-t csinálnak, nem A-ból B-t. :-(

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!
    A cenzúrához, még annyit hozzáfűznék, hogy olvastam valahol, hogy a CN esetében már az amerikai központban el van döntve, hogy egy adott régió/ország melyik sorozatból mit vagy mennyit kap meg. Aztán, hogy az eleve vágottan érkezik, vagy ki van adva mit kell kivágni belőle azt már nem tudom, nem részletezték ennyire. Szóval a lényeg ebbe helyi szinten nincs beleszólás. Sajnos. Hisz akkor lehet nem lennének a kivágások.

    VálaszTörlés
  26. Hali,

    Ja, mondjuk ez is igaz. De már egyre csak durvább jelenetek vannak, mi lesz később? Krogan, ahogy megölte az egyik vadászt, az sem volt egyszerű.

    Ja, apropó! Adri, Csenge, Péter! Szólítsatok nyugodtan engem Bettinek, vagy Dettinek. :)

    VálaszTörlés