2015. december 28., hétfő

Új videó! Ölvész vs Fogatlan!





                                                Na hellooooo!!!

Úgy tűnik előbb találkoztunk mint reméltem :D. Szóval kb. 2 egész percre zavarnék csak. Ezt a videót találtam nagyon tetszett remélem nektek is! 




Első reakció:




Második reakció:







A legjobb amikor Hablaty csak úgy lazán behuppan Pléhpofa mögé... ráadásul Pléhpofa nem is zavartatja magát :D


Na akkor idén valószínűleg még találkozunk na sziasztok!



Hablaty olyan cukiiii ezen a gifen (igen igazi lányos megjegyzés :D )

8 megjegyzés:

  1. Nekem is az a kedvenc részem a videóban! Mostmár végre időt kell szakítanom videókeresésre!

    VálaszTörlés
  2. Makd megszakatt nekem a szivem mikor láttam szegény Fogit lezuhanni :"( , de amikor Hablaty elkezdte babusgatni hát... :D (full happy ). Egyébként ez a videó sok kérdést hoz elő. Az első és szerintem a leglényegesebb hogy az ölvész hogy tért vissza hisz ha picit hátra tekintünk Hablatyék " jégre tették ". Mondjuk ami elsöre eszembe jutott az hogy Dragul kiolvasztotta (kitelik tőle ).

    VálaszTörlés
  3. ha még egyszer ölvészt írsz tönkreteszlek. ÖRVÉSZ !!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Most már elegem van belőled! ÖLVÉSZ! FOGD MÁR FEL!!! Minden hivatalos szinkron és fordítás ezt mondja még az első filmben is Ölvész!! Menj el hallás vizsgálatra,ha rosszul hallasz!!! Komolyan mondom az ilyen emberek a plafonra tudnak kergetni akik régebb óra olvasnak (és nyílvánvalón te nem tartozol közéjük) jól tudják,hogy békés természetű vagyok,de most kihúzták azt a bizonyos gyufát!!

    VálaszTörlés
  5. XDDDDD Még én is tudom hogy Ölvész XD

    VálaszTörlés
  6. XDDDDD Még én is tudom hogy Ölvész XD

    VálaszTörlés
  7. A fenti video hanyadik évadban van?4.évad vagy 3.évad-e?

    VálaszTörlés