2017. május 12., péntek

Az a bűvös 3-as szám...

                                         Hogyan is kezdjem...



Először is ne haragudjatok...bármennyire szerettem volna a blogra időt szánni nem volt miből, ugyanis sok mindenem van, de időm az nincs...
Itt volt az érettségi időszak és én persze teljes erőbedobással arra koncentráltam, szerencsére nem feleslegesen, hiába volt ez kis érettségi szerettem volna, ha nem rontja le az egész évi munkámat, és még csak a szóbeli részén vagyok túl úgyhogy még mindig nincs túl sok szabadidőm főleg, hogy pluszba témazárók és beadandók sorát zúdítják az ember nyakába "mert úgyis annyira ráér". Az a baj, hogy a tanárok folyton azzal példálóznak, hogy ők is csak emberek és hibáznak meg stb megsúgom a diák is csak egy ember! Nem lehet mindent a nyakába zúdítani mondván biztos csak az az egy tantárgy létezik...sajna mivel minden tanár így gondolja így lesz "csak az egy tantárgyból" legalább 6...De ez most mindegy is a lényeg, hogy most van időm és energiám, úgyhogy ha sajnos késve is, de ünnepelünk!
Immár 3. éve üzemel a blog, bevallom ennyire kitartó még semmi másban nem voltam. :'D 

Jöjjenek a szokásos adatelemzések:

  1. Az oldal megjelenítések száma 1 év alatt 144.396-ról 224.489-re ugrott. (Ijesztő belegondolni, hogy 3 év alatt ennyiszer nyitották meg a blogot. *-* )
  2. Ez egyben a 165. cikk ami elég szánalmas figyelembe véve, hogy az előző blog szülinap volt a 139. cikk...
  3. A megjegyzések 1344-ről 2207-re növekedtek.
  4. A rendszeres olvasók tábora már 60 taggal büszkélkedik,nekik különösen köszönöm a bizalmukat! ;)
  5. És ami meglepő az az, hogy az Oroszokkal nagy spanok vagyunk ezek szerint:
Sok mindenre számítottam, de erre azért nem. :'D Nekem már az is meglepő volt mikor Magyarországon kívül más is feltűnt, de az, hogy meg is előzik szép kis hazámat hát chh xD  Legalább van értelme

a fordítónak az oldalon... :'D 

ÉS a három legolvasottabb cikk:


Úgyhogy skacok ez az eredmény nektek is köszönhető nélkületek nem írnám, szóval köszönöm, hogy vagytok, remélhetőleg még lesznek ilyen szülinapozós cikkek, mert nagyon eltökéltem azt az 5 évet. 
És, hogy mikor lesznek cikkek? Bevallom nem tudom, első sorban az érettségizős időszakon akarok túlesni, tele van a hócipőm a tanulással komolyan annyira le vagyok maradva RTTE téren, hogy esküszöm szégyellem magam, a videósokról már nem is beszélve, annyi pótolnivalóm lenne csak legyen már nyári szünet, a dolgozat mentes boldog élet jöjjön már el. :'D Mondjuk én még a nyári gyakorlatnak is örülök igaz július 7-ig bent szívok a suliban, de legalább nem kell magolni minden nyomorult nap...aztán meg dolgozni tervezek, szóval így az augusztusom remélem csak a lustaságé lesz, igazán kiérdemelném már. xD

Na jó akkor én itt be is fejezem a cikket, a legközelebbi viszont olvasásra és köszönök mindent! ;) 


49 megjegyzés:

  1. Én is szintén!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) B,J

    VálaszTörlés
  2. Szia Adri!

    Gratulálok! Innen is sok kitartást és szerencsét kívánok neked. Hát igen a tanulás az első. Utána jöhet minden más. Szerencsére nekem nem lesz nyári gyakorlatom jövőre se (Idén ballagok az általánosból), mert gimibe megyek.
    Azért jó lenne ha megint annyi cikk lenne mint 2014-ben :) A 4/6. évad nagyon király lett bár a befejezés nagyon sok kérdést vetett fel bennem.
    Mikor is fogják vetíteni a 3. filmet? én már teljesen össze vagyok zavarodva ezen a téren.
    Sajnos nálunk nem tudom hogy miért de kikötötték a CN-t úgyhogy csak a sorozatbaráton tudom majd megnézni szinkronosan az évadot. Remélem gyorsan felteszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) A harmadik filmet pedig eddig úgy tűnik 2019.03.01. dátummal fogják vetíteni az Egyesült Államokban nálunk valószínű pár nappal később lesz.

      Törlés
    2. Köszönöm a választ :) Ugye még 2 évad lesz amit kb az év végéig leadnak. Mi lesz a maradék 14 hónapban? Semmi? Mert annak nagyon nem örülnék :(

      Törlés
  3. Amúgy állítólag a 7 és 8 évadban fog ki derülni minden. Ami az első 6 évadban nincs benne, de a 2 filmben már benne van. Vagyis astrid-hablaty kapcsolata, takonypóc-kőfej-halvér szerelmi három szögének a kialakulása, és a többi dolog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ennek nagyon örülnék, de nem élem ebbe bele magam, mert ennyire szerintem nem másznak bele a háttértörténetbe hiszen nem mindenki nézi a sorozatokat így nem építik a fontos dolgokat bele a sorikba szóval remélem így lesz, de sok reményt nem fűzök hozzá sajnos... :/

      Törlés
  4. Sok sikert Adri! Én 6.-as vagyok és nekem is lesznek vizsgáim és kompetenciák ....... úgyhogy ja. Én szerencsétlen június 15.-én fogok csak szabadulni a suliból. Várom a következő cikket. A szárnyváltóról írtál már?

    VálaszTörlés
  5. Amikor láttam, hogy jött még cikk, akkor kb. úgy ugrándoztam örömömben, mint ahogy kutyák a gazdájuknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ennek úgy tudok örülni, ha valakinek ennyit jelent. ^_^ Köszönöm!

      Törlés
  6. Amikor láttam, hogy jött még cikk, akkor kb. úgy ugrándoztam örömömben, mint ahogy kutyák a gazdájuknak.

    VálaszTörlés
  7. Én már nembírok magammal annak is örülök hogy a 6. évad le lett szinkronizálva a cn-en de ma megláttam hogy a netflixen angolul Júlis/Agusztus környékén lesz még 1 vagy 2 évad ami így már 7. és 8. lenne :3
    https://www.whats-on-netflix.com/news/when-will-season-5-of-dragons-race-to-the-edge-be-on-netflix/

    VálaszTörlés
  8. Sok sikert az érettségihez! ;)

    VálaszTörlés
  9. Eltűntek. Hirtelen eltűntek a sorozatok (3-4 évad).;( :( !?!?!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézd meg itt:

      https://www.sorozat-barat.club/video/series/1289/Sarkanyok_A_Hibbant-sziget_harcosai_online_sorozat/01_evad

      Törlés
    2. Tud valaki meghívót küldeni hogy tudjak sorozatbaráton videókat nézni?? :)

      Törlés
    3. Emailom: freegun20011@freemail.hu

      Törlés
    4. Nekem nincs Facebookom. Így nem tudom nézni a sorozatbaráton.

      Törlés
    5. Nekem nincs Facebookom. Így nem tudom nézni a sorozatbaráton.

      Törlés
    6. Akkor ajánlom az indavideón. Ott fent vannak.

      Törlés
    7. nekem is kellenek és nembízom az internetben(bármikor gondolnak azt pukk letörlik neeeemm!!)van egy oldal :https://indavideo.nxu.hu/ megkeresed az indavideon a részt amit szeretnél beirod ide a linkjét letöltés jobb klikk a videóra és videó mentése másként.Én így letöltöttem mind az 5 évadot meg a 6.-ból az elsőt ami vasárnap ment innen soha nem fog elveszni és akkor nézem amikor csak akarom.A 2 film is lennvan ha kell valamelyik akkor csak megnyitom annak az évadnak a mappáját és bumm nézem nemkell ezér aggódni hogy eltűnnek remélem tudtam segíteni.

      Törlés
  10. Eltűntek. Hirtelen eltűntek a sorozatok (3-4 évad).;( :( !?!?!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Grat. És amúgy az az országos izé nem teljesen pontos :D Szlovákiát elfelejtette mutatni, hisz onnan is van minimum 1 olvasód (magamra célzok) És eggyüttérzek mien Július 7. Ig Bent kínlódni a suliban. Mi 1 héttel végzünk csak korábban szinténn.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^_^ Amúgy de pontos, viszont csak az első 10 országot mutatja és ezek szerint Szlovákiában nincs meg az az olvasószám,hogy bekerüljön a top10-be. De majd egyszer, talán. ;) :D

      Törlés
  13. Sziasztok!

    Ez az új szinkron... hát egyre rosszabb lesz. Miután megnéztem a 2 új részt elmentem és kimostam a fülemet :( Szegény sorozatunk :((((((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nekem is bevérzett a dobhártyám nem tudom hogy az eruptodon magyarul miért tűzhányó.. angolul se volcano?? könyörgöm valami normális nevet nem lehetett volna kitalálni még a feliratos verzióban is lávafognak hívta valaki az indavideón. Ezek után kiváncsi vagyok hogy a submaripper meg a shellfire milyen neveket kap. tengeralattjáró tépő meg kagylótűz vagy mi? belőlük többet nem nézek ki..meg valakinek van ötlete online miér hagy ki a szinkron néha? a tv be mindig magyar online meg néha kimarad egy mondatra.

      Törlés
    2. Nem tudom hogy miért marad ki de nagyon idegesítő. Ezek a nevek amiket kitaláltál lol. Akkor inkább maradok az angol neveknél vagy amik a feliratnál voltak.

      Törlés
    3. Hol lehet látni a sorozatok többi részét?

      Törlés
    4. Amúgy a Snoggletogban is a sárkányok nevét angolról magyarra így fordították: Stormfly-Viharrepülő, Hookfang-Kampóskarom, Meatlag-Húsbödön. Szóval nem valami profi csinálta.

      Törlés
    5. Cartoon network szombat varásrnap 8:35 18:35 vagy sorozatbarát de oda kell meghívó de indavideón is fennvan

      Törlés
  14. Mi június 15-ig leszünk suliba. Meghalok.

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. A cartoon networkból elegem van. Könyörgöm muszáj tönkretenni ezt a szegény sorozatot?(többi másikkal együtt de azt most ne ide)Ma 8:35 mondom na megnézem ma is végre ezt várom a hét eleje óta erre majdnem felrobban az agyam..ugye mostanában van ez a "cenzúra" a cartoonon ami felháborító van a 6.évad 3. rész közepe fele ahol Krogan(a maszkos sárkányvadász)elkapja Hablatyot a cenzúrázatlan verzióban Hablaty elakar menekülni de Krogan láncod dob a nyakára.. magyar verzió ezt a 3 perces részt kihagyjuk mert miért ne és odaugrunk ahol már Rykernél vannak ugyanígy a vége felé ahol megjönnek a többiek Rykernél van Hablaty eredeti verzióban Ryker hason vágja és így elájul magyar verzió: Csak úgy hirtelen magától eldől Hablaty mivan? Sokkot kapott az alig 1 perces harctól? Nembaj vágjuk ki ezt a részt is szegény 10 évesnek megkarcolja a lelkét hogy van benne 2 másodperc erőszak logika az van a cn-nél is azt kivágják hogy Hablatyot leütik de az maradhat hogy Pléhpofa úgy arcbacsapja Rykert hogy arrébb gurul 10centit.Mintha ez a műsor nem szenvedett volna így is eleget .. cenzúra? eh.. szar szinkron? eh.. online meg néhol nincs is szinkron?? eh.. lassan csak az angol az élvezhető meg a filmek.Jó ez a kis cenzúra nem olyan felháborító de remélem valami jó/fontos részt nem vágnak ki a többiből mi jön ezek után kivágják a sárkányok tüzét mer erőszakos ha bácsikra tüzelnek a 10 éveseknek? Gratula CN és ahogy olvasom nem csak nálunk van ilyen..

    VálaszTörlés