2015. február 2., hétfő

Sorozat 3. évad és díjak!

                                                              Sziasztok!

Na vannak fantasztikus híreim és egy szörnyű hírem :( Sajnos most már hivatalosan is Az Így neveld a sárkányodat 3 2018. június 29-én fog megjelenni már a hivatalos oldal számlálója is azt mutatja hogy 1242 nap van hátra ugyanis egy csomó embert kirúgtak és a DW nagyon sok összeget fektet be minden filmjébe és az utóbbiak nem hozták be a kívánt összeget így évenként kevesebb filmet is adhatnak ki mint eddig emiatt is késik az ÍNAS 3,de mielőtt felakasztjátok magatokat vagy beleugrotok egy aknába vagy valami kárt tesztek magatokban hadd mondjam el a jó híreket is!!! :D

Az ÍNAS 2 az Annie Awards ünnepségen 6 díjat nyert!!!!!! 
  •  a legjobb animációs film díj
  • a legjobb rendező díj (Dean DeBlois)
  • a legjobb karakter animáció díj (Fabio Lignini)
  • a legjobb zene díj (John Powell és Jónsi)
  • a legjobb szerkesztői díj (John K. Carr)
  • és a legjobb forgató könyv díj (Truong "Tron" Son Mai)
Úgyhogy GRATULÁLOK az ÍNAS 2-nek megérdemelte!!!!!
 


 
Na és a sorozat 3. évad kijött egy elég érdekes kép is!
Valami olyasmi hogy a Verseny széle vagy Száguld az élen vagy a Verseny élén mind1 valami ilyesmi ezt ezt ezt ezt nem tudom normálisan lefordítani ezer bocsiiiiiiiiiii. És ha már a filmben nem volt túl sok Hiccstrid ebbe én akarok!!!! De szerintem nem vagyok vele egyedül addig is boldogítom a Hiccstrid fanokat ezzel a giffel:
Na mára ennyi és a dátum áthelyezés miatt senki ne ugorjon ki az ablakon vagy ilyesmi én is megpróbálom türtőztetni magamat......na sziasztok ölelek mindenkit! :D

13 megjegyzés:

  1. Remélem nyomós oka van a DW-nek, hogy ilyen sokára tette a filmet!!!

    VálaszTörlés
  2. Amúgy kb azt jelenti hogy ,,Verseny a határig"

    VálaszTörlés
  3. Én utána néztem tegnap ennek a címnek, de csak egy érthetetlen táblázatot találtam dátumokkal és az applikáció, számítógép és a játék szavak voltak benne feltűnően.
    Úgyhogy lehet valami játék logója lesz, bár ki tudja.

    VálaszTörlés
  4. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! Miért, miért miért?????
    Amúgy jó , hogy leírtad milyen díjakat nyert : )
    Lehet még órarendeket rendelni?

    VálaszTörlés
  5. Lehet még órarendeket rendelni?

    VálaszTörlés
  6. Kedves Adrienn!
    Szívesen látnék tőled egy olyan bejegyzést, ami az ÍNAS 3 zenéiről szól, mert nagyon jónak tartom azt, amit csinálsz! :D Én is szerettem volna egy ilyen jó kis blogot:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak cikkek ÍNAS 3 zenékről 3 zene is van benne. :)

      Törlés
  7. kedves retardált barom te vagy a suhanc te kis b**i

    VálaszTörlés
  8. Azért fékezzd a nyelved! Az ÍNAS főszereplőjéről és sárkányáról beszélsz! Ha nem szereted őket vagy a filmet akkor nem kell a cikkeimet olvasnod vagy ne kommentelj ilyeneket. Mert senkit nem érdekelnek a negatív sértő hozzászólásaid. És igen kell ennyi díj vagy akár több is hiszen a világ egyik sőt a LEGJOBB DW-s animációs filmről van szó amely szerintem az összes valaha alkotott Disney mesét is túlszárnyalja és ez a DW-től ritka sőt kezdi felűlmúlni a Disney-t kezdhetnek aggódni..... (bár megjegyzem én jobban szeretem a DW-t a Disney sose volt a kedvencem.... :/) Ha valakit ezzel megbántottam akkor bocsi nem állt szándékomban. :)

    VálaszTörlés
  9. Teljesen egyetértek veletek!Mások azért olvassák el , mert szeretik ezt az oldalt és Fogatlant meg Hablatyot, és amikor a végén ezt látják, hogy egyesek csak becsmérelni tudják, akkor azért kinyílik a bicska az ő zsebükben is.

    VálaszTörlés
  10. Kérem szépen.... Ha a sárkány gyík akkor te meg majom vagy! És punk-tum! Ez olyan mintha egy lovat lezebráznának...

    VálaszTörlés