2015. május 6., szerda

Blog Szülinap!

                                                                 Sziasztok!

          Ez a nap is eljött ugyanis pontosan ma lett 1 éves a blog!!!



Bizony már kerek egy éve hogy elindítottam a blogot ezalatt az idő alatt rengeteg új barátot szereztem akikkel sokat is beszélgetek ezúton is szeretnék itt is Boldog Születésnapot kívánni Tóth Viktória siklósárkányának Starfire-nek ugyanis neki is pont ma van a születésnapja, szerintem közületek is rengetegen ismerik és szeretik Starfire-t és izgalmas történeteit Vikivel.

Szóval tegnap este egész végig az ágyamban ezen a cikken gondolkodtam mikor majdnem elaludtam kétségeim támadtak hogy mi van ha rosszul emlékszem és nem Május 6. hanem Május 5. egy pillanatra felültem és elgondolkodtam kb így:
De aztán rájöttem hogy biztosan jól tudom hogy 6. és így ma írtam a cikket persze azért leellenőriztem hogy jól emlékeztem-e és IGEN! :D
És most pár adat következik:
  • Ez egyben a 107. cikk! :D
  • 78811 oldalmegjelenítés
  • eddigi megjegyzések száma 794
  • Egy nap az olvasók száma 200 és 400 között mozog

És igen ennek alkalmából a háttér is új remélem tetszik.
Úgyhogy nagyon köszönöm nektek a bíztatásaitokat és hogy olvassátok és szeretitek a blogot remélem még sokáig írhatok cikkeket számotokra. A legközelebbi viszon olvasásra.

 

9 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot!!! :)

    VálaszTörlés
  2. aww köszöni Starfire, és BOLDOG SZÜLINAPOT!! :D

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Egy év és töretlen színvonal, amit most megfejeltél ezzel a háttérképpel.
    Le ne merd cserélni! Ha csak a 3. rész posztere nem lesz jobb :)
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek! :) És nyugi nem tervezem lecserélni a hátteret egy darabig ez most nekem is tetszik jó nagy. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát jah! És BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT A BLOGNAK!!!!!!

      Törlés
  5. Boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot a blognak!
    Szerintem jó a háttér!

    VálaszTörlés
  7. Tök király a háttérkép. Remélem sokáig marad.🐰

    VálaszTörlés