2014. augusztus 13., szerda

Nagy hír sőt mi több ÓRIÁSI HÍR

                                                                             Itt vagyok!

Újra itt szeretett kis laptopom előtt és persze újra veletek nem rég jöttem vissza a táborból és ugye bizonyára feltűnt hogy elég régen volt új cikk na hát ez a tábor miatt van de mivel vége újra itt vagyok. És csak most tudtam erőt venni magamon a kutakodáshoz. Ma reggel álmosan keresgéltem új infókat a mi szeretett kis filmünkről már azt hittem nem találok soha semmit szó szerint MINDENT átkutattam egy kis hírért. Interjúkat,facebook oldalakat,csoportokat,hivatalos oldalt,tumblr-t is még a you tube-on is és egyszer csak.....
                                              FIGYELMES LETTEM VALAMIRE!!!
Méghozzá nem is akármire! Egy kis filmre!!! Bizony egy kis FILMRE! Azt írják 2014.11.11-én lesz egy olyan kicsi film ami a sárkányversenyekről fog szólni elmondják benne hogyan jött ez az ötlet bár valami azt súgja az ikrek keze van a dologban hiszen minden baromságot ők találnak ki Pl. Jak borogatás milyen hatökör találna ki ilyet????!!! Hát az ikrek ki más így szerintem ez is valami hülyeségből indult.... csak nagyobb sikere lett mint a jak borogatásnak de majd meglátjuk a filmben. :D De szerintem a magyarok nem fogják lefordítani (hol van ilyenkor a kedvenc késem?!) mert a gift of the night fury-t sem fordították le vagyis szinkronosan nem de lesz ami lesz nem igaz? Mondjuk ez a hír nem annyira nagyon friss de én még csak most tudtam meg ezt a kis film ügyet aztán kutakodtam és kutakodtam és TALÁLTAM MÉG VALAMIT!!!

                                          Ezt találtam:
Ez annyira CSÚCS!!! Apropó ez a hír mint mondtam nem a legfrissebb de én csak ma találtam meg mert ugye ez a hír akkor volt bazira nagy szám amikor én a táborban voltam és ott nincs wifi így én nem tudtam róla lehet hogy közületek hallottak már erről a hírről sőt totáltuti biztos vagyok benne de hát én nem tudtam róla de panaszkodás helyett inkább folytatom a cikkemet.

Na és ki várja már a 2. rész DVD változatát mert én IGEN szerintem ahogy meghallom hogy árusítják rögtön riasztom az egész családot és el vitetem magam a legelső boltig!!!
 
Ja apropó 2. rész erről eszembe jut a sorozata és elméletileg valami Dragon Masters lesz a címe vagy valami Dragons...... of Berk nem tom mi nem emlékszem rá. :(
Ja még valami eszembe jutott a 2. film kapcsán sőt végre RÁJÖTTEM VALAMIRE!!!

Azt kérditek mire? Hát arra jöttem rá végre hogy Fogatlan mitől ragyog a végén és mitől olyan bazi erős és gondolkodtam gondolkodtam gondolko.... és rájöttem! Tudjátok van az a sárkány hogy Mennydörgő más néven Titán szárnyú dörgődob és ez a Mennydörgő nem ismétlem NEM külön faj hanem ő is a dörgődobok közé tartozik csak titán szárnyú..... mert minden sárkánynak 5 fejlődési szintje van és a legmagasabb az a titán szárny. Mert pl: van a sikoltó halál na arra Halvér azt mondja TITÁN SZÁRNYÚ és a sikoltó halál a suttogó halál fajba tartozik szóval ő egy Titán szárnyú suttogó halál. Na de eleget pofáztam már megint jöjjön a lényeg Fogatlan is elérte az 5. szintet a TITÁN SZÁRNYAT!!! Azért volt sokkal erősebb az alfánál és azért kéklett. És kivételesen ez az infó egy játékból származik biztosan sokan ismeritek Rise of Berk ebből a játékból van ez a nagyon fontos infó.

Jut eszembe sárkány osztályozások. Nagyon meglepett az a dolog hogy nem kevesen nem tudják az osztályok magyar nevét és a sárkányok besorolását.Tisztelet a kivételnek.Így több mint valószínű a kövi cikk témája ez lesz a következő kövi cikké meg valami elképesztően csodálatos előre mondom abban a cikkben nem igen kell majd olvasnotok csak látnotok. De majd meglátjátok. Apropó cikkek ma mint minden más nap nézegetem a blog nézettségét és az első cikk óta 11238 oldal megjelenítés erre én majdnem szív rohamot kaptam!!! Tudom mások szerint ez nem olyan sok de nekem ez is számít jut eszembe nézettség tippelhettek mi volt a legnépszerűbb cikk.............hát az Éjfúria fajról szóló cikk azt összesen 431-en nézték meg. Nekem már ezen a számon is elállt a szavam ennyi ember olvasta volna??!! Mert van ilyen kis statisztika táblázatom ami megmutatja mely országokban olvassák ezt a blogot és naponta hányan a legelső 3 napban csak 34 volt ma meg már 80-300 között mozognak az olvasók na ezekre a számokra is kis híján szív rohamot kaptam hogy ennyien olvassák az én kis blogomat?! Ismétlem lehet hogy ez a szám sem nagy valakinek de nekem igen mert minden olvasó számít nekem.

Na de ennyi lett volna a mai cikk remélem nem volt túl unalmas és tudtam újat mondani akinek esetleg nem mondtam újat attól elnézést kérek de nem írhatok mindig olyan cikket amiről senki sem tudott eddig mert mindig is voltak vagy lesznek emberek akik valamikor 1 lépéssel előttem járnak az olvasásban. :)

                                                       Sziasztok

7 megjegyzés:

  1. SZIA!
    Tök jó lett ez a cikk! MEGINT...ISMÉT...UGYANÚGY: FELCSIGÁZTÁL! :-D
    És most dilemmában is vagyok, hogy mit várok jobban? : a DVD-t, vagy a sorozatot, esetleg a kisfilmet?!.... :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én úgy tudom,hogy a kis film 2014. 11. 11.-én jön ki!
    Mert ezen a képen is az van!
    https://33.media.tumblr.com/f99cd959223639e6f52f807c2881357d/tumblr_n9ukbtsp7Z1sxmi2lo1_500.jpg

    VálaszTörlés
  3. Szervusz Astrid Hofferson!
    Igazad van! Tényleg ekkor jön ki, novemberben! Ugyanabban a hónapban mint a DVD is!

    VálaszTörlés
  4. Jajj de vaksi vagyok igazatok van elírtam a hónapot rosszul számoltam köszi hogy szóltatok ki is javítom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hol találtad ezt a kisfilmet ???????




      ?

      Törlés
  5. Mázlista !! Az én blogomat csak 1 amerikai + én nézem

    VálaszTörlés