2014. december 3., szerda

John Powell zenéi ÍNAS 3

A nap folyamán úgy hozta a sors (vagy az internet) hogy még egyszer írok ma egy cikket.

 Nézelődtem az angol oldalakon és ugye megpillantottam azt a szomorú zenét amit nem rég hallottunk de volt még ott más is ezek itt ni:
A címe: The Haddock family= A Haddock család (Hablaty család neve a Haddock, Hiccup Horredeus Haddock III.)
A címe: This was Berk=Ez volt Hibbant
 
Ezek nem valami vidámak :/ Bár a másodiknak olyan buzdító a vége mintha minden jóra fordulna olyan érzés számomra nem tudom elmondani miért de jó érzés.De a címe az borzalmasan vészjósló de utalhat arra is hogy itt a film vége és ezzel zárja hogy és ez volt Hibbant sziget. 
 
Jajj de van még itt egy zene:
A címe: The Last flight=Az utolsó repülés
 
Ajjaj ez nem hangzik jó de nagyon nem..... de mégis a zene az elején olyan szomorkás de aztán már nincsen szomorkás rész csak megint olyan amitől jobban érzem magam lehet hogy valami jó is fog történni?!
 
Lehet hogy ezeket ti már láttátok vagyis hallottátok de én még nem amúgy gondolkodtam emlékeztek arra a képre amin a 3. film állítólagos zene számai voltak? Na és ott volt olyan hogy Két világ közötti ismerős arc és ez ugye Pléhpofa gondolom én ugye volt ez a pletyka hogy visszatér én azt hittem hogy azért mondják mert nem hallt meg na jó még ez is lehetséges de ha meghalt akkor a szelleme visszatértére gondol szerintem talán a szellemét látják újra mert hiszen minden szellemnek van elintézetten dolga ha bele gondolunk de lehet hogy Hablaty kerül halál közeli "élménybe" és akkor találkozna apjával?! Még bármi lehetséges sajnos szinte semmi biztosat nem tudunk a 3. filmről. :( De már csak 918 nap van hátra!!! :D
 
Na mára már tényleg elbúcsúzkodom.... sziasztok!
(nézzétek integet! Amikor lecsapja a sisakját! :D )

2 megjegyzés:

  1. Nekem ez valami olyasmit sugall, hogy valami tényleg történik (az utolsó repülés eléggé nyugtalanító, bár -nem mondok címet- egy másik filmnél is tapasztaltam olyat, hogy van egy betétdal, ami szomorú, aztán a film jól végződött, és benne se volt az a dal...), de másik kettő nekem nem tűnik nyugtalanítónak. Ez 2 az 1hez, szóval nem lesz semmi rossz... :DDDD XD

    VálaszTörlés